Η νέα SRK 400 αποτελεί έναν από τους καλύτερους πρεσβευτές της QJMOTOR. Μία μοτοσυκλέτα που εκ σχεδιασμού εστιάζει στην ουσία της οδηγικής απόλαυσης, στα δυναμικά χαρακτηριστικά και στη μηχανολογική αρτιότητα, αποφεύγοντας την παγίδα του εύκολου και ανούσιου εντυπωσιασμού. Ένα γνήσιο streetfighter που γοητεύει με το “καλημέρα” όποιον βρεθεί στη σέλα του.
Κινητήρας με στρόφαλο 360˚
Η SRK 400 είναι η μοναδική δικύλινδρη -εν σειρά- μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της που διαθέτει στρόφαλο με χρονισμό ανάφλεξης στις 360˚. Το γεγονός αυτό, πέρα από την ιδιαίτερη και ξεχωριστή, μπάσα χροιά του ήχου που απελευθερώνει, της χαρίζει και μια υποδειγματική γραμμικότητα στην παροχή της δύναμης. Η μέγιστη τιμή της ισχύος είναι στους 41,5 ίππους στις 9.000 στροφές και η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 37Nm η οποία αποδίδεται στις 7.500 στροφές. Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα της σοβαρής μελέτης που έχει γίνει πάνω στο μηχανολογικό τομέα και την κατεργασία των μετάλλων, είναι ότι η δύναμη που φτάνει στον πίσω τροχό είναι ουσιαστικά ταυτόσημη με την ισχύ που ανακοινώνεται στο στρόφαλο, μαρτυρώντας ένα πραγματικά ελάχιστο ποσοστό απωλειών λόγω των τριβών και της μετάδοσης.
Μοντέρνος σχεδιασμός – Ποιοτική κατασκευή
Η SRK 400 είναι -και το δείχνει- ένα γνήσιο δείγμα της κατηγορίας των streetfighters. Ο σχεδιασμός της αντανακλά σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας την επιθετική της προσωπικότητα. Το μπροστινό τμήμα της με τους δίδυμους LED προβολείς που “σημαδεύουν” αποφασιστικά το δρόμο και τα επίσης LED φλας, προσφέροντας μια φυσική και ευρεία δέσμη φωτός, ταυτόχρονα της χαρίζουν μια ξεκάθαρα δυναμική όψη. Τα όργανα της SRK 400 αποτελούνται από μία ψηφιακή LCD οθόνη, στην οποία προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες με ευανάγνωστες ενδείξεις.
Αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι και ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός της ουράς, με τις λεπτές γραμμές της και το επίσης LED πίσω φωτιστικό σώμα σε σχήμα “Τ”, ενώ οι αεροτομές εκατέρωθεν της σέλας του συνεπιβάτη προσδίδουν ένα σπορ χαρακτήρα στο δικύλινδρο streetfighter.
Οι λεπτομέρειες, όπως οι δύο ξεχωριστές σέλες για αναβάτη και συνεπιβάτη με τις εξωτερικές ραφές σε κόκκινο χρώμα και η συναρμογή των πλαστικών μερών, μαρτυρούν το υψηλό επίπεδο ποιότητας στην κατασκευή της SRK 400. Η εργονομική μελέτη είναι εξίσου προσεγμένη, με την άνεση να καλύπτει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς αναβάτες.
Σπορ συμπεριφορά και ασφάλεια
Το ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 37mm, δίνει διαδρομή 125 χιλιοστών και οι εργοστασιακές του ρυθμίσεις ταιριάζουν απόλυτα με το σπορ χαρακτήρα της SRK 400. Οι ιδανικές αποσβέσεις ανταποκρίνονται τόσο στους γρήγορους ρυθμούς οδήγησης όσο και στην άνεση. Το αμορτισέρ της SRK 400 διαθέτει ρυθμίσεις για την προφόρτιση του ελατηρίου και για την απόσβεση της επαναφοράς (ένα χαρακτηριστικό που σπανίως συναντάται στις μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού ή ακόμη μεγαλύτερες και ακριβότερες), έτσι ώστε ο αναβάτης να προσαρμόσει τη μοτοσυκλέτα στις δικές του
απαιτήσεις και στιλ. Πρόκειται για άλλη μία επιβεβαίωση ότι το εργοστάσιο έχει ορθώς εστιάσει στις ουσιαστικές αξίες, όπως η οδηγική σπορ συμπεριφορά και η διατήρηση της άνεσης για τους επιβαίνοντες, προσφέροντας πολλά περισσότερα από ό,τι θα περίμενε κανείς από μία μοτοσυκλέτα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η SRK 400 διαθέτει επίσης και ένα ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας με τους δύο “κυματιστούς” δίσκους 260mm μπροστά και τις τετραπίστονες δαγκάνες, που συνδυάζονται με το δικάναλο σύστημα ABS 9.1MB της Bosch, ενώ πίσω διαθέτει ένα δίσκο 240mm με δαγκάνα ενός εμβόλου.
Η τιμή της SRK 400 έχει καθοριστεί στα 4.995€.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ