Η Hyundai αποκάλυψε τη φουτουριστική σχεδίαση της νέας γενιάς του subcompact SUV KONA. Το ολοκαίνουριο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρικό (EV), σε υβριδικό (HEV), σε κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) και σε σπορ N Line , το καθένα με το δικό του μοναδικό στυλ.
Το νέο KONA έχει εξελιχθεί σε ένα μεγαλύτερο αλλά ακόμα αστικοκεντρικό SUV με πιο τολμηρό στυλ που μεταφέρει μια πιο δυναμική παρουσία και οδηγοκεντρικό εσωτερικό. Για να παρέχει μεγιστοποιημένο «χώρο διαβίωσης» (living space) για τους πελάτες, το ολοκαίνουριο μοντέλο αυξήθηκε σε μήκος στα 4.355 mm, το οποίο είναι 150 mm μεγαλύτερο από την προηγούμενη γενιά, με βάση το KONA Electric. Κέρδισε επίσης 25 mm σε πλάτος και 60 mm σε μήκος μεταξονίου σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο χωρίς να χάσει καθόλου από την εμβληματική σχεδιαστική του ταυτότητα.
Υπάρχουν διάφορες στυλιστικές παραλλαγές μεταξύ των συστημάτων μετάδοσης κίνησης. Το ΚΟΝΑ Electric (EV) διαθέτει parametric pixels στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, σχεδίαση ζάντας αλουμινίου 19 ιντσών εμπνευσμένη από pixel και προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή.
Το υβριδικό (HEV) ΚΟΝΑ καθώς και το ΚΟΝΑ με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) μοιράζονται έναν τολμηρό και στιβαρό σχεδιαστικά προφυλακτήρα και μαύρη επένδυση θόλου τροχού. Η N Line έκδοση διαθέτει προαιρετικά μαύρους πλαϊνούς καθρέπτες και οροφή, αεροτομή τύπου φτερού, πιο επιθετική εμπρός και πίσω σχεδίαση με προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονίζει την χαμηλότερη θέση του οχήματος, χαρακτηριστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και διπλή εξάτμιση.
Ο μεγαλύτερος εσωτερικός «χώρος διαβίωσης» (living space) του ολοκαίνουριου KONA παρέχει πρακτικά χαρακτηριστικά και μια εξελιγμένη εμπειρία στο αυτοκίνητο για να καλύψει διαφορετικούς τρόπους ζωής. Η σχεδιαστική γραμμή του που προέρχεται από το Kona Electric (EV) τονίζει το εκλεπτυσμένο και φαρδύ εσωτερικό του KONA παρέχοντας έναν ευέλικτο χώρο τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες.
Οι δύο ευρείες οθόνες 12,3 ιντσών και η κεντρική κονσόλα universal ενισχύουν τα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας του αυτοκινήτου. Ο εσωτερικός φωτισμός βελτιώνει την εμπειρία και την ευκολία του χρήστη. Με τον μοχλό ταχυτήτων μετατοπισμένο πίσω από το τιμόνι, παρέχεται μια λιτή διάταξη και πρόσθετος χώρος για αντικείμενα στο κεντρικό τούνελ.
Το χωρίς καμπύλες πίσω κάθισμα ενισχύει την αστική αισθητική του KONA του 21ου αιώνα.
Αυτός ο χώρος διαβίωσης προσφέρει μια μοναδική εμπειρία με μέγιστη χρηστικότητα, άνεση και ευκολία. Στην πίσω πλευρά του οχήματος διατίθεται ένας μεγιστοποιημένος χώρος φόρτωσης.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ