Η Porsche παρουσίασε την ανανεωμένη Cayenne, για την οποία ο αντιπρόεδρος της εταιρείας που είναι υπεύθυνος για τη γκάμα του συγκεκριμένου μοντέλου ανέφερε ότι πρόκειται για μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊόντος στην ιστορία της μάρκας. Φυσικά στο ανανεωμένο μοντέλο έχουν γίνει οι συνηθισμένες σχεδιαστικές επεμβάσεις στο εμπρός και πίσω μέρος (μάσκα, προφυλακτήρες, φωτιστικά σώματα), αλλά και σημαντικές αναβαθμίσεις στον εξοπλισμό του, ιδιαίτερα στα ηλεκτρονικά συστήματα. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα είναι πλέον τεχνολογίας HD Matrix LED, κατανέμοντας το φωτισμό του δρόμου ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ ο μπροστινός επιβάτης έχει τώρα τη δική του οθόνη, στην οποία μπορεί για παράδειγμα να παρακολουθεί βίντεο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
Αναβαθμισμένο είναι και το σύστημα παροχής πληροφοριών στον οδηγό, ενώ ο μοχλός επιλογής του αυτόματου κιβωτίου βρίσκεται τώρα στο ταμπλό, αφήνοντας περισσότερο χώρο για μικροπράγματα στην κεντρική κονσόλα. Νέοι είναι οι διακόπτες ελέγχου του κλιματιστικού, ενώ επεμβάσεις έχουν γίνει στον πίνακα οργάνων και στο τιμόνι. Το σύστημα πλοήγησης εντοπίζει την προσέγγιση σε σήραγγα και αυτόματα ενεργοποιεί την ανακύκλωση του αέρα από το κλιματιστικό σύστημα. Το αυτοκίνητο έχει εφοδιαστεί με ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης με νέα αμορτισέρ, που χρησιμοποιούν διαφορετικές βαλβίδες για την έκταση και την συμπίεση.
Νέο είναι επίσης και το προαιρετικό ενεργό σύστημα αερανάρτησης. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει επίσης και στην γκάμα των κινητήρων και στην Ευρώπη η ανανεωμένη Cayenne θα προσφέρεται με τρία διαφορετικά συστήματα παροχής ισχύος. Ο V6 της Cayenne S έχει αντικατασταθεί με την αναβαθμισμένη έκδοση του 4λιτρου V8 biturbo της εταιρείας, που αποδίδει 474 ίππους, 34 περισσότερους από τον προκάτοχό του. Η βασική έκδοση του μοντέλου κινείται από ένα βελτιωμένο 3λιτρο V6 τούρμπο, που αποδίδει 353 ίππους, 13 περισσότερους από πριν. Ο ίδιος κινητήρας αποτελεί τη βάση για την υβριδική έκδοση, στην οποία συνδυάζεται με έναν επίσης αναβαθμισμένο (κατά 30 kW) ηλεκτροκινητήρα 130 kW (176 ίππων), προσφέροντας μια μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 470 ίππων
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ