Η Mercedes παρουσίασε τη νέα -11η- γενιά της εμβληματικής για τη μάρκα E-Class, που αποτελεί το «μπεστ σέλερ» της εταιρείας, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 16 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 1946 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά. Το νέο μοντέλο είναι βασισμένο σε μια τροποποιημένη έκδοση της πλατφόρμας που χρησιμοποιεί η C-Class και η GLC, ενώ η εταιρεία αποφάσισε την κατάργηση των εκδόσεων κουπέ και καμπριολέ.
Σημαντικό στοιχείο στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν η έμφαση που δόθηκε στα κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα και στο λογισμικό. Και φυσικά χρησιμοποιείται η νέα γενιά του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας MBUX, που ελέγχεται από ένα κεντρικό υπολογιστή μαζί με τις οθόνες και ενσωματώνει το λειτουργικό σύστημα Android, επιτρέποντας την εγκατάσταση δημοφιλών εφαρμογών, όπως το TikTok ή το Zoom.
Το επανασχεδιασμένο αμάξωμα έχει ένα πολύ καλό συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης Cx (0,23). Όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν τουλάχιστον ήπιο υβριδικό σύστημα, με ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει έως 23 ίππους, ενώ ήδη από το λανσάρισμα οι μισές εκδόσεις του μοντέλου θα είναι φορτιζόμενες υβριδικές. Η μπροστινή ανάρτηση είναι με 4 συνδέσμους στηριγμένη σε υποπλαίσιο, ενώ πίσω υπάρχει ένα σύστημα πολλαπλών συνδέσμων με 5 συνδέσμους Το αυτοκίνητο προαιρετικά θα προσφέρεται με ενεργό αερανάρτηση Airmatic και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Φυσικά εκτός από τις εκδόσεις με πίσω κίνηση θα υπάρχουν και τετρακίνητες. Από πλευράς κινητήρων υπάρχει ένας 2λιτρος ντίζελ με 197 ίππους κι ένας νέος 2λιτρος βενζινοκινητήρας με 204 ίππους. Οι φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις χρησιμοποιούν αυτόν τον κινητήρα σε συνδυασμό με ηλεκτροκινητήρα 95 kW (129 ίππων), με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 313 ίππων, ή τον ίδιο βενζινοκινητήρα σε έκδοση 252 ίππων, με μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 381 ίππων. Σε όλες τις εκδόσεις το κιβώτιο είναι το αυτόματο 9άρι της Mercedes (9G Tronic).
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ