Suzuki GSX-8S – Στιβαρή, προβλέψιμη, ουσιαστική, παιχνιδιάρα, με το γκάζι να αποτελεί το ιδανικό σημείο που προσέφερε σούζες μικρές ή διαρκείας όποτε και για όσο θέλαμε, μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις μιας και καταφέρνει να συνδυάσει ευχρηστία και ακονισμένη συμπεριφορά σε μία ιδανική τραμπάλα. Παίξαμε στη σέλα της, επιταχύναμε και φρενάραμε, ευχαριστηθήκαμε οδήγηση, κάτι που είναι και το ζητούμενο σε μία μοτοσυκλέτα του είδους.
Δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, αυτός ο νέος κινητήρας που σχεδιάστηκε εξ ολοκλήρου σε λευκό χαρτί και ουδεμία σχέση έχει με κάποιον του group. Έχει χωρητικότητα 776 κυβικά εκατοστά και αποδίδει 84 ίππους οι οποίοι για την περίσταση έχουν και μία μικρή διαφορά σε σχέση με την τοποθέτηση στο V-Strom 800DE, η οποία εστιάζεται στην κορύφωση της καμπύλης.Η θέση οδήγησης που φέρνει το σώμα του αναβάτη σε επιθετική στάση, όντας και βολική ταυτόχρονα, είναι το κλειδί για την άνετη και γρήγορη προσαρμογή στην νέα αυτή μοτοσυκλέτα για εύκολη οδήγηση στην καθημερινότητα, είτε κινείσαι αργά σε ρυθμούς πόλης, είτε θελήσεις να κυνηγήσεις τα όριά σου εκτός.
Οι αναρτήσεις εδώ προέρχονται από την KYB με διαδρομές 130 χιλιοστών και δεν διαθέτουν ρυθμίσεις, παρά μόνο προφόρτιση ελατηρίου στο αμορτισέρ. Εδώ οι απαιτήσεις είναι πολύ συγκεκριμένες οπότε αν είναι ρυθμισμένες όπως χρειάζεται για την μία χρήση που καλείται να κάνει η μοτοσυκλέτα στην άσφαλτο, δεν συντρέχει λόγος ρυθμίσεων, και αποδεικνύουν πως είναι όντως άριστες σε αποσβέσεις δημιουργώντας ένα σφικτό σύνολο το οποίο εντυπωσιάζει από την πρώτη στιγμή με την φιλικότητά του.
Επιτάχυνση και ροπή
Εντυπωσιάζει ωστόσο και από την ελαστικότητα του κινητήρα που σε κερδίζει με την ροπή στο άνοιγμα του γκαζιού, από την άμεση επιτάχυνση στο άνοιγμα του γκαζιού, από την εκπληκτική λειτουργία του συστήματος αλλαγής ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, Quickshifter, από το μαλακό κιβώτιο ταχυτήτων, και όλα αυτά, παρά το ότι η μοτοσυκλέτα είναι τελείως νέα και αδούλευτη. Επιταχύνει πολύ γρήγορα, είναι άριστη στην τοποθέτηση στις στροφές σε σημείο που θυμίζει ευρωπαϊκή κατασκευή.
Με ένα στιβαρό πλαίσιο τύπου διαμάντι κατασκευασμένο από ατσάλι με αφαιρούμενο υποπλαίσιο από σωλήνες στρογγυλής διατομής, καταφέρνει να συνδυάζει ευχρηστία και στιβαρότητα σε κορυφαία επίπεδα.
Η σέλα της είναι στενή και δεν ενοχλεί στα πόδια όπως άλλωστε και το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων το οποίο σύμφωνα με την Suzuki δίνει αυτονομία έως και 333 χιλιόμετρα. Η τεράστια διαφορά μάλιστα η οποία συμβάλει και στην θέση οδήγησης αλλά και την τοποθέτηση του κέντρου βάρους χαμηλότερα εστιάζει στην τοποθέτηση του φίλτρου αέρα πίσω από τον κινητήρα στο επίπεδο του υποπλαισίου, σε οριζόντια τοποθέτηση, και όχι σε κάθετη όπως σε προηγούμενο μοντέλο της σειράς, στο χώρο του ρεζερβουάρ. Αυτό, επιτρέπει στο ρεζερβουάρ να έχει μικρότερο όγκο, μιας δεν “περιλαμβάνει”’ το φιλτροκούτι, να είναι στενότερο και χαμηλότερο με το βάρος του καυσίμου τοποθετημένο ακριβώς πάνω από τον κινητήρα και όχι ψηλά και πίσω του προς τον αναβάτη.
Έχουμε μία μοτοσυκλέτα η οποία συνδυάζει χαρακτηριστικά από άλλες μοτοσυκλέτες και μπαίνει στην μεσαία κατηγορία των sport naked με το δεξί, όντας πανεύκολη, αλλά και ικανή για κάθε είδους χρήση. Με το δικό της μοναδικό στυλ σχεδίασης, είναι εντυπωσιακή παρουσία αλλά και πανέμορφη σε λευκό και μπλε χρωματισμό, όπως άλλωστε και στο πιο ”κακό” μαύρο που παράγεται επίσης, και μάλιστα βάζει το δικό της χαρακτήρα στην κατηγορία και ξεχωρίζει με το ”καλημέρα”.
Έχει όσα ηλεκτρονικά χρειάζονται, εκπληκτικά φρένα όσο απαιτούν οι δυνατότητες της, έναν κινητήρα διαμάντι με αστείρευτη δύναμη από τις χαμηλές στροφές ο οποίος είναι πλήρως διασκεδαστικός για την χρήση που προορίζεται, δημιουργόντας τελικά ένα σύνολο πολύ ευχάριστο ώστε να οδηγάς συνέχεια.
Απολαύσαμε την απλότητα με την οποία νιώθεις οικεία από την πρώτη στιγμή που βρίσκεσαι πάνω της, την ελαστικότητα με την οποία σε κερδίζει ο κινητήρας και σου παρέχει εκρηκτική απόδοση σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, στοιχείο σημαντικό για να επιταχύνεις από πολύ αργές ταχύτητες από τις κλειστές στροφές, στις ανοιχτές ευθείες.
Δύναμη και ροπή η οποία μας έδινε την δυνατότητα να παίξουμε συνεχώς, να διατηρήσουμε την γραμμή μας, να στρίψουμε οριακά και να πλαγιάσουμε απολαμβάνοντας κράτημα, με τις αναρτήσεις και το σφικτό πλαίσιο να συνηγορούν υπέρ αυτού, αυξάνοντας συνεχώς το παιχνίδι. Η ευκολία με την οποία διατηρεί την πορεία της μέσα στην στροφή είναι απαράμιλλη καθώς επιτρέπει και στο σώμα να ελιχθεί επάνω της, ενώ ακόμη και σε δυνατά φρένα μέσα σε στροφή, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης έδειχναν να ταιριάζουν πολύ σωστά με τις ανάγκες του δρόμου.
Τιμή 9.995 ευρώ
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ