Οδηγούμε το νέο MINI Countryman 1.5 170 ίππων

Μεγαλύτερο σε ύψος και μήκος κατά έξι και δεκατρία εκατοστά αντίστοιχα, το νέο MINI Countryman είναι αισθητά μεγαλύτερο συγκρινόμενο με τον προκάτοχό του. Με φαρδύτερους θόλους τροχών, χαρισματικό χαρακτήρα και σύγχρονη μινιμαλιστική σχεδίαση με καθαρές επιφάνειες, το αυτοκίνητο κάνει τώρα ακόμα πιο αισθητή την παρουσία του. Στο εσωτερικό, το στιβαρό, περιπετειώδες μοντέλο της MINI προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους, άνεση και ασφάλεια, ακόμα και εκτός ασφάλτου χάρη στην τετρακίνηση. Τα νέα MINI Experience Modes και τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένου του MINI Intelligent Personal Assistant το οποίο ελέγχεται μέσω φωνητικών εντολών κάνουν τις αποδράσεις με το νέο MINI Countryman ακόμα πιο άνετες και διασκεδαστικές. Σε αυτό συμβάλλει και το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, το οποίο ενισχύει περαιτέρω τη διασκεδαστική οδήγηση που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας με δύο επίπεδα ισχύος. Καθώς είναι το πρώτο MINI που κατασκευάζεται στη Γερμανία, το μοντέλο ανοίγει επίσης νέους δρόμους όσον αφορά την παραγωγή.
Με μήκος 4.433 mm, πλάτος 1.843 mm και ύψος 1.656 mm, το MINI Countryman είναι ταυτόχρονα ένα κομψό all-rounder και ο καθημερινός σας σύντροφος προσφέροντας άφθονους χώρους. Η αύξηση του μεταξονίου στα 2.692 mm συμβάλλει στην περαιτέρω αναβάθμιση της άνεσης. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman διατίθεται σε δύο επίπεδα απόδοσης: Ως MINI Countryman E με ισχύ 150 kW/204 hp και ροπή 250 Nm, έχει αυτονομία 462 km. Το MINI Countryman SE ALL4 με 230 kW/313 hp και 494 Nm προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία 433 km.

Στην ηλεκτρική τρίτη γενιά του, το μεγαλύτερο μοντέλο της νέας οικογένειας MINI, συνεχίζει το ταξίδι της μάρκας στην εποχή της ηλεκτρικής κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Το συμπαγές crossover μοντέλο βρίσκεται σε τροχιά επιτυχίας από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά το 2010, διαθέτοντας πέντε πόρτες και – για πρώτη φορά σε μοντέλο MINI εκείνη την εποχή – μήκος πάνω από τέσσερα μέτρα. Καμία έκπληξη δεν προκαλεί το γεγονός ότι η προαιρετική τετρακίνηση αυτού του πανίσχυρου λάτρη της περιπέτειας εξασφαλίζει ασφαλή και αχαλίνωτη διασκεδαστική οδήγηση – ακόμη και σε διαδρομές εκτός της πεπατημένης.

Σε ό,τι αφορά τις προσδοκίες που μπορεί να γεννά μια πρόταση της MINI σε εκείνους που εξακολουθούν να εστιάζουν στα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου, το νέο Countryman έχει τις απαντήσεις, επενδύοντας στο νέο, ήπια υβριδικό σύνολο του 1,5 λίτρου και στο αριστοτεχνικά ζυγισμένο πλαίσιό του.Στην “βασική” έκδοση με τους τροχούς των 17 ιντσών η ποιότητα κύλισης είναι κορυφαία, ανάλογη μιας premium πρότασης, η οποία δεν αρέσκεται στο να συμβιβάζεται με τη μετριότητα
Εντύπωση προκαλεί και το γεγονός ότι από τις περισσότερες εκδόσεις -εξαίρεση αποτελεί η γραμμή John Cooper Works- λείπουν τα paddles αλλαγής ταχυτήτων, τα οποία μάλιστα δεν εντάσσονται στον εξοπλιστικό κατάλογο του αυτοκινήτου ούτε ως προαιρετική επιλογή
Το πρώτο ασφαλές συμπέρασμα που μπορεί να εξάγει κανείς είναι ότι το νέο MINI Countryman έχει διανύσει όση απόσταση χρειάζεται ώστε να βγει από τη σφαίρα επιρροής των μικρών-αστικών SUV και να ενταχθεί σε μια ανώτερη τάξη.Χωρίς να χάσει την ευελιξία ή τη δυναμική που το διέκρινε και χωρίς να βρεθεί τιμολογιακά πολύ μακριά από τους ταπεινότερους σε καταγωγή ανταγωνιστές του. Για την έκδοση με τον ήπια υβριδικό κινητήρα του 1,5 λίτρου και το αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων θα πρέπει να θα δαπανήσει κανείς το ποσό των 34.500 ευρώ, τιμή άκρως δελεαστική για τα δεδομένα ενός SUV με μήκος 4,43 μέτρων και απόδοσης 170 ίππων.
Με τους 170 ίππους και τα 280 Nm να καταλήγουν στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων, δεν είναι η δύναμη που θα λείψει από την καθημερινότητά σου με το νέο MINI Countryman.Η βρετανική φίρμα δηλώνει ότι η διαδικασία της επιτάχυνσης ολοκληρώνεται σε 8,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 212 χλμ./ώρα, νούμερα που αν μη τι άλλο περιγράφουν μια σβέλτη και αποδοτική πρόταση, η οποία έχει ήδη προσπεράσει την αναπόφευκτη αύξηση του βάρους της.Οι πίσω επιβάτες δεν πρόκειται να νιώσουν μειονεκτικά και τα 450 λίτρα του χώρου αποσκευών δεν θα δημιουργήσουν ουσιαστικούς περιορισμούς στη μεταφορά αντικειμένων, με τη συμβολή και της ηλεκτρικά ανοιγόμενης πέμπτης πόρτας και της ρυθμιζόμενης πλάτης των πίσω καθισμάτων.Σε ό,τι αφορά τις προσδοκίες που μπορεί να γεννά μια πρόταση της MINI σε εκείνους που εξακολουθούν να εστιάζουν στα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός αυτοκινήτου, το νέο Countryman έχει τις απαντήσεις, επενδύοντας στο νέο, ήπια υβριδικό σύνολο του 1,5 λίτρου και στο αριστοτεχνικά ζυγισμένο πλαίσιό του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.498 κ.εκ. βενζίνη, 170 ίπποι, 280 Nm
Μετάδοση: αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, στους μπροστινούς τροχούς
Επιδόσεις: 8,3 δλ. 0-100 χλμ./ώρα, 212 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα
Κατανάλωση-Εκπομπές CO2: 6,1 λτ./100 χλμ., 138 γρ./χλμ.
Διαστάσεις (Μήκος/Πλάτος/Ύψος): 4.433/1.843/1.656 χλστ., 2.692 χλστ. μεταξόνιο
Χώρος αποσκευών: 450 λίτρα
Τιμή-Τέλη κυκλοφορίας: Από 34.500 ευρώ/88,32 ευρώ

Η εξωτερική σχεδίαση

Με την ευθυτενή και μινιμαλιστική σιλουέτα του, το νέο MINI Countryman ενσαρκώνει το περιπετειώδες πνεύμα, την ευελιξία και την αξιοπιστία ενός compact crossover. Ο εκφραστικός off-road χαρακτήρας του καθορίζεται από τις τυπικές αναλογίες MINI, διασφαλίζοντας ότι το νέο MINI Countryman έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα. Οι κοντοί πρόβολοι, το κοντό καπό και το μακρύ μεταξόνιο με τους μεγάλους τροχούς συνδυάζουν τα κλασικά σχεδιαστικά στοιχεία MINI με ένα αθλητικά ώριμο αμάξωμα.

Επιπλέον, η νέα και βελτιωμένη σε επίπεδο αεροδυναμικής σχεδίαση του MINI Countryman συμβάλει στη βελτίωση της κατανάλωσης, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας cd 0,26 για το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Countryman είναι πραγματικά εντυπωσιακός – έναντι 0,31 του προηγούμενου μοντέλου. Έτσι το επόμενης γενιάς crossover μοντέλο της MINI επιτυγχάνει στο συγκεκριμένο τομέα τη βέλτιστη απόδοση σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές του, υιοθετώντας έξυπνη σχεδίαση με ελάχιστο αποτύπωμα.

Η μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση υποστηρίζεται από καθαρές επιφάνειες και μία ελαφρώς κυρτή οροφή που μεταβαίνει απρόσκοπτα στη νέα κολόνα C, η οποία διαθέτει σχήμα ανάλογο της έκδοσης αποτελώντας έτσι ένα ιδιαίτερα ορατό στοιχείο διαφοροποίησης μεταξύ των μοντέλων, των επιλογών εξοπλισμού και των επακόλουθων παραλλαγών. Η σχεδίαση της κολώνας C εξαρτάται επομένως από την επιλογή εξοπλισμού προσδίδοντας σε κάθε παραλλαγή το δικό της χαρακτήρα. Τα γραφικά και τα λογότυπα είναι μινιμαλιστικά, δένουν αρμονικά με το ανάγλυφο και είναι ασορτί με το χρώμα αντίθεσης της επιλεγμένης οροφής. Στοιχείο της εξωτερικής σχεδίασης είναι και οι περιμετρικές επενδύσεις σε μαύρο χρώμα.

Καθώς οι σχεδιαστές αποφάσισαν υπέρ μιας απέριττης εμφάνισης, τα τυπικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του MINI, όπως ο οπτικός διαχωρισμός του αμαξώματος σε τρία μέρη και η μεγάλη επιφάνεια των παραθύρων περιμετρικά του, σε συνδυασμό με την οροφή που δημιουργεί αντίθεση έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο, επιτρέποντας στη νέα σχεδιαστική γλώσσα να αναπτύξει μια ισχυρή παρουσία.

Το εσωτερικό

Το ταμπλό του νέου MINI Countryman στην πλευρά του οδηγού δεν απαιτεί την παρουσία πρόσθετης οθόνης: όλο το σχετικό περιεχόμενο προβάλλεται στο προαιρετικό head-up display. Αυτή η αναγωγή στα ουσιώδη βελτιώνει την ορατότητα προς τα εμπρός, διαμορφώνοντας το ευρύχωρο εσωτερικό με έξυπνα σχεδιασμένα, υψηλής ποιότητας εξαρτήματα.

Όπως στο νέο MINI Cooper, το μεγάλο σε μέγεθος κυρτό ταμπλό στις εκδόσεις Classic, Favoured και JCW υιοθετεί για πρώτη φορά υφασμάτινες επιφάνειες. Τα ζεστά και ευχάριστα υλικά συνθέτουν ένα νέο και οικείο περιβάλλον για το MINI Countryman με έμφαση στον παράγοντα ευεξίας. Μια ειδική τεχνική πλέξης χρησιμοποιείται για τη δημιουργία της πρακτικής και ευέλικτης δομής του δίχρωμου υφάσματος από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Ολόκληρο το εσωτερικό χωρίζεται σε ένα άνω και ένα κάτω τμήμα κατά μήκος μιας οριζόντιας γραμμής που βρίσκεται κάτω από το νέο στρογγυλό όργανο. Πάνω από αυτό, όλα τα σχεδιαστικά στοιχεία, όπως οι αεραγωγοί και οι χειρολαβές των θυρών, έχουν κάθετο προσανατολισμό, τονίζοντας τον χαρακτήρα του οχήματος, και στο εσωτερικό.

Τα καθαρά σχήματα στο cockpit και ο αυξημένος χώρος στα εμπρός καθίσματα χαρίζουν στο εσωτερικό μια μοντέρνα, ευάερη αίσθηση. Ο οδηγός και ο συνοδηγός απολαμβάνουν αισθητά βελτιωμένη άνεση στο νέο MINI Countryman, με σχεδόν τρία εκατοστά επιπλέον πλάτος στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων. Το πλάτος για τους ώμους των επιβατών στα πίσω καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 2,5 εκατοστά.

Η προαιρετική πανοραμική ηλιοροφή κάνει το εσωτερικό ιδιαίτερα φωτεινό και φιλικό, με το εμπρός μισό τμήμα της να μπορεί να ανοίξει. Τα σπορ καθίσματα διατίθενται σε βασική έκδοση και σε έκδοση JCW, καθώς και με προαιρετική ηλεκτρική ρύθμιση με λειτουργία μνήμης. Προαιρετικά, η λειτουργία μασάζ μπορεί να προσφέρει πρόσθετη χαλάρωση. Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, το φαρδύ, ρυθμιζόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο αυξάνει την άνεση.

Το πίσω τμήμα είναι λιτό αλλά και ευρύχωρο. Η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί να ρυθμιστεί κατά τον διαμήκη άξονα σε μια διαδρομή μήκους έως και 13 εκατοστά. Έτσι επιτυγχάνεται είτε εξαιρετική ευρυχωρία στην περιοχή των ποδιών ή πρόσθετη χωρητικότητα στο χώρο αποσκευών.

Η πλάτη των τριών πίσω καθισμάτων ρυθμίζεται επίσης μεμονωμένα σε έξι θέσεις και σε γωνία έως και 12 μοίρες. Αυτό σημαίνει ότι το κάθισμα δύναται να προσφέρει είτε τη δυνατότητα ανάκλισης είτε την υποστήριξη μιας όρθιας θέσης φιλοξενίας των πίσω επιβατών. Με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο, ακόμη και ογκώδη αντικείμενα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στο χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει χωρητικότητα 460 έως 1.450 λίτρα. Ένας πρόσθετος χώρος στο δάπεδο παρέχει βολικό χώρο για τα αξεσουάρ φόρτισης του αμιγώς ηλεκτρικού MINI Countryman. Ο προαιρετικός κοτσαδόρος προσφέρει ένα επιπλέον πλεονέκτημα πρακτικότητας καθώς έχει ηλεκτρικό μηχανισμό αναδίπλωσης. Η ικανότητα ρυμούλκησης είναι έως και 1.200 kg.

Η υψηλής ανάλυσης οθόνη OLED
Η κεντρική οθόνη OLED θέτει ένα νέο σημείο αναφοράς με την υψηλή της ανάλυση και, για πρώτη φορά, το στρογγυλό σχήμα της. Όπως και το στρογγυλό όργανο του προηγούμενου μοντέλου, η νέα κεντρική οθόνη αποτελεί το χαρακτηριστικό γνώρισμα της καμπίνας με μία εντελώς νέα αίσθηση και ευέλικτες λειτουργίες. Ως πίνακας οργάνων, το MINI Interaction Unit αποτελεί κέντρο εμπειρίας και άνεσης. Χάρη στο MINI Operating System 9, όλες οι λειτουργίες του οχήματος μπορούν να ελέγχονται διαισθητικά με αφή ή με φωνητικό έλεγχο. Η οθόνη στο ανασχεδιασμένο cockpit έχει μετακινηθεί πιο κοντά στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων, για καλύτερη πρόσβαση. Η διάμετρος της λεπτής οθόνης αφής, η οποία διαθέτει υψηλής ποιότητας γυάλινο περίγραμμα, έχει αυξηθεί στα 240 mm. Η λογική λειτουργίας της θυμίζει τα γνωστά πρότυπα των smartphones.

Η μοντέρνα γραφική αναπαράσταση του περιεχομένου επικεντρώνεται στα ουσιώδη. Η επάνω περιοχή περιέχει σχετικές πληροφορίες που έχουν να κάνουν με το όχημα, όπως η ταχύτητα κίνησης και η κατάσταση της μπαταρίας. Όταν πατηθεί η ένδειξη ταχύτητας, εμφανίζεται μια μεγάλη, εντυπωσιακή ένδειξη που απεικονίζει ένα ταχύμετρο πλήρους μεγέθους που εστιάζει ξεκάθαρα στην οδήγηση. Στο μενού Home, τα άλλα widgets εμφανίζονται σε προβολή μικρογραφιών αριστερά και δεξιά της τρέχουσας λειτουργίας του μενού. Αυτά μπορούν να εμφανίζονται και να επιλέγονται σύροντάς τα οριζόντια προς το κέντρο. Στην κάτω περιοχή της οθόνης OLED, τα στοιχεία του μενού Navigation, Media, Phone και Climate) μπορούν να επιλεγούν απευθείας ανά πάσα στιγμή. Όλες οι άλλες λειτουργίες είναι προσβάσιμες μέσω του μενού όπως σε ένα smartphone. Η οθόνη επιστρέφει στην προεπιλεγμένη ρύθμιση μέσω του πλήκτρου Home.

Ηλεκτρική αίσθηση go-kart χάρη στην προηγμένη τεχνολογία του συστήματος κίνησης.
Το νέο MINI Countryman συνδυάζει την κινητικότητα μηδενικών εκπομπών ρύπων με την αμιγώς ηλεκτρική διασκεδαστική οδήγηση. Το πλήρως ανανεωμένο σύστημα κίνησης και η αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία παρέχουν τη δυνατότητα ταξιδιών πέρα από τα όρια της πόλης – με δύο ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση. Πλήρως ηλεκτρικό, το όχημα διατίθεται στην έκδοση Countryman E και με αυξημένη ισχύ και κίνηση σε όλους τους τροχούς ως Countryman SE ALL4.

Ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW/204 hp του MINI Countryman E αποδίδει ροπή 250 Nm και επιταχύνει το όχημα από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 170 km/h. Με ισχύ 230 kW/313 hp, οι ηλεκτροκινητήρες στο τετρακίνητο MINI Countryman SE ALL4 επιτυγχάνουν συνδυασμένη ροπή 494 Nm, επιταχύνουν το όχημα από 0 έως 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα και εξασφαλίζουν τελική ταχύτητα 180 km/h.*

Το νέο MINI Countryman διατίθεται επίσης με καινοτόμους και αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης. Προσφέρεται ως MINI Countryman C με κίνηση στους εμπρός τροχούς, ως MINI Countryman S ALL4 με σύστημα τετρακίνησης και ως μοντέλο αυξημένης απόδοσης με τετρακίνηση στην έκδοση MINI Countryman JCW ALL4. Το νέο MINI Countryman θα είναι επίσης διαθέσιμο σε έκδοση diesel.

Εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά για μία άνετη και σπορ οδηγική εμπειρία.
Τα ελαφρώς μεγαλύτερα μετατρόχιο και μεταξόνιο αποτελούν τη βάση για εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά. Ακόμα και το βασικό πλαίσιο του νέου MINI Countryman αποπνέει μια σπορ αύρα με την τυπική αίσθηση του go-kart. Στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται ένα υψηλής ποιότητας, με ακρίβεια ρυθμισμένο σύστημα απόσβεσης σε συνδυασμό με αντιστρεπτικές δοκούς με υψηλή προφόρτιση. Οι τελευταίες βελτιώνουν την ακρίβεια και απόκριση του τιμονιού, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζουν υψηλή ποιότητα κατά την κύλιση του οχήματος.

“Precisely tuned” σημαίνει ότι το σύνολο των εξαρτημάτων, από τους άξονες, το σύστημα διεύθυνσης και τα αμορτισέρ μέχρι τα συστήματα ελέγχου οδήγησης και ευστάθειας, συνδυάζονται για να δημιουργήσουν μια εξαιρετική εμπειρία σε όλες τις καταστάσεις όσον αφορά την άνετη και σπορ οδήγηση. Το νέο MINI Countryman προσφέρει μια πολύ άμεση αίσθηση τιμονιού με αναλογία 55 mm ανά μία στροφή του τιμονιού.

Το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης συμβάλλει περαιτέρω στην εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά και τη δυνατότητα ελέγχου του οχήματος. Η σίγουρη και ασφαλής αίσθηση κατά το φρενάρισμα αυξάνει τη δυναμική και την ακρίβεια του οχήματος χάρη στην αξιόπιστη δυνατότητα ακινητοποίησης. Σε συνδυασμό με τα πολυάριθμα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, εξασφαλίζονται μικρότερες αποστάσεις φρεναρίσματος που αυξάνουν την ασφάλεια.

Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ μιας ισορροπημένης και άνετης διαμόρφωσης του πλαισίου ή μιας ιδιαίτερα σπορ διαμόρφωσης, ανάλογα με την επιθυμητή οδηγική εμπειρία. Η προσαρμοζόμενη και χαμηλότερη κατά 15 mm σε ύψος ανάρτηση Adaptive Suspension διαθέτει αμορτισέρ που αποσβένουν τους κραδασμούς ανάλογα με τη συχνότητα ταλάντωσης και διατίθεται προαιρετικά. Λειτουργεί μηχανικά και προσαρμόζεται στις οδικές συνθήκες προσφέροντας σημαντική προστιθέμενη αξία όσον αφορά τον ταυτόχρονο έλεγχο του οχήματος. Επιπλέον, οι τροχοί των 19 και 20 ιντσών μπορούν να συνδυαστούν με σπορ ελαστικά για τη βελτιστοποίηση της δυναμικής του οχήματος κατά τον πλευρικό και διαμήκη άξονα. Οι βελτιστοποιημένοι αεροδυναμικοί τροχοί των 17 ιντσών αυξάνουν περαιτέρω την αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικού MINI Countryman.

Με τη διάμετρο των τροχών του αυξημένη κατά 30 mm στα 710 mm, το MINI Cooper έχει πιο ισχυρή οπτική παρουσία, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει βελτιωμένες δυναμικές επιδόσεις και άνεση στην οδήγηση. Επιπλέον, το πλάτος του πέλματος των ελαστικών των προαιρετικά διαθέσιμων ζαντών των 19 και 20 ιντσών αυξάνεται αντίστοιχα κατά 20 mm στα 245 mm, δίνοντας έμφαση στη χαρακτηριστική αίσθηση go-kart των μοντέλων MINI. Τα διαθέσιμα μεγέθη ζαντών κυμαίνονται από 18 έως 20 ίντσες.

Απλή και αποδοτική φόρτιση μπαταρίας.
Η μπαταρία του MINI Countryman μπορεί να φορτίζεται με εναλλασσόμενο ρεύμα με 22 kW. Η ταχεία φόρτιση με συνεχές ρεύμα είναι επίσης εφικτή και στα δύο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με 130 kW. Αυτό σημαίνει ότι σε έναν σταθμό ταχείας φόρτισης, λιγότερο από 30 λεπτά είναι αρκετά για τη φόρτιση της μπαταρίας από το 10% στο 80%. Ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, η ενεργή πλοήγηση μέσω του MINI Navigation σε ένα σταθμό ταχείας φόρτισης διασφαλίζει ότι η μπαταρία υψηλής τάσης φτάνει νωρίτερα στην ιδανική θερμοκρασία για αποδοτική φόρτιση. Ως εκ τούτου, ο χρόνος φόρτισης μπορεί να μειωθεί σημαντικά, ειδικά σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

Για μια διαφανή και απλή διαδικασία φόρτισης, ο πελάτης μπορεί να βελτιστοποιήσει τη φόρτιση της μπαταρίας με κατανοητές ρυθμίσεις. Για παράδειγμα, μπορεί να επιλεγεί η ώρα έναρξης της φόρτισης ή να οριστεί ένα ιδανικό χρονικό παράθυρο για τη φόρτιση. Επίσης, μπορεί να καθοριστεί εκ των προτέρων ένα συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας. Τέλος, η φόρτιση μπορεί να ρυθμιστεί ώστε να έχει ολοκληρωθεί μέχρι την επιλεγμένη ώρα αναχώρησης, με το σύστημα κλιματισμού να έχει ήδη εξασφαλίσει την επιθυμητή θερμοκρασία στην καμπίνα, για ένα ευχάριστο ξεκίνημα του ταξιδιού.

Με το MINI App ο πελάτης έχει στη διάθεση του μια επισκόπηση της διαδικασίας φόρτισης, ακόμα και από απόσταση. Η εφαρμογή παρέχει λεπτομέρειες για την τρέχουσα κατάσταση της μπαταρίας, ένα σχέδιο διαδρομής βελτιστοποιημένο με γνώμονα τη φόρτιση, καθώς και ιστορικό των φορτίσεων – συμπεριλαμβανομένων όλων των δαπανών και των εξοικονομήσεων που έχουν επιτευχθεί.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ