Το ανανεωμένο Citroen C3 Aircross 1,2 PureTech 130 S&S EAT6 έχει όλα τα απαραίτητα προσόντα να κερδίσει τον υποψήφιο αγοραστή. Με πολλές στυλιστικές επιλογές που κάνουν ακόμη πιο νεανική και δυναμική την εμφάνιση του, με πλούσιο εξοπλισμό, με πολύ καλούς χώρους και παροιμιώδη άνεση και αεράτο μοτέρ συγκρατημένο στην κατανάλωση καυσίμου για να το αποκτήσετε χρειάζεστε από 27600 ευρώ.Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και το πρόγραμμα της απόσυρσης για το οποίο μπορείτε να ενημερωθείτε από τις επιτόπου αντιπροσωπείες.
Οι Γάλλοι ακολουθώντας την πεπατημένη της επιτυχίας έκαναν στον σωστό χρόνο το απαραίτητο Face Lifting με τα ανάλογα δώρα στον εξοπλισμό κρατώντας έτσι αμείωτο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.Οι αισθητικές επεμβάσεις, όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση η οποία έγινε πιο δυναμική και σαφώς πιο σύγχρονη.
Οi αλλαγές μπροστά εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα που είναι σε δυο επίπεδα στους νέους λεπτότερους προβολείς με στανταρ τεχνολογία LED, που συνδέονται με το μεγάλο σήμα της Citroen, την πιο εκλεπτυσμένη και με πιο κάθετες γράμμες μάσκα ψυγείου και τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες με μοτίβα γεμάτα ακμές.
Το εσωτερικό αποτελείται από σκληρά πλαστικά τα οποία όμως έχουν προσεγμένη συναρμογή. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η οθόνη αφής των 9 ιντσών, με τον χειρισμό της να γίνεται και έξι διακοπτών και ενός περιστροφικού πλήκτρου. Η συνδεσιμότητα χαρακτηρίζεται πλήρης με smartphones, υπάρχει ασύρματη φόρτιση, αυτόματος ηλεκτρονικός κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος και οπισθοπορείας. Στον τομέα της ασφάλειας το αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε μεταξύ άλλων έλεγχο λωρίδων,σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης, Coffee Brake Alert για τον οδηγό.
Η άνεση δίνει…ρέστα με τα καθίσματα τα οποία έχουν την κωδική ονομασία Advanced Comfort . Χαρακτηρίζονται τα καλύτερα της κατηγορίας καθώς προσφέρουν πολυθρονάτη άνεση αφήνοντας ξεκούραστο οδηγό και επιβάτες ακόμη και μετά από πολύωρα ταξίδια. Η θέση του οδηγού διαθέτει πολλές ρυθμίσεις και προσφέρει λόγω ύψους εξαιρετική ορατότητα. μως και οι υπόλοιποι επιβάτες δεν έχουν παράπονο για την θέαση καθώς οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες με τα παράθυρα να προσφέρουν πολύ καλή ορατότητα και για τους πίσω επιβάτες, ακόμη και αν είναι μικρά παιδιά. Απο πλευράς πρακτικότητας η κονσόλα προσφέρει δυο ποτηροθήκες και μεγαλύτερες θήκες.
Το Citroen C3 Aircross πάντως αποτελεί ένα από τα πιο ευρύχωρα B-SUV της αγοράς με πολλές δυνατότητες παραμετροποίησης και την δυνατότητα το συρόμενο (κατά 15 εκατοστά) και διαιρούμενο (40:20:40)πίσω κάθισμα να αλλάζει ανάλογα και την χωρητικότητα το υ προτίμαγα. Έτσι το πορτμπαγκάζ με το τετράγωνο σχήμα έχει χωρητικότητα ανάλογα την θέση των πίσω καθισμάτων από 410 έως και 520 λίτρα.Η πλήρης αναδίπλωση του πίσω καθίσματος δημιουργεί έναν μεγάλο και επίπεδο χώρο 1.289 λίτρων. Στα θετικά σημεία εντάσονται το διπλό πάτωμα και οι γάντζοι για να μην κυλούν τα μικροαντικείμενα. Διαστάσεις: Μήκος 4.154 x πλάτος 1.756 x ύψος 1.597 mm.
Στην «καρδιά» του Citroen C3 Aircross 1,2 EAT6 υπάρχει ο τρικύλινδρος 1.200άρης υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας με απόδοση 130 ίππους στις 5500 σ.α.λ. Το μοτέρ τραβάει πολύ καλά από χαμηλά με την ροπή των 205 Nm να κάνει την εμφάνιση της από τις 1750 σ.α.λ. αλλά με το καλύτερο «γέμισμα» να γίνεται στην περιοχή των 2000 σ.α.λ. O κινητήρας παρά τον τρικύλινδρο χαρακτήρα του έχει χαμηλά επίπεδα θορύβου και δεν ενοχλεί ακόμη και στα…«κοκκινίσματα» του στροφόμετρου. Η συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ΕΑΤ, έξι σχέσεων, με τον μετατροπέα ροπής και την καλή κλιμάκωση είναι αρμονική. Μέσω του λεβιέ ταχυτήτων μπορείτε να επιλέξετε και την σειριακή αλλαγή των σχέσεων για μεγαλύτερη συμμετοχή. Κάτι που γίνεται πιο άμεσα με το μπουτόν «S» στη βάση του ταμπλό . Με την επιλογή του βελτιπώνεις τους χρόνους των αλλαγών διατηρώντας τις στροφές υψηλότερα.
Οι επιδόσεις ικανοποιούν καθώς τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,1 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 195 χλμ./ώρα. Η ρεαλιστική μέση κατανάλωση με αρκετά …επιθετική την οδηγική μας διάθεση δεν ξεπέρασε τα 7,7 λίτρα ανά 100 χλμ. Με.. συμμαζεμένο το δεξί πόδι στο γκαζί η μέση τιμή πέφτει στα 6 με 6,5 λίτρα ανά 100 χλμ.Εκπομπές CO2: 142 γρμ./χλμ. Στα προσόντα που σίγουρα δεν περνούν απαρατήρητα και λόγω Γάλλων είναι η παροιμιώδης άνεση και ασφάλεια που προσφέρει το Citroen C3 Aircross στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς. Είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο ταξιδιάρικα και άνετα μοντέλα της συγκεκριμένης κατηγορίας.
Ευθύβολο καταπίνει χιλιόμετρα αφήνομντας ξεκούραστους τους επιβάτες που έχουν ούτως ή αλλαως το προνόμιο των αναπαυτικότατων καθισμάτων. Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι ρυθμισμένα ξεκάθαρα με γνώμονα την άνεση και την απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το αυξημένο ύψος και η συγκεκριμένη ρύθμιση των αναρτήσεων μπορεί να αφήνει το αυτοκίνητο να παίρνει κάποια κλίση στις στροφές, όμως σε καμμιά περίπτωση δεν επηρεάζει την κατευθυντικότητά του. Το σύστημα διεύθυνσης την ίδια στιγμή αν και ελαφρύ έχει καλή πληροφόρηση και «κόβει» με τρεις στροφές από άκρη σε άκρη, δίνοντας ευελιξία μέσα στην πόλη. Τα φρένα είχαν ικανοποιητική αίσθηση και πολύ καλή απόδοση. Μην ξεχνάμε και τα ηλεκτρονικά συστήματα που διορθώνουν τις όποιες υπερβολές που κάνεις κατά την διάρκεια της οδήγησης.
Το αυξημένο ύψος μας έδωσε την δυνατότητα να κινηθούμε και σε εκτός ασφάλτου διαδρομ΄ές όπου κυριολεκτικά μας εξέπληξε. ΕντάξΕι δεν το παρακάναρε καθώς δεν υπήρχε τετρακίνηση αλλά εκτιμήσαμε απεριόριστα τον τρόπο που απορροφούσαν οι αναρτήσεις τους κραδασμούς από τις πετρώδεις επιφάνειες , αφήνοντας τους επιβάτες ουσιαστικά απομονωμένους . Κινηθήκαμε και σε αμμώδεις επιφάνειες, πατημένες χωρίς να αντιμετωπίσουμε ιδιαίτερα προβλήματα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά – Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech 130 EAT
Κινητήρας: 1.199cc
Ισχύς: 130 ps/ 5.500rpm
Ροπή: 230 Nm/1.750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,3 sec
Τελική ταχύτητα: 195 km/h
Μέση κατανάλωση: 6,2 l/100 km (εργοστασιακή τιμή), 8,4 l/100 km (τιμή δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 142 gr/km
Βάρος: 1280 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4160/1756/1.637 mm
Μεταξόνιο: 2604 mm
Χώρος αποσκευών: 410
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ