Ο αντικαταστάτης της Aventador στη γκάμα της Lamborghini ονομάζεται Revuelto και είναι το πρώτο φορτιζόμενο (plug-in) υβριδικό υπεραυτοκίνητο με κινητήρα V12. Πρόκειται για ένα εντελώς νέο 12κύλινδρο σύνολο 6,5 λίτρων, που ειναι ο ελαφρύτερος (218 κιλά) και ισχυρότερος (825 ίπποι στις 9.250 στροφές) V12 που κατασκεύασε ποτέ η ιταλική εταιρεία. Είναι τοποθετημένος στο κέντρο κατά τον διαμήκη άξονα (αλλά γυρισμένος κατά 180° σε σχέση με τον κινητήρα της Aventador) και συμπληρώνεται από τρεις ηλεκτροκινητήρες των 150 ίππων, οι οποίοι εξασφαλίζουν και την -απαραίτητη για μία Lamborghini- τετρακίνηση.
Οι δύο απ’ αυτούς κινούν τους εμπρός τροχούς, ενώ ο τρίτος (o οποίος λειτουργεί και ως μίζα/γεννήτρια) μεταφέρει κατά περίπτωση την ισχύ του στους πίσω, όταν οι συνθήκες το απαιτούν. Η χρησιμοποίηση δύο ηλεκτροκινητήρων εμπρός επιτρέπει και την λειτουργία επιλεκτικής κατανομής της ροπής στις στροφές (torque vectoring) για βελτίωση της ακρίβειας της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου. Πίσω από τον βενζινοκινητήρα είναι τοποθετημένο εγκάρσια το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη των 8 σχέσεων, που θα χρησιμοποιηθεί και στα μελλοντικά μοντέλα της Lamborghini. Η μέγιστη συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 1.015 ίππους!
Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μια μπαταρία λιθίου 3,8 kWh, η ενέργεια της οποίας μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο ηλεκτρικά για 10 περίπου χιλιόμετρα. Η κατανομή του βάρους είναι 44% στον εμπρός άξονα και 56% στον πίσω, ενώ στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται και ένα σύστημα τετραδιεύθυνσης. Η χρησιμοποίηση της ηλεκτρικής συνιστώσας του υβριδικού συστήματος έχει αναπόφευκτα αυξήσει το βάρος του αυτοκινήτου, που είναι βαρύτερο κατά 222 κιλά από την Aventador Ultimae. Για τη συγκράτηση της αύξησης του βάρους έχει γίνει και εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στην κατασκευή του αμαξώματος.
Σχετικά με τις επιδόσεις η Lamborghini αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5”, δηλαδή 0,3” ταχύτερα από την Aventador, ενώ η μέγιστη ταχύτητα ξεπερνάει τα 350 χλμ./ώρα. Για την επιβράδυνση του χρησιμοποιούνται κεραμικά φρένα με 10πίστονες δαγκάνες για τους εμπρός δίσκους και 4πίστονες για τους πίσω. Τα ελαστικά runflat (Bridgestone Potenza Sport) είναι διαστάσεων 265/ 35 ZRF20 εμπρός και 345/30 ZRF21 πίσω ή 265/30 ZRF21 εμπρός και 355/25 ZRF22 πίσω.
Η κατασκευή του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει μέσα στο δεύτερο εξάμηνο και οι πρώτες παραδόσεις προβλέπονται για το τέλος του χρόνου. Σύμφωνα δε με τις ανακοινώσεις των υπευθύνων της εταιρείας έχει ήδη προπωληθεί η παραγωγή των δύο πρώτων ετών!
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ