“Ηχηρό ράπισμα” στις “μαγκιές” του υφυπουργού Παιδείας Κώστα Ζουράρι, ο οποίος καλεσμένος προ ημερών σε εκπομπή του ΣΚΑΙ αρνήθηκε να απαντήσει σε ερωτήσεις για την πολιτική του υπουργείου, ζητώντας να περιοριστεί η θεματολογία μόνο στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για την “ελληνόγλωσση παιδεία του εξωτερικού”, έδωσαν μαθητές του Ελληνικού σχολείου της Φρανκφούρτης…
Στις αναφορές του ότι “έχουμε 56.000 ελληνόπουλα σε όλο τον πλανήτη που μαθαίνουν τον ελληνικό πολιτισμό και αυτά είναι τα θέματα της δικής μου ευθύνης” οι μαθητές με ανακοίνωσή τους αντιτείνουν την αγωνίας τους για την απελπιστική κατάσταση που επικρατεί στην ελληνόγλωσση εκπαίδευση, με τις ελλείψεις δασκάλων, τις απώλειες διδακτικών ωρών, την κακή διαχείριση και φυσικά την αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας!
Τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αναφέρουν αναλυτικά ως εξής:
«Η δραματική κατάσταση που βιώνουμε οι 170 μαθητές του σχολείου δεν έχει τελειωμό. Βρισκόμαστε στο τέλος της πέμπτης εβδομάδας λειτουργίας του σχολείου, για το σχολικό έτος 2017-2018, με 7 εκπαιδευτικούς.
Συγκεκριμένα, δυο εβδομάδες από τις 14 Αυγούστου το σχολείο λειτουργούσε με 3 εκπαιδευτικούς, εκ των οποίων οι 2 ήταν εθελοντές. Φως στον ορίζοντα διακρίναμε στις 4 Σεπτεμβρίου, οπού ο αριθμός των εκπαιδευτικών αυξήθηκε “θεαματικά” στους 7.
Οι υπάρχοντες καθηγητές δεν μπορούν να καλύψουν περισσότερο από 4 ώρες ημερησίως , τα 9 τμήματα του σχολείου. Παρ’ όλα αυτά το ελάχιστο προσωπικό που υπάρχει, εργάζεται 2 ώρες τουλάχιστον άμισθο υπερωριακής απασχόλησης και μάχεται για να αντεπεξέλθει σε αυτά τα δύσκολα και πρωτοφανή δεδομένα.
Κάθε εβδομάδα χάνονται 135 διδακτικές ώρες. Επομένως, μέχρι σήμερα έχουν χαθεί πάνω από 700 ώρες συνολικά. Ποιος, πότε και πώς θα μπορέσει να αναπληρώσει τον χαμένο χρόνο; Κι ενώ υπάρχουν πέντε εκπαιδευτικοί που μπορούν να καλύψουν ορισμένες ανάγκες του σχολείου, οι αιτήσεις τους για τοποθέτηση στο σχολείο δίχως επιμίσθιο ,δεν γίνονται δεκτές.
Αντιθέτως, θέλουν να τους αντικαταστήσουν με νέους εκπαιδευτικούς ,με επιμίσθιο. Αυτή η ενέργεια οδηγεί σε πενταπλάσια οικονομική επιβάρυνση μηνιαίως, του κρατικού προϋπολογισμού.
Από την άλλη, οι μαθητές της τρίτης λυκείου, στην πιο κρίσιμη χρονιά έρχονται αντιμέτωποι με το χάος που επικρατεί στην πατρίδα μας. Η ανευθυνότητα και η ανοργανωσιά του ελληνικού κράτους, είναι οι κύριες αιτίες που στερούμαστε εδώ και πέντε εβδομάδες, τόσο καθηγητές όσο και βιβλία.
Συνέπεια αυτού είναι, βασικά μαθήματα κατευθύνσεων να μην διδάσκονται. Αναλυτικότερα, οι μαθητές της θετικής παρακολουθούν μόνο μαθηματικά και φυσική ,από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα, ενώ οι μαθητές της οικονομίας και πληροφορικής, παρακολουθούν ΜΟΝΟ μαθηματικά.
Ως “τυχεροί”,θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι μαθητές της θεωρητικής, καθώς διδάσκονται και τα 4 μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά.
Ο χρόνος τρέχει… εκπαιδευτικοί δεν έρχονται… η ύλη δεν υπάρχει περίπτωση να ολοκληρωθεί.. Τι θα απογίνουμε εμείς ; Θα υπάρξει κάποια θετική αλλαγή ή θα βλέπουμε τα όνειρά μας να γκρεμίζονται από τη μια στιγμή στην άλλη;
Ερωτήματα που δεν μπορεί να μας απαντήσει κανείς, ερωτήματα που όσο περνάει ο καιρός, η απάντησή τους μοιάζει ολοένα και δυσκολότερη…
Οι μαθητές του ελληνικού σχολείου Φρανκφούρτη»
Πηγή: allesgr.de