Η Honda Greece προσφέρει για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή αγορά, την πιο διευρυμένη εξηλεκτρισμένη mainstream γκάμα της και το γεγονός αυτό αποτέλεσε την ιδανική ευκαιρία για τον Όμιλο Επιχειρήσεων Σαρακάκη να πραγματοποιήσει με μεγάλη επιτυχία, τη μεγαλύτερη παρουσίαση των νέων μοντέλων της μάρκας στο ελληνικό κοινό.
Στον υπέροχο χώρο του The Εllinikon Experience Centre, με τη συμμετοχή όλων των δημοσιογράφων που καταπιάνονται με την αυτοκίνηση και την κινητικότητα στην Ελλάδα, παρουσιάστηκαν:
Το ολοκαίνουργιο και συναρπαστικό υβριδικό Honda ZR-V, το πρώτο SUV με σπορ premium χαρακτήρα που παρουσιάζει η Honda και που εμπίπτει στην κατηγορία D SUV.
Το εντυπωσιακό Honda e:Ny1, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της μάρκας το οποίο συνδυάζει εξελιγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της Honda, με τεχνολογία αιχμής στον ηλεκτροκινητήρα και
Την έκτη γενιά του Honda CR-V – του κορυφαίου SUV της Honda για την Ευρώπη και παγκόσμιου best seller μοντέλου της μάρκας. Πρόκειται για το ασφαλέστερο CR-V που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα καθώς είναι το πρώτο μοντέλο της Honda στην Ευρώπη που προσφέρει το Honda SENSING 360, το πιο πρόσφατα εξελιγμένο σύστημα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας για την υποστήριξη του οδηγού.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης η Μαρία Ξυτάκη, Corporate Affairs and Communications Manager, καλωσόρισε τους καλεσμένους και μίλησε για τη στρατηγική βιωσιμότητας της Honda και του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη. Εν συνεχεία, ο Δημήτρης Κανατάς, Business Unit Director Automotive Consumer Solutions παρουσίασε την εμπορική στρατηγική του Ομίλου όσον αφορά τα επιβατικά οχήματα ενώ ο Κωνσταντίνος Στέφας, Marketing Supervisor Honda Cars & Mitsubishi Motors πραγματοποίησε μία εις βάθος προϊοντική παρουσίαση των νέων μοντέλων ενώ παράλληλα έκανε μία ανάλυση της ελληνικής αγοράς του αυτοκινήτου. Τέλος, ο Γιώργος Ξυνταράκης, Business Unit Director Mobility & Leasing της Kinsen-Europcar Greece, παρουσίασε τους εναλλακτικούς τρόπους απόκτησης μέσω leasing των νέων μοντέλων της Honda που προσφέρει η Saracakis Leasing.
Οι δημοσιογράφοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οδηγικά τις δυνατότητες των νέων μοντέλων σε μία βροχερή διαδρομή δίπλα στη θάλασσα, φτάνοντας μέχρι το Σούνιο.
Όλη η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος μέσω της ελαχιστοποίησης των παραγόμενων απορριμμάτων καθώς εφαρμόστηκαν zero waste πρακτικές.
Επιπλέον, με την ολοκλήρωση του γεύματος και με σκοπό την καταπολέμηση της σπατάλης φαγητού, όσες μερίδες δεν καταναλώθηκαν, διατέθηκαν μέσω της ΜΚΟ «Μπορούμε – Καμία Μερίδα Φαγητού Χαμένη» στη Φιλανθρωπική οργάνωση «Φαγητό για Ζωή» η οποία βοηθά καθημερινά 135 οικογένειες.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ