«Μέσα στην εβδομάδα, θα έχουμε την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα» δήλωσε στην ΕΡΤ ο Άδωνης Γεωργιάδης αναφερόμενος στην μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε. στη Lamda Development και την υπογραφή για την γραμμή 4 του Μετρό.
Μιλώντας από τον χώρο του πρώην αεροδρομίου στο Ελληνικό, ο υπουργός Ανάπτυξης μίλησε για τα μεγάλα έργα που θα αλλάξουν, όπως είπε, τη ζωή των Ελλήνων, δημιουργώντας άμεσα 10.000 χιλιάδες θέσεις εργασίας.
«Σήμερα έχουμε μια πολύ καλή ημέρα για την Κυβέρνηση, για τον Πρωθυπουργό για τον ελληνικό λαό. Όλη εβδομάδα συνοδεύεται από δύο μεγάλες υπογραφές. Η πρώτη υπογραφή θα πέσει σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού, όπου με τον Κώστα Καραμανλή, τον υπουργό Υποδομών ξεμπλοκάραμε, μέσω ΕΣΠΑ, την γραμμή 4 του Μετρό που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα.
Και την Παρασκευή θα υπογραφεί από το ΤΑΙΠΕΔ, παρουσία του κ. Σταϊκούρα και εμού, η μεταβίβαση της Ελληνικό Α.Ε. στη Lamda Development, που θα είναι το μεγαλύτερο ιδιωτικό έργο στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα θα έχουμε λοιπόν την έναρξη του μεγαλύτερου ιδιωτικού και δημοσίου έργου που έχει γίνει στην Ελλάδα», είπε ο κ. Γεωργιάδης.
Όπως τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης “αυτό δείχνει την αποφασιστικότητα που έχουμε να αλλάξουμε τη ζωή των Ελλήνων, να προσφέρουμε θέσεις εργασίας, να αυξήσουμε τα εισοδήματα του κόσμου και να τους δώσουμε μια καλύτερη ζωή”.
Ελληνικό: Είκοσι χρόνια αναμονής
“Χρειαστήκαμε είκοσι χρόνια για να βρούμε τον τρόπο να αξιοποιήσουμε αυτό τον υπέροχο τόπο. Εμείς, δύο χρόνια τώρα δεν υπήρξε μέρα που δεν ασχοληθήκαμε με αυτό. Τόσο πολύπλοκο και δύσκολο έργο ήταν” και πρόσθεσε “πρέπει να μάθουμε στην Ελλάδα να κάνουμε τα έργα πιο γρήγορα και τη ζωή μας πιο απλή”, σχολίασε ο κ. Γεωργιάδης για το έργο στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού, λέγοντας χαρακτηριστικά: “Αυτό που θα γίνει εδώ θα είναι εξαιρετικό”, τόνισε ο κ. Γεωργιάδης. Όσον αφορά τι θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν ο υπ. Ανάπτυξης τόνισε ότι άμεσα θα δημιουργηθούν 10.000 θέσεις εργασίας ενώ στο διάστημα των οκτώ ετών που θα απαιτηθεί για να ολοκληρωθεί το έργο θα “φτιαχτούν περίπου 70.000 θέσεις εργασίας σε ένα έργο οκτώ δισεκατομμυρίων ευρώ“.
Μιλώντας, μεταξύ άλλων, για την επίδραση που θα έχει το Ελληνικό στους κατοίκους της περιοχής ο κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι “Το Ελληνικό έχει σχεδιαστεί για να κάνει τη ζωή των πολιτών καλύτερη”.
Ο υπουργός Ανάπτυξης αναφέρθηκε επίσης και στο θέμα της ΕΑΒ, λέγοντας χαρακτηριστικά “Ευχαριστώ τους εργαζομένους της ΕΑΒ που κατάλαβαν ότι από την παραμονή της Lockheed Martin εξαρτάται η δουλειά τους” και πρόσθεσε “η απόφαση της Κυβέρνησης είναι να συνεχίσει να δουλεύει η ΕΑΒ με την Lockheed Martin εφαρμόζεται γι’ αυτό και είμαι πολύ ευτυχής”.
Αναφορικά με το θέμα των Ναυπηγείων Ελευσίνας ο κ. Γεωργιάδης είναι ότι όποια εταιρεία και να πάρει το πρόγραμμα των φρεγατών, μέσα στο επιχειρηματικό της σχέδιο, πρέπει να έχει και την πρότασή της για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας. Δεν ανησυχώ. Οι φρεγάτες πρέπει να φτιαχτούν στην Ελλάδα. Όταν αποφασίσει το ναυτικό, θα έχουμε τους εργαζόμενους μέσα να δουλεύουν και με την πληρωμή των δεδουλευμένων τους”, επισημαίνοντας ότι για να κατασκευαστούν οι φρεγάτες πρέπει να δουλεύουν και τα δύο μεγάλα ναυπηγεία, Ελευσίνας και Σκαραμαγκά.
Ποια τα μέτρα συγκράτησης της αύξησης των τιμών
“Η άποψη που υπάρχει στους οικονομολόγους είναι ότι αυτό το φαινόμενο δεν θα κρατήσει περισσότερο από το φθινόπωρο”, επισήμανε ο κ. Γεωργιάδης απαντώντας σε ερώτηση των δημοσιογράφων της ΕΡΤ για τις ανατιμήσεις που έχουν παρατηρηθεί τελευταία στην αγορά.
“Μετά την καραντίνα έμειναν όλες οι εταιρείες με άδειες τις αποθήκες και αυτό δημιούργησε μια ταυτόχρονη μεγάλη ζήτηση για πρώτες ύλες και αύξηση των ναύλων. Η άποψη των ειδικών είναι ότι αυτό μόλις ομαλοποιηθεί ως προς τη ζήτηση, θα ομαλοποιηθεί και προς τις τιμές”.
Nόμος για τις στρατηγικές επενδύσεις
” Άμεσα θα έχουμε τον νέο αναπτυξιακό νόμο, ο οποίος αύριο στο υπουργικό μάλλον συζητιέται” δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, ο οποίος περιγράφοντας τα χαρακτηριστικά του είπε ότι ο νέος νόμος θα αποφεύγει την γραφειοκρατία στην ανάληψη Επενδύσεων και κατέληξε: “Το μέλημα δεν είναι να αποφαινόμαστε ποιος τα έκανε καλύτερα και πόσο φταίει ή βοήθησε ο ΣΥΡΙΖΑ, αλλά να προχωρούν τα έργα”.
Πηγή: ΕΡΤ