Η CUPRA παρουσίασε τα νέα CUPRA Formentor και CUPRA Leon

– Φύσει και θέσει αντισυμβατική, η CUPRA παρουσίασε τα ανανεωμένα της μοντέλα CUPRA Formentor και CUPRA Leon, τα οποία έχουν επανασχεδιαστεί και βελτιωθεί με σκοπό να συνεχίσουν το success story των προκατόχων τους.
Το νέο CUPRA Formentor έρχεται με υψηλές φιλοδοξίες, βαδίζοντας στα χνάρια του επιτυχημένου προηγούμενου Crossover / SUV. Το CUPRA Formentor είναι το best seller της εταιρείας και εξελίσσεται σε σύμβολο της μάρκας. Στην ανταγωνιστική αγορά A-CUV, βρέθηκε στην κορυφή της κατάταξης με 120.100 παραδόσεις παγκοσμίως πέρυσι (+23,0% σε σχέση με το 2022). Αξιοσημείωτα αποτελέσματα για το πρώτο όχημα που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τη μάρκα.
Το νέο CUPRA Leon προσφέρει έναν ισχυρό χαρακτήρα τόσο στην 5θυρη hatchback εκδοχή όσο και στην Sportstourer παραλλαγή του, σε μία εποχή που η μάρκα κατακτά ένα νέο ορόσημο.
Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η CUPRA παρέδωσε 56.600 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 21,4% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, ενώ ο Μάρτιος με 23.800 παραδόσεις ήταν ο μήνας κατά τον οποίο η μάρκα κατέγραψε ρεκόρ όλων των εποχών.
«Τα CUPRA Formentor και CUPRA Leon αποτέλεσαν κινητήρια δύναμη για την επιτυχία της μάρκας, καθώς επεκτείνει το αποτύπωμά της σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μία στρατηγική που αποδείχτηκε απίστευτα επιτυχημένη με παραδόσεις σχεδόν 600.000 αυτοκινήτων από τότε που λανσαρίστηκε η μάρκα το 2018», δήλωσε ο Wayne Griffiths, CEO της CUPRA. «Τα νέα CUPRA Formentor και CUPRA Leon είναι καθαρή σχεδιαστική εμμονή. Τα δύο μοντέλα, γεννημένα για να προκαλούν έντονα συναισθήματα, αντιπροσωπεύουν αυτό που το μικρό γκρουπ οπαδών οραματίστηκε για την CUPRA μόλις πριν από λίγα χρόνια».
Νέο CUPRA Formentor και νέο CUPRA Leon – επανασχεδιασμένα και βελτιωμένα για την επόμενη γενιά της CUPRA Tribe
Το ανανεωμένο εξωτερικό περιλαμβάνει το λογότυπο CUPRA στο καπό, το τολμηρό κεντρικό στοιχείο στο εμπρός μέρος των δύο μοντέλων που θυμίζει ρύγχος καρχαρία, το οποίο καθορίζει την επιθετική εμφάνιση με τα τριγωνικά φώτα LED matrix και το μεγάλο, τολμηρό κάτω άνοιγμα. Η ίδια σχεδίαση τριγωνικού φωτισμού λειτουργεί ως πλαίσιο για το κεντρικό λογότυπο CUPRA που φωτίζεται στο πίσω μέρος. Τα νέα ματ χρώματα, όπως το Century Bronze ή το Enceladus Grey, προσδίδουν ακόμα πιο έντονο χαρακτήρα.
Η ακατέργαστη αίσθηση που αποπνέει η εξωτερική σχεδίαση αντικατοπτρίζεται στο εσωτερικό, το οποίο συνδυάζει το σπορ στυλ και τη βιώσιμη προσέγγιση με μια σειρά από ψηφιακές τεχνολογίες και επιλογές υλικών.
Το αναβαθμισμένο εσωτερικό αποπνέει μία αίσθηση ανώτερης ποιότητας, με νέας σχεδίασης στοιχεία, όπως η κεντρική κονσόλα. Πρωταρχικό κριτήριο στην επιλογή των υλικών ήταν η βιωσιμότητα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα bucket καθίσματα που φέρουν επένδυση είτε από ανακυκλωμένες μικροΐνες σε ποσοστό 73%, είτε από οικολογικό δέρμα.
Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος βρίσκεται η ψηφιακή εμπειρία του οδηγού. Μία νέα και βελτιωμένη διεπαφή (HMI) ενσωματώνεται στο ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι, καθώς και στο μεγαλύτερο σύστημα infotainment με οθόνη 12,9”, που διαθέτει slider με έμμεσο φωτισμό.
Και τα δύο αυτοκίνητα διαθέτουν ένα νέο σύστημα ήχου υψηλής πιστότητας με 12 ηχεία που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Sennheiser Mobility. Το σύστημα αποδίδει τον καθαρό ήχο με την υπογραφή της Sennheiser που εμπιστεύονται οι μουσικοί δημιουργοί και καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τέσσερις διαφορετικές τεχνολογίες: TSI (βενζίνη), ήπια υβριδική (eTSI), TDI (diesel) και eHybrid (plug-in υβριδική). Η νέα γενιά του plug-in υβριδικού συστήματος κίνησης αποδίδει 272PS (200kW), προσφέρει πάνω από 100km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας και είναι πλέον συμβατή και με γρήγορη φόρτιση (έως και 50kW DC).
Αποκλειστικά διαθέσιμος για το CUPRA Formentor και το CUPRA Leon Sportstourer είναι ένας νέος βενζινοκινητήρας (TSI), που αποδίδει 333PS (245kW) με τεχνολογία torque splitter και φρένα της Akebono.
Έμφαση στη σχεδιαστική εμμονή της μάρκας
Η παγκόσμια πρεμιέρα των νέων CUPRA Formentor και CUPRA Leon αποτυπώνει την CUPRA ως μία μάρκα που καθοδηγείται από τη σχεδίαση.

Η μάρκα ανακοίνωσε τη δημιουργία του CUPRA Design, ενός νέου, αυτόνομου σχεδιαστικού οίκου. Το CUPRA Design δεν θα είναι μόνο υπεύθυνο για τα εμπορικά προϊόντα της μάρκας, αλλά θα συνεργάζεται επίσης με εταιρείες που συνδέονται με τη φιλοσοφία της και θέλουν να ενσωματώσουν το στυλ της CUPRA στις δικές τους επωνυμίες. Η φιλοδοξία με το CUPRA Design είναι να γίνει το σημείο αναφοράς για όσους επιθυμούν τολμηρά, αντισυμβατικά σχέδια, ανεξάρτητα από το προϊόν ή το project τους.

Με την ίδια σχεδιαστική εμμονή που έδωσε το έναυσμα για τη δημιουργία των νέων CUPRA Formentor και CUPRA Leon, η μάρκα λανσάρει επιπλέον καινοτομίες μαζί με τους συνεργάτες της.

Η MAM, μάρκα βιώσιμων κοσμημάτων από τη Βαρκελώνη, συνεργάζεται με την CUPRA για τη δημιουργία μιας συλλογής που περιλαμβάνει ένα δαχτυλίδι και βραχιόλια με την ονομασία «Welcome to the Tribe» σε βασικές και περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις. Τα προϊόντα είναι κατασκευασμένα από ρουθήνιο και χαλκό, υλικά που χρησιμοποιεί η CUPRA στο σχεδιασμό των οχημάτων της για να αποτυπώσει μια ουσία ακατέργαστης αυθεντικότητας.

Για δεύτερη φορά, η CUPRA συνεργάζεται με το στούντιο σχεδιασμού φώτων Marset της Βαρκελώνης για το μαγευτικό Dipping Light. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε αυτό το μοναδικό και αποκλειστικό κομμάτι που μοιράζεται τις αισθητικές αξίες της CUPRA όντας εκλεπτυσμένο και ραφιναρισμένο, αλλά συγχρόνως συναισθηματικό και αντισυμβατικό.

Πασαρέλα CUPRA
Το «CUPRA Design Obsession» αποτέλεσε μία μοναδική οπτική παρουσίαση στην Plaza de Cibeles στην καρδιά της Μαδρίτης. Οι αξίες της CUPRA παρουσιάστηκαν με πρωτοποριακό τρόπο.

Ο χώρος ήταν γεμάτος με μεγάλες οθόνες που σχημάτιζαν μια αιωρούμενη πασαρέλα, στην οποία εικονικά μοντέλα που ενσωμάτωναν τις 9 αρχές του προοδευτικού οράματος της μάρκας εμφανίζονταν να περπατούν μπροστά στο κοινό.

Η ιδέα πίσω από την πασαρέλα ήταν να εντοπιστούν και να κατανοηθούν ξεχωριστά τα συστατικά που κάνουν τη σχεδίαση της CUPRA μοναδική. Απεικονίζοντας την προσωπική ταυτότητα και ατομική του υπόσταση, κάθε avatar αντιπροσώπευε μια αξία που κάνει την CUPRA μια μάρκα ξεχωριστή.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ