Η ανανέωσή του Peugeot 2008 αφορά κυρίως στην εμφάνιση και το μπροστινό μέρος όπου τονίστηκε ακόμα περισσότερο το δυναμικό του στυλ. Μία νέα ευρύτερη μάσκα είναι το βασικό χαρακτηριστικό, φιλοξενώντας το νέο λογότυπο της εταιρείας, ενώ επίσης νέα σχεδίαση έχουν οι τρεις «νυχιές» που αντικατοπτρίζονται στα LED φώτα ημέρας. Ήπιες αλλαγές θα συναντήσουμε και στο πίσω μέρος, με τα νέα φώτα που φέρουν οριζόντιες λεπτές γραμμές LED.
Σημερινή τιμή 27.200 ευρώ: Peugeot 2008 1.5 BlueHDi 130 EAT8
Παράλληλα στα νέα στοιχεία που θα συναντήσουμε είναι πως πλέον στην ευρύχωρη καμπίνα έγινε ένα τεχνολογικό update, με στάνταρ από τη βασική έκδοση οθόνη αφής 10 ιντσών και ένα ενημερωμένο σύστημα infotainment. Έτσι ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο η premium υπόσταση που ούτως ή άλλως είχε το γαλλικό SUV, χάρη στην ποιότητα κατασκευής και στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.
Κατά τα άλλα δεν άλλαξε κάτι στο diesel μοτέρ που δοκιμάζουμε, το οποίο εξακολουθεί να είναι το πιο οικονομικό στο ταξίδι από πλευράς κατανάλωσης με 4,1 λτ./100 χλμ., ενώ ένα πολύ σημαντικό προσόν του 2008 είναι πως και σε αυτή την έκδοση φρενάρει εξαιρετικά, σταματώντας στα 35,6 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα, που είναι η δεύτερη καλύτερη επίδοση ανάμεσα σε όλα τα μικρά SUV, δηλαδή μισό αυτοκίνητο λιγότερο σε σχέση με το μέσο όρο της κατηγορίας.
O μοντέρνος διάκοσμος και το premium ύφος στην καμπίνα του Peugeot 2008 όχι μόνο διατηρείται στην ανανεωμένη του έκδοση, αλλά και τονίζεται χάρη στην στάνταρ 10 ιντσών οθόνη του συστήματος infotainment και τους εύχρηστους και κομψούς διακόπτες και τα κουμπιά αφής στην κονσόλα. H ποιότητα των υλικών είναι πολύ προσεγμένη, όπως επίσης το φινίρισμα και η ποικιλία σε υφές που έχουν επιλεχθεί, απόλυτα ταιριαστές με τo εντυπωσιακό σχεδιαστικά φιλοσοφίας i-cockpit ταμπλό που φέρει χαρακτηριστικά μικρό τιμόνι και ψηλά τοποθετημένο πίνακα οργάνων
Επιπλέον, το 2008 προσφέρει μπόλικο χώρο για τα γόνατα (15,5 εκ.) και τα κεφάλια βολεύοντας με άνεση ακόμα και υψηλόσωμους επιβάτες, ενώ χάρη στο 1,35 μ. φάρδους που προσφέρει το πίσω κάθισμα θα βολευτεί χωρίς παραχωρήσεις και ένας 3ος επιβάτης. Τέλος, θετικές εντυπώσεις αφήνει και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434 λτ., και πολύ κανονικό σχήμα.
Ο σύγχρονος 1,5 BlueHDi των 130 ίππων, τραβάει εμφατικά από χαμηλά (300 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. είναι αυτά), λειτουργεί πολιτισμένα και σχετικά αθόρυβα, ενώ η χροιά και το κροτάλισμα του diesel είναι χαμηλής έντασης. Το γλυκό δένει εξαιρετικά με το αυτόματο κιβώτιο, που ανεβοκατεβάζει σωστά και ομαλά τις 8 σχέσεις του, χωρίς μάλιστα να επιβαρύνεται η κατανάλωση όπως είδαμε και στις μετρήσεις μας Η τελευταία μετρήθηκε σε μικτή διαδρομή στα 6,5 λτ./100 χλμ., μια πολύ καλή τιμή, ενώ ακόμα πιο ευχάριστα είναι τα νέα στις μετρήσεις μας στην εθνική οδό όπου τα όργανα κατέγραψαν κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ., η καλύτερη που έχουμε δει σε μικρό SUV συμβατικού καυσίμου. Σημαντικό στοιχείο για την οικονομία που προσφέρει σε όσους κάνουν πολλά ταξίδια ετησίως. Από την άλλη μέσα την πόλη υπολογίστε γύρω στα 7,0 λτ./100 χλμ., μια καθόλα αποδεκτή τιμή. Για ακόμα περισσότερη οικονομία υπάρχει και η ECO λειτουργία, με το τίμημα στην απόκριση του γκαζιού να είναι φυσικά αισθητό.
Η diesel έκδοση εμφανίζει ένα ισορροπημένο οδηγικό προφίλ συνδυάζοντας την στιβαρή αίσθηση με την καλή ποιότητα κύλισης. Φαρδιά μετατρόχια, πειστικό μπροστινό σύστημα, καλορυθμισμένες αναρτήσεις, καταφέρνουν να έχουν σε πρώτο πλάνο τόσο την αποτελεσματικότητα στο στρίψιμο, όσο και την άνεση χωρίς γδούπους και θορύβους. Όσο πιέζεις τόσο η κλίση μεγαλώνει, αλλά και πάλι χωρίς να επηρεάζεται η σταθερότητα και το κράτημα H κατευθυντικότητα είναι άκρως ικανοποιητική, οι εντολές του οδηγού υλοποιούνται σχετικά άμεσα και με ακρίβεια, ενώ άξια μνείας είναι και τα φρένα, που όχι μόνο είναι δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 35,6 μ.), αλλά και ανθεκτικά στη συνεχόμενη χρήση. Το ελαφρύ τιμόνι και το αυτόματο κιβώτιο εξυπηρετούν στην καθημερινότητα, με τον μικρό κύκλο στροφής να βολεύει ιδιαίτερα στο παρκάρισμα. Τέλος, οι light εκτός δρόμου εξορμήσεις συνεχίζουν να αποτελούν μέρος του ρεπερτορίου κυρίως χάρη στα 170 χλστ. από το έδαφος.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ