Διαθέσιμο στην Ελλάδα το Renault Austral με τιμές από 38.450 ευρώ

Η αντιπροσωπεία της το Renault ανακοίνωσε την έναρξη διάθεσης στην ελληνική αγορά του νέου της μικρομεσαίου SUV, του Austral, το οποίο προσφέρεται σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις 130 ή 160 ίππων και μια πλήρως υβριδική E-Tech με 200 ίππους.

Οι τιμές ξεκινούν από 38.450 ευρώ (mild hybrid advanced 130), με πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών και δικύκλων, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ανίχνευσης απόσπασης προσοχής, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, 7 αερόσακους (ο 7ος είναι κεντρικός αερόσακος εμπρός), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέφτες, cruise control, εμπρός, πλαϊνούς και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα και καθαριστήρες, προβολείς τεχνολογίας LED, ζάντες αλουμινίου, ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, 2 θύρες USB εμπρός και χειριστήρια στο τιμόνι, 2 θύρες USB πίσω, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών κλπ.

Το Austral είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-CD, τη μεγαλύτερη της εταιρείας, η οποία θα χρησιμοποιείται στο συγκεκριμένο μοντέλο σε δύο διαφορετικές παραλλαγές, ανάλογα με την έκδοση. Η πρώτη χρησιμοποιεί πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα, ενώ η δεύτερη, που χρησιμοποιείται μόνο στην πλήρως υβριδική έκδοση E-Tech όταν συνδυάζεται με το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης, έχει πίσω ανάρτηση με σύστημα πολλαπλών συνδέσμων. Φυσικά στη λίστα του εξοπλισμού του αυτοκινήτου -στάνταρ ή προαιρετικά- περιλαμβάνονται μερικές… δεκάδες ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας και οδηγικά βοηθήματα! Η γκάμα του μοντέλου περιλαμβάνει τρία διαφορετικά συστήματα παροχής ισχύος, όλα εξηλεκτρισμένα.

Η βασική έκδοση, με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, χρησιμοποιεί το νέο 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.2 με 130 ίππους και χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο. Μια ακόμα ήπια υβριδική έκδοση 12 V χρησιμοποιεί το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο 1.3 σε έκδοση 160 ίππων και σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων. Τέλος υπάρχει μια πλήρως υβριδική έκδοση με νέο σύστημα E-Tech, που συνδυάζει τον κινητήρα 1.2 με ένα ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο, αποδίδοντας μια συνδυασμένη ισχύ που μπορεί να φτάσει μέχρι τους 200 ίππους. Το αυτοκίνητο έχει μήκος 4,51 μ., μεταξόνιο 2.667 χιλιοστών και στις ήπιες υβριδικές εκδόσεις προσφέρει ένα μεγάλο χώρο αποσκευών 500 λίτρων.

Στο πλαίσιο της παρουσίασης είχαμε την ευκαιρία για μια πρώτη οδηγική επαφή με το αυτοκίνητο στην ήπια υβριδική έκδοση των 160 ίππων. Η πρώτη εντύπωση που δημιουργείται όταν μπαίνεις στο εσωτερικό, είναι ότι έχει δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην ποιότητα κατασκευής και υλικών, που ανταποκρίνονται απολύτως στα αισθητά υψηλότερα επίπεδα τιμών που έχουν διαμορφωθεί για το αυτοκίνητο σε σύγκριση με το προηγούμενο μικρομεσαίο SUV της μάρκας, το Kadjar.

Και φυσικά μαζί με την ποιότητα προσφέρεται και μια αίσθηση σύγχρονης τεχνολογίας στο πλήρως εξοπλισμένο εσωτερικό με τις οθόνες, τα συστήματα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας, τη συνδεσιμότητα κλπ. Ο δυνατός κινητήρας είναι προφανές ότι ανταποκρίνεται με ευκολία στις ανάγκες του αυτοκινήτου, προσφέροντας καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7”) και εξασφαλίζοντας έτσι και την απαραίτητη ενεργητική ασφάλεια. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλό επίπεδο, ενώ η άνεση είναι ικανοποιητική, αν και όχι στα κορυφαία επίπεδα των παλιότερων Renault (και του Kadjar).

Αυτό είναι το αναγκαίο τίμημα για την πιο «σφιχτή» ρύθμιση των αναρτήσεων, ώστε να περιορίζονται οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές που συνήθως είναι κάπως αυξημένες στα SUV και να εξασφαλίζεται μια καλή οδική συμπεριφορά, που θα μπορεί να ικανοποιεί και τον απαιτητικό οδηγό. Περισσότερα, όμως, μετά την πλήρη δοκιμή του αυτοκινήτου, που θα μας δώσει την ευκαιρία για μια λεπτομερέστερη αξιολόγησή του

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ