Ο οδηγός της Φεράρι έβαλε τέλος στο εφετινό σερί νικών της Red Bull στη Φόρμουλα Ένα.
Ο Κάρλος Σάινθ είναι ο νικητής της “Marina Bay”, με τον ομόσταυλό του, Σαρλ Λεκλέρ να ακολουθεί στην πέμπτη θέση. Λάντο Νόρις και Τζορτζ Ράσελ έδωσαν τα ρέστα τους, με την Red Bull να είναι απογοητευτική.
Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari κατάφερε να κερδίσει για πρώτη φορά φέτος, βάζοντας τέλεια ή… παύλα στην επικράτεια της Red Bull και τελειώνοντας το σερί του Μαξ Φερστάπεν. Η McLaren πάλεψε και έμεινε στην 2η θέση, με τον Νόρις, και τον Ράσελ να ολοκληρώνει το βάθρο. Ωστόσο, η Red Bull και η Aston Martin έδειξαν… τον χειρότερό τους εαυτό σε θέμα απόδοσης.
Ο αγώνας
Με το πέμπτο φως να σβήνει, ο Κάρλος Σάινθ, ο οποίος ήταν και poleman, ξεκίνησε εξαιρετικά, αφήνοντας πίσω του τον δεύτερο Τζορτζ Ράσελ, τον οποίο πέρασε ο Σαρλ Λεκλέρ στην πρώτη στροφή. Ο Λιούις Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει τον ομόσταυλό του αμέσως μετά την κίνηση του Μονεγάσκου, αλλά βγήκε εκτός πίστας και μόλις έκανε την είσοδό του ξανά έπρεπε να δώσει την θέση του. Ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής όντως έδωσε την θέση στον νεαρό Βρετανό, αλλά οι αγωνοδίκες κατέγραψαν το συμβάν. Ωστόσο, ενημέρωσαν σύντομα πως δεν θα το εξετάσουν περαιτέρω, αφού δεν βρήκαν αντικανονική ενέργεια.
Μόλις στον 4ο γύρο, ο Γιούκι Τσουνόντα εγκατέλειψε το μονοθέσιό του σε ασφαλές σημείο, το οποίο δεν ανάγκασε την πίστα να τεθεί υπό το καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, λόγω ενός κλαταρίσματος, κατόπιν επαφής με τον Πέρεζ στον πρώτο γύρο. Παράλληλα, ο Φερστάπεν είχε κολλήσει στην 8η θέση και ο Πέρεζ στην 13η, με την μαγική φράση του Σάινθ στο team radio να… προμηνύει την έκβαση: «μπορώ να συνεχίσω σε αυτό τον ρυθμό για πάντα».
Στον 19ο γύρο, ο Λόγκαν Σάρτζεντ έχασε τον έλεγχο της Williams του και προσέκρουσε σε τοίχο, χωρίς όμως να εγκαταλείπει. Για την ακρίβεια, πήγε μέχρι τα pit stop, γεμίζοντας θραύσματα την πίστα και αναγκάζοντας το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την έξοδος του. Κατά την διάρκεια του Safety Car όμως, η Ferrari κάλεσε διπλό “box”, με τον Σάινθ να οδεύει πρώτος (2.5 δευτερόλεπτα) και τον Λεκλέρ να ακολουθεί (5.7 δευτερόλεπτα). Ωστόσο, το pit stop του Μονεγάσκου άργησε αφού η Scuderia τον κράτησε λόγω… κίνησης στο pit lane. Αποτέλεσμα αυτής την αναμπουμπούλας ήταν ο Σάινθ να βρεθεί πρώτος και ο Ράσελ… δεύτερος, με τον Λεκλέρ να πέφτει στην 7η θέση.
Στον 42ο γύρο, το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, αφού ο Οκόν εγκατέλειψε το μονοθέσιό του, κατόπιν προβλήματος με τις ταχύτητες. Όχι μόνο κόλλησε το όχημα του στην 6η, αλλά έμεινε και από κινητήρα, ενώ είχε πραγματοποιήσει έναν πραγματικά εντυπωσιακό αγώνα με τις μονομαχίες κόντρα στην Red Bull. Κατά την διάρκεια του VSC, ο Ράσελ και ο Χάμιλτον μπήκαν στα pit για να φορέσουν την μεσαία γόμα της Pirelli, πέφτοντας στην 4η και στην 5η θέση αντίστοιχα, αφήνοντας τους Σάινθ – Νόρις – Λεκλέρ στην κορυφαία τριάδα. Την ίδια στιγμή, ο Αλόνσο “επισκέφτηκε” και αυτός τα pit, πραγματοποιώντας μία αργή αλλαγή ελαστικών, όντας το μοναδικό μονοθέσιο της Aston Martin που αγωνίζεται. Για την ιστορία, ο Λανς Στρολ “πλήγωσε” σε μεγάλο βαθμό το μονοθέσιό του, ενώ και εκείνος δεν αισθανόταν καλά. Έτσι, η βρετανική ομάδα, με κινητήρα της Mercedes, ανακοίνωσε πως θα αγωνιστεί μονάχα με τον Φερνάντο Αλόνσο σήμερα.
Στον 54ο γύρο, ο Τζορτζ Ράσελ πέρασε στην 3η θέση, νικώντας τον Λεκλέρ. Το ίδιο έκανε και ο Λιούις Χάμιλτον και ο Μονεγάσκος οδηγός της Ferrari έπεσε στην 5η θέση.
Στους πέντε τελευταίους γύρους όμως, οι Σάινθ, Νόρις, Ράσελ και Χάμιλτον έδωσαν ρεσιτάλ… μηχανοκίνητης χορογραφίας. Πάλευαν όλοι για την πρώτη θέση, με τον Ισπανό να έχει εξαντλήσει τα μπροστινά ελαστικά του και να έχει τρεις “πεινασμένους” Βρετανούς πίσω του. Παρ’ ολ’ αυτά, το σοκ ήρθε στον τελευταίο γύρο, με τον Τζορτζ Ράσελ να βγαίνει εκτός πίστας και να αφήνει το βάθρο για τους Σάινθ-Νόρις-Χάμιλτον!
Πηγή: ertsports.gr