Το ολοκαίνουργιο Honda ZR-V αποτελεί μία μοναδική πρόταση στην κατηγορία D-SUV συνδυάζοντας εκλεπτυσμένο στυλ, ένα υψηλής ποιότητας premium εσωτερικό και μια συναρπαστική οδηγική συμπεριφορά με πολλά στοιχεία άνεσης. Στόχος της ομάδας ανάπτυξης ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου που να εμπνέει εμπιστοσύνη, να ενθαρρύνει την ελευθερία προσελκύοντας ένα ευρύ φάσμα πελατών.
Γεφυρώνοντας το κενό μεταξύ του HR-V και του νέου CR-V, το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο SUV της Honda που διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό το αναγνωρισμένο υβριδικό σύστημα e:HEV. Αναβαθμισμένο προκειμένου να χρησιμοποιηθεί στο συγκεκριμένο μοντέλο, το υβριδικό σύνολο συνεχίζει να προσφέρει ένα μοναδικό μείγμα εξαιρετικών επιδόσεων και αποδοτικότητας σε κάθε είδους διαδρομή, από αυτοκινητόδρομους μέχρι επαρχιακές οδούς. Ο καθαρός και ταυτόχρονα ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ώστε να προσφέρει τις απολαυστικές επιδόσεις που συνήθως συναντά κανείς σε σπορ hatchback μοντέλα.
Σχεδιαστικά, η κομψή σιλουέτα του ZR-V χαρακτηρίζεται από ένα μίγμα επιλογών όπως αυτές ορίζονται από τις ενιαίες εξωτερικές επιφάνειες που ρέουν από τα εμπρός προς τα πίσω, τους τοποθετημένους με ακρίβεια αρμούς μεταξύ των μεταλλικών πάνελ και τις λεπτομέρειες όπως η μεσαία γραμμή με την χαρακτηριστική ακμή. Το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ‘ήσυχο’ χάρη στους λεπτούς προβολείς με την χαρακτηριστική υπογραφή και τη μεγάλη, εντυπωσιακή μάσκα. Στο ίδιο ύφος οι απέριττες πλευρικές επιφάνειες εκτείνονται μέχρι τον τολμηρό πίσω προφυλακτήρα και τα αντίστοιχα φώτα που ενσωματώνονται αρμονικά στην πίσω πόρτα.
Οι διαστάσεις του τοποθετούν το ZR-V στην καρδιά της ευρωπαϊκής γκάμας των SUV προτάσεων της Honda εξασφαλίζοντας εξαιρετική ευρυχωρία, πρακτικότητα και άνεση σε ένα compact πακέτο. Κατά τη διαδικασία σχεδιασμού, οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν στη δημιουργία μιας στιλάτης και κομψής καμπίνας που ενσωματώνει διακριτικά και ταυτόχρονα μεγιστοποιεί τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι η καμπίνα είναι ελκυστική όσο και λειτουργική. Αυτό σημαίνει ότι είναι εύχρηστη στην καθημερινότητα με άφθονους αποθηκευτικούς χώρους και πρακτικές λειτουργίες, όπως οι πολλαπλές θύρες USB.
Στα παραπάνω έρχονται να προστεθούν τα υψηλής ποιότητας υλικά, το προσεγμένο φινίρισμα και ο διακριτικός φωτισμός που όλα μαζί συνθέτουν μία premium ατμόσφαιρα. Το χαμηλά τοποθετημένο ταμπλό και η υπερυψωμένη κεντρική κονσόλα, μαζί με τα βελούδινα προστατευτικά γονάτων και τα υποβραχιόνια, δημιουργούν μία αίσθηση θαλπωρής στους επιβάτες, ενώ η εξελιγμένη τεχνολογία HMI επιτρέπει τη συνδεσιμότητα οδηγού και επιβατών με τον έξω κόσμο, πέρα από τη λειτουργικότητα που παρέχουν τα Apple CarPlay και Android Auto.
Το ZR-V είναι το πιο πρόσφατο μοντέλο της Honda που διαθέτει στάνταρ την προηγμένη σουίτα τεχνολογιών Honda SENSING της εταιρείας. Σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο σύστημα αερόσακων και τις εντυπωσιακές επιδόσεις που έχει να επιδείξει σε όλους τους τύπους συγκρούσεων, το ZR-V είναι σε θέση να παρέχει υψηλά επίπεδα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας.
Το ZR-V, το πιο πρόσφατο μοντέλο που βασίζεται στην αναγνωρισμένη υβριδική τεχνολογία e:HEV της Honda, υιοθετεί μία αναβαθμισμένη έκδοση του συστήματος δύο ηλεκτροκινητήρων. Όπως στο Civic e:HEV, η μονάδα ισχύος παράγει συνολική ισχύ 184 PS και ροπή 315 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h από μόλις 7,8 δευτερόλεπτα.
Όμως, παρά τις ισχυρές επιδόσεις του, το ZR-V είναι επίσης εξαιρετικά αποδοτικό σε πραγματικές συνθήκες, με το e:HEV να πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 130 g/km (WLTP) και κατανάλωση από 5,7 L/100km (WLTP συνδυασμένος κύκλος).
Το πλήρως υβριδικό σύνολο συνδυάζει μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες με έναν πρόσφατα εξελιγμένο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson. Το υβριδικό σύνολο μπορεί να εναλλάσσει τη λειτουργία του μεταξύ των λειτουργιών EV, Hybrid και Engine Drive απρόσκοπτα χωρίς καμία παρέμβαση από τον οδηγό.
Όταν το όχημα κινείται σε αστικό περιβάλλον, χρησιμοποιεί ως επί το πλείστον τη λειτουργία EV Drive, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων και αξιοποιώντας παράλληλα την ομαλή και άμεση απόκριση της ηλεκτροκίνησης. Όταν απαιτείται ισχυρότερη επιτάχυνση, γίνεται αυτόματη μετάβαση στη λειτουργία Hybrid Drive κατά την οποία οι τροχοί κινούνται μέσω του ισχυρού ηλεκτροκινητήρα, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να παράγει την απαιτούμενη ηλεκτρική ισχύ.Oι τιμές ξεκινούν από 44.700 ευρώ. και καταλήγουν στις 55.800 ευρώ
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ