Η νέα BMW M3 CS, έρχεται με 550 ίππους

Για το 2023, η BMW M GmbH θα συνεχίσει να εστιάζει στην προσθήκη ιδιαίτερα ελκυστικών ειδικών εκδόσεων στην προϊοντική γκάμα της.

Η νέα BMW M 3 CS (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 10.4 – 10.1 l /100 km , συνδυασμένες εκπομπές CO 2 : 234 – 229 g / km στον κύκλο WLTP , τιμές για το πρότυπο NEDC) φέρνει ακόμα μεγαλύτερη ένταση στην αγωνιστική αύρα που χαρακτηρίζει τα επιτυχημένα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της εταιρείας για την πολυτελή μεσαία κατηγορία. Μια έξυπνη και ελαφριά κατασκευή που διαθέτει μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), μαζί με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα, ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές ακριβείας που προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία επιδόσεων στην πίστα, συνδυάζονται με τη λειτουργικότητα και την καθημερινή χρηστικότητα της BMW M3 Sedan. Αυτός ο συνδυασμός προσδίδει στην BMW M 3 CS έναν απόλυτα δικό της χαρακτήρα: την ικανότητα να προσφέρει μία ανόθευτη αίσθηση M που συναρπάζει και ενθουσιάζει σε κάθε χιλιόμετρο που διανύει στο δρόμο, αλλά και στην πίστα.

Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, η BMW M3 CS συνδυάζει έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με απόδοση 405 kW/550 hp με οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Το εν λόγω σύνολο προσφέρει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και μία απολαυστική εμπειρία και στους τέσσερις επιβαίνοντες. Η νέα BMW M3 CS θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο από τον Μάρτιο του 2023, με το σταδιακό της λανσάρισμα να ξεκινά τον ίδιο μήνα. Οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιαπωνία είναι οι σημαντικότερες αγορές για τη νέα αυτή ειδική έκδοση.

Ο εν σειρά εξακύλινδος κινητήρας αποδίδει 405 kW /550 hp.

Αυτές οι προσεκτικά μελετημένες τροποποιήσεις αντικατοπτρίζουν την ακλόνητη εστίαση στην επίτευξη κορυφαίας ευστροφίας αλλά και στη μέγιστη απόδοση ισχύος για τον κινητήρα της νέας BMW M3 CS. Οι σημαντικές δυνατότητες αναβάθμισης της κινητήριας μονάδας άνοιξαν το δρόμο για αύξηση της μέγιστης απόδοσης κατά 30 kW/40 hp σε σύγκριση με την BMW M3 Competition Sedan με M xDrive (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 10.1 – 10.0 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2 : 230 – 228 g/km στον κύκλο WLTP, τιμές για το πρότυπο NEDC: – ), με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τα 405 kW/550 hp. Αυτή η αύξηση ισχύος επιτεύχθηκε χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις της τεχνολογίας M TwinPower Turbo του κινητήρα, χωρίς όμως συμβιβασμούς στον τομέα της σταθερής απόδοσης ή της αντοχής. Οι προσαρμογές αφορούσαν κυρίως στην αύξηση της μέγιστης πίεσης πλήρωσης των δύο mono-scroll υπερσυμπιεστών από 1,7 σε 2,1 bar καθώς και τις ειδικές για το μοντέλο τροποποιήσεις στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα.

Επιπλέον, οι ειδικά σχεδιασμένες βάσεις κινητήρα σε συνδυασμό με τα σκληρότερα ελατήρια δημιουργούν μια εξαιρετικά άκαμπτη σύνδεση μεταξύ της κινητήριας μονάδας και της δομής του οχήματος. Έτσι, το πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από ακόμη πιο έντονη απόκριση του κινητήρα και άμεση μετάδοση της ισχύος του στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο κινητήρας της νέας BMW M3 CS αποδίδει μέγιστη ροπή 650 Nm από τις μόλις 2.750 σ.α.λ. και τη διατηρεί μέχρι και τις 5.950 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ. με μέγιστο όριο περιστροφής τις 7.200 σ.α.λ.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ