Μία νίκη που την είχε ανάγκη όσο τίποτα άλλο πέτυχε ο Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός πιλότος της Ferrari είδε πρώτος την καρό σημαία στη Σιγκαπούρη μετά από 22 αγώνες (η προηγούμενη φορά ήταν πέρσι στο Βέλγιο) και το πανηγύρισε έξαλλα.
Την ίδια ώρα η Ferrari εκανε το πρώτο της 1-2 μετά από το Grand Prix της Ουγγαρίας το 2017 όταν τότε ο Φέτελ είχε πάρει την νίκη με τον Ράικονεν δεύτερο. Για να μην κάθεστε να υπολογίζεται έχουν περάσει 44 αγώνες από τότε. Παράλληλα, αυτή ήταν η τρίτη διαδοχική νίκη για τα κόκκινα μονοθέσια.
Ας πάμε τώρα στα του αγώνα. Με τη θερμοκρασία της πίστας στους 37 βαθμούς και υγρασία που έφτανε το 70% υποδέχτηκε η πίστα της Σιγκαπούρης τους οδηγούς και τα μονοθέσια της Formula 1.
Στην εκκίνηση δεν είχαμε κάποιο… δράμα όπως συνηθίζεται στη συγκεκριμένη πίστα. Όλοι έφυγαν καθαρά μπροστά με τον Φέτελ να πιέζει για λίγο τον Χάμιλτον και τον Βρετανό να κρατάει. Αντίθετα πιο πίσω είχαμε τον Σάινθ να έχει επαφή με τον Χούλκενμπεργκ με τον Ισπανό να αντιμετωπίζει μεγαλύτερο πρόβλημα και να περνά σχεδόν ένα λεπτό στα πιτ αφού το πίσω δεξί ελαστικό του κλάταρε.
Η διαφορά στην εξάδα της κορυφής ήταν μικρή με όλους τους οδηγούς να προσέχουν τα ελαστικά τους. Όλοι τους είχαν μαλακή γόμα και ο χορός τον pit stop ξεκίνησε στον 20ο γύρος με τους Φέτελ και Φερστάπεν να μπαίνουν πρώτοι και στον επόμενο μπήκε και ο Λεκλέρκ.
Αυτή η στρατηγική της Ferrari έδωσε την ευκαιρία στους δύο οδηγούς της να ξεπεράσουν τον Χάμιλτον, αλλά έδωσε και στον Φέτελ την πρωτοπορία στον αγώνα! Ο Γερμανός εκμεταλλεύτηκε το γεγονός ότι ο Λεκλέρκ συνάντησε κίνηση στο γύρο που έμεινε εκτός πίστας και έτσι τον προσπέρασε κάτι που εξόργισε τον Μονεγάσκο.
Η Mercedes επέλεξε να κρατήσει μέσα στην πίστα τον Χάμιλτον για να έχει πιο φρέσκα ελαστικά στο τέλος. Ο Βρετανός έμεινε μέσα 6 γύρους περισσότερους από τον Λεκλέρκ, όμως το αυτοκίνητο ασφαλείας που μπήκε τρεις φορές στο υπόλοιπο του αγώνα δεν έδωσε την ευκαιρία στον Χάμιλτον να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την τέταρτη θέση.
Γιατί όμως χρειάστηκε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας τρεις φορές στην πίστα; Στον 36ο γύρος ο Ράσελ με τον Γκροζάν είχαν μια μάχη ρόδα με ρόδα με τον πρώτο να καταλήγει στην μπαριέρα. το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε μέσα για έξι γύρους και ξαναμπήκε δύο μετά. Το μονοθέσιο του Πέρες έμεινε σε επικίνδυνο σημείο και έτσι οι αγωνοδίκες αποφάσισαν ότι έπρεπε να μπει το αυτοκίνητο ασφαλείας.
Η τρίτη φορά που είχαμε το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν στον 50ο γύρο όταν ο Κβίατ αποφάσισε ότι χρειάζεται να προσπαθήσει να φρενάρει για να πάρει την πρώτη στροφή και του αρκούσε να οδηγήσει το μονοθέσιο του Ράικονεν εκτός πίστας.
Στους τελευταίους γύρους δεν είχαμε καμία απολύτος μάχη και το μόνο που παρουσίασε ενδιαφέρον ήταν τα team radio της Ferrari. Οι άνθρωποι της Scuderia προσπαθούσαν να ηρεμήσουν τον Λεκλέρκ αφού ο Μονεγάσκος ήταν φανερά εκνευρισμένος που βρέθηκε πίσω από τον Φέτελ.
Τελικά, ο Λεκλέρκ δεν έκανε τίποτα, δεν πίεσε και έτσι τα δύο μονοθέσια της Ferrari έφτασαν στη γραμμή τερματισμού χωρίς κάτι άλλο.
Η τελικη κατάταξη: