Παρά τις έντονες τοπικές αντιδράσεις η κυβέρνηση προχωρά κανονικά την κατασκευή νέων πλευρικών διοδίων σε περιοχές της Αττικής, με τον αναπληρωτή υπουργό Περιβάλλοντος, Σωκράτη Φάμελλο να υπογράφει τη σχετική απόφαση για την έγκριση της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Τα νέα πλευρικά διόδια προβλέπεται να κατασκευαστούν στους κόμβους της Βαρυμπόμπης και του Αγίου Στεφάνου. Το σχέδιο για την κατασκευή των πλευρικών διοδίων προβλέπει επίσης τη μετατροπή του κόμβου Βαρυμπόμπης σε «δαχτυλίδι» καθώς και παρεμβάσεις στους κόμβους Κηφισίας και Καλυφτάκη.
Στην πρώτη περίπτωση, της Βαρυμπόμπης, θα κατασκευαστούν δύο μικρότεροι δακτύλιοι για να διευκολύνουν τις συνδέσεις με το τοπικό οδικό δίκτυο. Η σημερινή γέφυρα θα διατηρηθεί και μετά το πέρας της κατασκευής του δακτυλίου θα μετατραπεί σε χώρο πρασίνου. Ο εκτιμώμενος χρόνος κατασκευής είναι το 1,5 έτος.
Στον κόμβο Κηφισίας επελέγη η κατασκευή μιας γέφυρας που θα συνδέει την οδό Ιλισίων με το ρεύμα προς Αθήνα. Επίσης θα γίνουν προπαρασκευαστικές εργασίες στον κόμβο Καλυφτάκη.
Η διαδικασία αδειοδότησης των διοδίων Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου ξεκίνησε το 2014 και ξεσήκωσε αντιδράσεις, με το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής να γνωμοδοτεί αρνητικά, βασιζόμενο στην απουσία ολοκληρωμένου δικτύου παραδρόμων. Η υπόθεση τότε μπήκε στο συρτάρι αφού διαδοχικοί υπουργοί Περιβάλλοντος αρνήθηκαν να βάλουν την υπογραφή τους.
Ωστόσο, το έργο δεν ακυρώθηκε με αποτέλεσμα το υπουργείο Υποδομών να καταβάλει ωως αποζημιώσεις έως σήμερα περί τα 7 εκατ. ευρώ στη Νέα Οδό, για το διάστημα έως το Μάρτιο του 2017, όταν και ο κ. Φάμελλος ανακοίνωσε πως η απόφαση του υπουργείου ήταν να προχωρήσει κανονικά το έργο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Θέλει… επανάσταση η Μπακογιάννη: «Η ΝΔ κηρύσσει πανστρατιά»
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Παρά φύσιν η συνεργασία με τους ΑΝΕΛ – Σκληρά λόγια από τους «53+» του ΣΥΡΙΖΑ
ΑΚΟΜΑ: «Καμπανάκι» Τσακαλώτου – Κίνδυνος να ζητήσει το ΔΝΤ μείωση αφορολόγητου από το 2019