Μινωικές γραμμές: Τα σχέδια μετά την αποχώρηση από το Χρηματιστήριο

Η Γενική Συνέλευση αποφάσισε την διακοπή της διαπραγμάτευσης των μετοχών της Εταιρείας στο Χρηματιστήριο Αθηνών και την υποβολή αιτήματος στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για διαγραφή των μετοχών από το Χρηματιστήριο Αθηνών.

«Οι Μινωικές δε χρωστάνε, έχουν ρευστό στα ταμεία και δεν χρειάζονται να αντλήσουν λεφτά από το χρηματιστήριο. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να παραμείνουν στο ταμπλό και να πληρώνουν στο Χ.Α. για τη συμμετοχή τους, έχοντας να διαχειριστούν μόνο γραφειοκρατικά θέματα» επεσήμαναν στο newmoney.gr στελέχη του Ομίλου.

«Η εταιρεία, η Μinoan είναι υγιέστατη. Μετά από 10 χρόνια με χρέη και δυσκολίες, χωρίς να δίνει μέρισμα στους μετόχους, κατάφερε όχι μόνο να επιβιώσει αλλά να επιστρέψει στην κερδοφορία, να μηδενίσει τον δανεισμό της και να επεκταθεί σε Χανιά και Κυκλάδες . Η εταιρεία έχει τρία πανέμορφα πλοία, τρία παλάτια και το catamaran Σαντορίνη από τα καλύτερα στην Μεσόγειο» είναι τα λόγια του Εμάνουελ Γκριμάλντι.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών είχε δηλώσει πρόσφατα στο συνέδριο που διοργάνωσε ο Όμιλος Γκριμάλντι:

«Με τη σημαντική υποστήριξη του ομίλου Γκριμάλντι και του προέδρου μας, Εμάνουελ Γκριμάλντι, πήραμε το μάθημά μας. Μειώσαμε στο μηδέν το δανεισμό μας την ώρα που τα δάνεια των ανταγωνιστών μας κυμαίνονται στα 400 εκατομμύρια ευρώ.

Έγινε εξορθολογισμός του στόλου και εισήλθαμε σε νέα δρομολόγια για να αυξήσουμε τα έσοδα» για να προσθέσει:

«Εξετάζουμε την είσοδό μας σε νέα δρομολόγια αλλά όχι για όλο το Αιγαίο αλλά για συγκεκριμένα νησιά.»

Ο Όμιλος

Ο όμιλος Γκριμάλντι έχει παραγγείλει 12 οικολογικά πλοία επτά μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτηγών οχημάτων τα οποία θα παραδοθούν το 2020. Μέσα στο 2018 προστέθηκαν στον στόλο του ομίλου έξι πλοία μεταφοράς επιβατών και εμπορευμάτων.

Τα 12 οικολογικά πλοία θα μειώσουν στο μηδέν-zero την εκπομπή ρύπων όταν βρίσκονται στα λιμάνια και κατά 35% όταν ταξιδεύουν. Και αυτό χάρη στη χρήση επαναφορτιζόμενων μπαταριών λιθίου. Θα είναι πρωτοπόρα στην παγκόσμια ναυτιλία τόσο λόγω του μεγέθους τους όσο και για την υψηλή τους τεχνολογία.

Το νέο ναυπηγικό πρόγραμμα του ομίλου θα συνδυαστεί με μία ανακατασκευή και βελτίωση όλων των πλοίων του στόλου με οικολογικές μπογιές από σιλικόνη, την τοποθέτηση scrubbers για τα φιλτράρισμα των καυσίμων, ενώ θα αναβαθμισθούν και τα συστήματα προώθησης των πλοίων, στο πλαίσιο της στρατηγικής του ομίλου να συμβάλει στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης που προέρχεται από την παγκόσμια ναυτιλία.

Επίσης ο όμιλος θα κατασκευάσει νέα terminals σε λιμάνια που συνεργάζεται αλλά και χώρους στάθμευσης οχημάτων στο πλαίσιο της προσφοράς ακόμη καλύτερων υπηρεσιών.

Ο στόχος όσο αφορά τη μεταφορά επιβατών είναι να αυξηθούν από τα τρία εκατομμύρια το 2017 στα πέντε εκατομμύρια το 2019, χάρη και στα έξι νεότευκτα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία που έχουν ήδη προστεθεί στον στόλο του ομίλου. Πρόκειται για τα Cruise Ausonia και Cruise Sardinia που είναι δρομολογημένα στις γραμμές της Σαρδηνίας, τα «Corfu» και « Florencia» στις γραμμές Ελλάδας-Ιταλίας, το «Mykonos Palace» στη γραμμή Πειραιάς-Χανιά και το highspeed «Santorini Palace» στο δρομολόγιο Ηράκλειο –Κυκλάδες. Παράλληλα θα γίνουν εργασίες για αύξηση του μήκους των πλοίων «Cruise Roma» και «Cruise Barcelona» οι οποίες θα ολοκληρωθούν το α’ τρίμηνο του 2019. Επίσης μελετάται η παραγγελία δύο νέων ferries τύπου Superstar για την θυγατρική του ομίλου Finnlines.

Διαβάστε, επίσης:Τεράστια αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στη Βραζιλία