Υπάρχουν δεκάδες 125άρια, πολλά 200άρια, αλλά ελάχιστα 150άρια και ένα από αυτά είναι το NMax που κοστίζει 4.100 ευρώ και συγκεντρώνει όλη την τεχνολογία που μπορεί κάποιος να βρει σε ένα scooter πόλης.Τροφοδοτούμενο από έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα μονού εκκεντροφόρου, τεχνολογίας Blue Core, με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVA) 155cc, το NMax είναι σε θέση να αποδίδει περίπου 15hp και 1,4 kgm ροπής. Πρόκειται για τον πλέον προηγμένο κινητήρα σε scooter αντίστοιχου κυβισμού
Πέρα από το σύστημα Smart Key και την ψηφιακή οθόνη LCD στον πίνακα οργάνων, διαθέτει και δυνατότητες διασυνδεσιμότητας, αφού οι αναβάτες των NMAX 155 μπορούν να κάνουν λήψη της δωρεάν εφαρμογής MyRide της Yamaha στο smartphone τους και να συνδέσουν τη συσκευή τους μέσω Bluetooth. Μόλις συνδεθεί, η εφαρμογή MyRide παρέχει στον αναβάτη πλήρη πρόσβαση σε τεχνικές και λειτουργικές πληροφορίες, όπως είναι η κατάσταση της μπαταρίας, η στάθμη λαδιού, η κατανάλωση καυσίμου κ.α
Στην LCD οθόνη μπορείς να ενημερωθείς για πιθανές κλήσεις ή μηνύματα από όποια εφαρμογή εσύ επιλέξεις, ενώ στο smartphone βλέπεις διαδρομές, κλίσεις στις στροφές, μέγιστη ταχύτητα και πολλά ακόμα.
Η θέση οδήγησης είναι γνώριμη με το σώμα να είναι κοντά στο τιμόνι και «πάνω» από το scooter. Η σέλα είναι πολύ άνετη και τα πόδια έχουν άφθονο χώρο να κινηθούν, ενώ κάτω από τη σέλα ο αναβάτης μπορεί να φιλοξενήσει ένα full face κράνος. Στο NMAX επίσης, απολαμβάνεις την ευχρηστία του συστήματος εκκίνησης χωρίς κλειδί, ενώ μπροστά στην ποδιά υπάρχει χώρος για μικροαντικείμενα και πρίζα φόρτισης USB.
Το μηχανικό σύνολο του NMAX 155 είναι μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, Blue Core 155 κ.εκ. αποδίδει 15,1 ίππουςΠερισσότερη ισχύ με ίδιος βάρος 131 κιλών για το NMAX 155 σε σχέση με το 125, με ρεζερβουάρ 7,1 λίτρων. στις 8.000 σ.α.λ. και 14Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει σύστημα VVA, μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων το οποίο ενεργοποιείται μετά τις 5.000 σ.α.λ. και βοηθάει στις ψηλότερες στροφές να αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα. Δεν αντιλαμβάνεσαι την ενεργοποίηση του συστήματος όταν οδηγείς, καθώς γίνεται πολύ ομαλά, αλλά μέσω της LCD οθόνης ενημερώνεσαι όταν μπαίνει σε λειτουργία.
Συνολικά, η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ ομαλή, νιώθεις κάποια έντονη ώθηση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης και το ταχύμετρο ανεβαίνει με ικανοποιητικό ρυθμό. Η απόκριση στο γκάζι περνάει απαρατήρητη καθώς είναι εξαιρετική, ενώ η κατανάλωση επίσης είναι πολύ καλή μένοντας κάτω από τα 3,2 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Το NMAX 155 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο βρίσκεται εκεί για τις δύσκολες στιγμές. Στην καθημερινότητα δε θα χρειαστεί σχεδόν ποτέ καθώς το Yamaha είναι πολύ καλά ισορροπημένο, ωστόσο όταν περάσεις από ένα γλιστερό κομμάτι ασφάλτου μπορεί να σώσει κάποιο άσχημο γλίστρημα.
Το scooter της Yamaha διαθέτει και σύστημα Start/Stop το οποίο αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα όταν είσαι σταματημένος. Με το άνοιγμα του γκαζιού ο κινητήρας ζωντανεύει άμεσα ξανά και επιταχύνεις σβέλτα το scooter συνεχίζοντας την πορεία του. Το σύστημα Start/Stop είναι χρήσιμο για οικονομία στο καύσιμο και μείωση των ρύπων.
Στην πόλη το NMAX 155 βγάζει απλόχερα όλα τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά προσφέροντας άφθονη Στον εξοπλισμό βρίσκει κανείς και πρίζα 12V και USB θύρα φόρτισης.πρόσφυση και πολύ καλή αίσθηση στον αναβάτη. Το εμπιστεύεσαι άμεσα στις επιταχύνσεις και τις επιβραδύνσεις χάρη στην εξαιρετική του σταθερότητα, ενώ στις κλειστές στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης η ποιότητα των αναρτήσεων και η ευελιξία του σε κερδίζουν καθημερινά. Το νέο πλαίσιο είχε δημιουργήσει ένα εξαιρετικό σύνολο με πολύ ποιοτικά χαρακτηριστικά. Οι τροχοί των 13 ιντσών προσφέρουν μια ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την ευελιξία, ενώ οι αναρτήσεις συνεργάζονται πολύ ομαλά με το πλαίσιο και τα φρένα.
Η κατανάλωση που ανακοινώνει η Yamaha είναι στα 2,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, με την αυτονομία να ξεπερνάει τα 300 χιλιόμετρα, αφού η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ – αυξημένη στο τελευταίο μοντέλο – ανέβηκε στα 7,1 λίτρα. Είναι αυτό που λέμε “ξεχνάς να βάλεις βενζίνη”
Σε καμπές το μικρό scooter της Yamaha είναι καλά ισορροπημένο με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στο εμπρός μέρος. Ιδιαίτερα σε κατηφορικό κομμάτι που έχεις την επιπλέον φόρα, φρενάρει με ακρίβεια, στρίβει με μεγάλες κλίσεις και κυρίως δε σε τρομάζει πουθενά. Δεν έχει πρόβλημα να σε διασκεδάσει στις καθημερινές σου μετακινήσεις ανεβάζοντας την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη. Στους πιο ανοιχτούς δρόμους ο κινητήρας θα βοηθήσει να «ταξιδέψεις» με 110+Km/h, ενώ η κάλυψη από τον αέρα είναι εξαιρετική τόσο στον κορμό όσο και στο κεφάλι χάρη στη μεγαλύτερη ζελατίνα που διέθετε το μοντέλο δοκιμής. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά με δισκόφρενα εμπρός και πίσω 230mm (ABS) με πάρα πολύ καλή αίσθηση στις μανέτες.
Το ΝΜΑΧ 155 είναι ένα premium scooter με πολύ υψηλού επιπέδου τεχνολογία και εξοπλισμό, καλές επιδόσεις και οικονομία στο καύσιμο. Tοποθετείται άμεσα στην κορυφή έχοντας το πλεονέκτημα του πιο ισχυρού κινητήρα και των καλύτερων επιδόσεων.
NMAX 155– 4.100€
Μοναδική σχεδίαση που ξεχωρίζει
Αξιόπιστος κινητήρας Bluecore 155 κ.εκ., με απόδοση 15 ίππων
Αυτονομία άνω των 300 χλμ. με μόλις ένα γέμισμα
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Start & Stop
Smart Key
Θέση κράνους κάτω από τη σέλα
Σύστημα πέδησης ABS εμπρός και πίσω
Συνδεσιμότητα
Ποιότητα κατασκευής
Μοναδικά χρώματα
Αξιοπιστία, ασφάλεια και σιγουριά
Μεταπωλητική αξία
Πλούσιες επιλογές Γνήσιων Αξεσουάρ
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ