Δοκιμή – KYMCO People-S 200i ABS G5

Η έκδοση People-S 200i έκανε το ντεμπούτο της το 2021 αντικαθιστώντας εκείνη των 150cc, με περισσότερα κυβικά, περισσότερη δύναμη και περισσότερη ροπή. Ο νέος κινητήρας G5-ECO πληροί τις προδιαγραφές Euro5, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις με ακόμα χαμηλότερες τιμές σε κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων.Παράλληλα το 200άρι μοντέλο, καθώς και ολόκληρη η οικογένεια People-S δέχθηκαν πινελιές ανανέωσης για ακόμα πιο κομψή σχεδίαση.

Οι τετραβάλβιδοι κινητήρες τεχνολογίας G5-ECO των νέων People-S προσφέρουν πολύ καλές επιδόσεις, με χαμηλότερο βάρος, μειωμένο κόστος συντήρησης αλλά και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου από πριν. Έχουν εξελιχθεί με σκοπό την ήσυχη λειτουργία, τη μεστή απόδοση και τη μεγάλη αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.H απόδοσή του κινητήρα στο People-S 200i ανακοινώνεται επίσημα στους 14,7Ηp / 8.500rpm και στο 1,37 Kgm / 6.500rpm -εξαιρετικά νούμερα που το κατατάσσουν στην κορυφή της, μικρής είναι η αλήθεια, κατηγορίας.

Ο τροχός μπροστά παραμένει στις 16”, ενώ ο αντίστοιχος πίσω είναι στις 14” προκειμένου να εξοικονομηθεί ο απαραίτητος χώρος κάτω από τη σέλα, όπου μπορούν να φιλοξενηθούν ένα full face κράνος και αρκετά άλλα αντικείμενα.Υπάρχει μάλιστα και αφαιρούμενο διαχωριστικό, που αφενός επιτρέπει να μεταβάλλεται ο χώρος αυτός ανάλογα με τις εκάστοτε απαιτήσεις του αναβάτη και αφετέρου εμποδίζει την μετακίνησή των αντικειμένων που φιλοξενούνται κάτω από τη σέλα.

Ο χώρος φωτίζεται από ένα LED φωτιστικό και διαθέτει μια δεύτερη θύρα USB (η πρώτη βρίσκεται στον λαιμό του τιμονιού ώστε να μπορείτε εύκολα να φορτίσετε το smartphone / GPS σας) για φόρτιση μεγαλύτερων ηλεκτρονικών συσκευών.Σημαντικό στοιχείο η διατήρηση του επίπεδου πατώματος, που συνδυαστικά με το υπάρχον άγκιστρο χειραποσκευών αυξάνει τη δυνατότητα μεταφοράς αντικειμένων, ενώ έχουμε και αναδιπλούμενο γάντζο για να κρεμάτε τις τσάντες σας.

Ο ανεφοδιασμός γίνεται εύκολα, με την τάπα καυσίμου να βρίσκεται χαμηλά στο αριστερό τμήμα της ποδιάς και όχι κάτω από τη σέλα, ενώ ένα ντουλαπάκι -που κλειδώνει- στο κάτω μέρος του τιμονιού μπορεί κάλλιστα να φιλοξενήσει μικροαντικείμενα.Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm και 2 αμορτισέρ πίσω, με διαδρομές 95 και 86 mm αντίστοιχα.Στα φρένα, το 200άρι People-S διαθέτει δισκόφρενο 260mm μπροστά και 240mm πίσω, και δικάναλο ABS 9.1 της Bosch. Σημειώστε πως τα σωληνάκια είναι υψηλής πίεσης.

Το People-S 200 είναι όμορφο, και τοποθετεί τον αναβάτη σε μια φυσική στάση, που δεν θα κουράσει χέρια και πόδια.Το 200άρι People είναι μαζεμένο σε διαστάσεις, ελαφρύ, και με χαμηλό κέντρο βάρους. Η σέλα είναι πολύ άνετη, ο συνεπιβάτης έχει αναδιπλούμενα μαρσπιέ και χειρολαβές στη διάθεση του, ενώ το τιμόνι του κόβει πολύ, κάνοντας τους ελιγμούς παιχνιδάκι.Οι επόμενες ευχάριστες εκπλήξεις έρχονται από κινητήρα και στήσιμο.

Οι επιταχύνσεις του People-S 200 είναι πραγματικά εντυπωσιακές για την κατηγορία -και όχι μόνο-, χαρίζοντας μεγάλη ενεργητική ασφάλεια στο scooter, ενώ στο κοντέρ είδαμε τελική ταχύτητα 115 χλμ/ώρα στην ευθεία και 120 χλμ/ώρα στην κατηφόρα, δίχως να επέμβει ο κόφτης. Άψογες επιδόσεις για την πόλη, που θα σας επιτρέψουν να διαπρέψετε στο κέντρο, αλλά και να κινηθείτε αξιοπρεπώς ακόμα και στον αυτοκινητόδρομο.Χάρη και στο σωστό πλαίσιο και το αντίστοιχα αξιόλογο στήσιμο των αναρτήσεων το People έχει πολύ καλό κράτημα, και αντίστοιχα καλή πληροφόρηση.

Τα φρένα είναι πολύ καλά, αν και το ABS είναι λίγο ευαίσθητο σε δρόμο με συνεχόμενες ανωμαλίες, όπου θα μπει νωρίτερα από ότι θα θέλαμε σε λειτουργία.Η κατανάλωση του People-S 200 θυμίζει κατανάλωση… παπιού, καθώς ακόμα και με οδήγηση “τέρμα γκάζι” είδαμε 3.1 λίτρα στα 100 χλμ.!

Στις λεπτομέρειες τώρα, ο κεντρικός διακόπτης έχει το γνωστό μαγνητικό κλείστρο, μια λάμα που κλείνει την οπή του διακόπτη προσφέροντας αντικλεπτική προστασία, ενώ ανοίγει με το πίσω μέρος του κλειδιού.

Στα όργανα βρίσκουμε δυο ψηφιακές LCD οθόνες τη μια πάνω από την άλλη, με ενδείξεις ταχύμετρου, στροφόμετρου, ολικού και ενός μερικού χιλιομετρητή, στάθμης καυσίμου και ρολογιού, μαζί με λυχνίες ψεκασμού, ρεζέρβας, μεγάλης σκάλας φώτων, λειτουργίας ABS και service. Στην οθόνη βλέπουμε και ένδειξη συνδεσιμότητας, δίχως το γνωστό μας Noodoe, που μάλλον σας προειδοποιεί για εισερχόμενες κλήσεις αν συνδέσετε το smartphone σας με το People-S.

Ο νέος προβολέας έχει όντως μεγαλύτερη ένταση από πριν, βοηθώντας σας να διακρίνετε πολύ καλύτερα τον δρόμο όταν πέσει το σκοτάδι, ενώ σας κάνει και περισσότερο ορατούς στους άλλους χρήστες του δρόμου.

Ο αποθηκευτικός χώρος χωρά ένα full-face κράνος και αρκετά μικροαντικείμενα, ενώ για να κλείσει η σέλα θέλει αρκετή πίεση από τον αναβάτη -μόλις το συνηθίσεις γίνεται δεύτερη φύση.

Tιμή 3.390ευρώ

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ