Με τις εκδόσεις BMW C 400 GT και BMW C 400 X, η BMW Motorrad προσφέρει δύο premium μοντέλα στην κατηγορία των μεσαίων scooter. Στον τομέα της αστικής κινητικότητας, το BMW C 400 X ξεχωρίζει με τα εμφατικά, δυναμικά χαρακτηριστικά του, ενώ η τουριστική έκδοση BMW C 400 GT είναι κατάλληλη για πιο μακρινά ταξίδια, παρέχοντας ένα υψηλό επίπεδο άνεσης. Πέρα από τις τεχνικές βελτιώσεις, η BMW Motorrad έχει εμπλουτίσει τα δύο μεσαίου κυβισμού scooter με νέα χαρακτηριστικά, χρώματα και αξεσουάρ.
Ισχυρός μονοκύλινδρος κινητήρας προδιαγραφών EU -5+ και ABS Pro με DBC, DTC και MSR στον βασικό εξοπλισμό.
Ο δοκιμασμένος μονοκύλινδρος κινητήρας αποδίδει ισχύ 25 kW (34 hp) στις 7.500 rpm και μέγιστη ροπή 35 Nm στις 5.750 rpm. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός κιβωτίου CVT με συνεχώς μεταβαλλόμενες σχέσεις που ενσωματώνει και το υψηλής ακαμψίας ψαλίδι. Χάρη στη συμμόρφωση και τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές EU-5+, τα νέα scooter BMW C 400 X και BMW C 400 GT είναι ιδανικά τόσο για χαλαρές όσο και για σπορ οδηγικές εμπειρίες.
Και τα δύο μοντέλα περιλαμβάνουν το BMW Motorrad ABS Pro στον βασικό εξοπλισμό τους. Χάρη στο ελεγχόμενο φρενάρισμα υπό κλίση, προσφέρουν μεγαλύτερη ασφάλεια ακόμα και κατά το φρενάρισμα σε στροφή. Το ABS Pro αποτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών ακόμα και σε μία απότομη πίεση της μανέτας του φρένου και μειώνει τις απότομες αλλαγές στη δύναμη που απαιτείται στο τιμόνι, άρα και την ανεπιθύμητη ανύψωση του δίτροχου ακόμα και σε περίπτωση φρεναρίσματος πανικού.
Επιπλέον, η λειτουργία Dynamic Brake Control (DBC) που συνδέεται με το ABS Pro προσφέρει πολύ ευαίσθητη απόκριση και υψηλή ευστάθεια στο φρενάρισμα, με την καλύτερη δυνατή επιβράδυνση ακόμα και στις στροφές. Μόλις οι αισθητήρες δώσουν μια συγκεκριμένη τιμή επιβράδυνσης κατά το φρενάρισμα, ένα ταυτόχρονο άνοιγμα του γκαζιού από τον οδηγό αναγνωρίζεται ως ασύμβατο και αποτρέπεται η επιτάχυνση. Ως αποτέλεσμα, το όχημα παραμένει σταθερό και η απόσταση φρεναρίσματος μειώνεται. Σε ένα απότομο φρενάρισμα, ενεργοποιούνται αυτόματα τα αλάρμ.
Το Dynamic Traction Control (DTC) και το Engine Drag Torque Control (MSR) περιλαμβάνονται επίσης στον βασικό εξοπλισμό. Το DTC προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την επιτάχυνση – ακόμη και υπό κλίση και ειδικά σε ολισθηρές οδικές συνθήκες. Με το MSR, μπορούν να αποφευχθούν με ασφάλεια κάποιες αστάθειες – όπως ολίσθηση ή μπλοκάρισμα του πίσω τροχού – που ενδεχομένως προκύψουν κατά την εκκίνηση ή εάν ο αναβάτης κλείσει απότομα το γκάζι. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το MSR ανοίγει ανάλογα την πεταλούδα του γκαζιού ώστε να εξισορροπήσει τη ροπή ολίσθησης και να σταθεροποιήσει το όχημα.
Συνδεσιμότητα — μεγάλο εύρος πληροφοριών και λειτουργιών μέσω της μεγάλης και ευανάγνωστης οθόνης TFT 6,5” που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό. Προ-εγκατάσταση συστήματος πλοήγησης και για τα δύο μοντέλα και μία οθόνη 10,25” για το BMW C 400 GTως εργοστασιακός, προαιρετικός εξοπλισμός.
Τα BMW C 400 X και BMW C 400 GT είναι τώρα στάνταρ εξοπλισμένα με μια μεγάλη οθόνη TFT 6,5 ιντσών. Το εύρος πληροφοριών, η ποιότητα της οθόνης και η ευκολία χρήσης είναι απαράμιλλα. Σε συνδυασμό με την εφαρμογή BMW Motorrad Connected, η οθόνη συνδέεται με το πολυχειριστήριο στο αριστερό γκριπ και μπορεί να χρησιμοποιηθεί άμεσα, με ασφάλεια και άνεση. Σε συνδυασμό με το προαιρετικό Connectivity Pro, το BMW C 400 GT διατίθεται επίσης και μια μεγάλη οθόνη 10,25”.
Ο αναβάτης μπορεί να πραγματοποιεί με άνεση τηλεφωνικές κλήσεις, να ακούει μουσική και να ακολουθεί τις οδηγίες πλοήγησης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Εάν, για παράδειγμα, ένα smartphone και ένα κράνος είναι συνδεδεμένα με το σύστημα επικοινωνίας BMW Motorrad μέσω Bluetooth, η αναπαραγωγή πολυμέσων και οι τηλεφωνικές λειτουργίες είναι εύκολα προσβάσιμες μέσω της οθόνης TFT. Αυτές οι λειτουργίες δεν απαιτούν εγκατάσταση μιας εφαρμογής. Εάν υπάρχει ενεργή σύνδεση Bluetooth με ένα τυπικό smartphone, ο αναβάτης μπορεί να ακούει μουσική ενώ οδηγεί και να φορτίζει το smartphone στον ενεργά κλιματιζόμενο αποθηκευτικό χώρο. Επιπλέον, η δωρεάν εφαρμογή BMW Motorrad Connected προσφέρει πρακτική πλοήγηση με βέλη μέσω της οθόνης TFT.
Αυτή η βασική λειτουργία πλοήγησης είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τους αναβάτες που θέλουν να διαχειρίζονται με άνεση τις καθημερινές μετακινήσεις ή τις σύντομες διαδρομές χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό. Η προ-εγκατάσταση συστήματος πλοήγησης με βάση για το BMW Motorrad Connected Ride Navigator ή το BMW Motorrad Connected Ride Cradle διατίθεται πλέον και ως εργοστασιακός εξοπλισμός (όχι σε συνδυασμό με την οθόνη 10,25″).
Αυξημένος εξοπλισμός για καθημερινές μετακινήσεις με περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Νέα αξεσουάρ όπως βαλίτσα top case 43.5 , προστατευτικά πάνελ και χούφτες.
Τα μοντέλα BMW C 400 X και BMW C 400 GT διαθέτουν τώρα περισσότερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, για τη μεταφορά ακόμη περισσότερων αντικειμένων. Στο BMW C 400 X ο αποθηκευτικός χώρος αυξήθηκε κατά 3 λίτρα, και στο BMW C 400 GT, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών θηκών, κατά 12 λίτρα. Η BMW C 400 GT διαθέτει τώρα στάνταρ χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα και μπορεί να εξοπλιστεί εργοστασιακά με σχάρα αποσκευών ως μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
Με αποθηκευτικό χώρο 43,5 λίτρων, η νέα βαλίτσα top case προσφέρει όχι μόνο 13,5 λίτρα περισσότερη χωρητικότητα από ό,τι πριν, αλλά και ωφέλιμο φορτίο 10 kg αντί 5 kg. Επίσης, διαθέτει εσωτερικό φωτισμό και θύρα φόρτισης USB. Ένα μαξιλάρι πλάτης και βαμμένα πλαϊνά πάνελ είναι επίσης διαθέσιμα, προαιρετικά, για το νέο top case. Αυτή στερεώνεται στο scooter μέσω μιας αντικραδασμικής σχάρας αποσκευών. Νέα αυθεντικά αξεσουάρ BMW Motorrad, όπως προστατευτικά πάνελ και χούφτες, συμπληρώνουν τη γκάμα του προσφερόμενου εξοπλισμού.
BMW C 400 X με νέα σχεδίαση εμπρός τμήματος και νέα έκδοση “Rugged”ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
Εκτός από τη βασική έκδοση Blackstorm metallic με μαύρη/γκρι σέλα, μαύρες ζάντες και μπροστινές δαγκάνες φρένων, το BMW C 400 X, με ένα νέο και πιο δυναμικό μπροστινό τμήμα, διατίθεται επίσης στη νέα έκδοση “Rugged”.
Σε αυτή την έκδοση, το BMW C 400 X βάφεται σε ματ μεταλλικό Kalamata για μία συναρπαστική και ταυτόχρονα δυναμική εμφάνιση. Οι κόκκινες ζάντες, οι αυτοκόλλητες λωρίδες και τα ελαστικά με off-road χάραξη συνδυάζονται με χρυσαφί δαγκάνες φρένων μπροστά. Μία φιμέ ζελατίνα, μία σέλα σε κόκκινο-μαύρο χρώμα, ένθετα από ανοξείδωτο ατσάλι στο πάτωμα και προστατευτικές χούφτες διατίθενται προαιρετικά και ολοκληρώνουν τη στιβαρή εμφάνιση. Τα ένθετα του πατώματος, καθώς και τα ανοδιωμένα αντίβαρα του τιμονιού, διατίθενται ως γνήσια αξεσουάρ της BMW Motorrad και για τα δύο μοντέλα, BMW C 400 X και BMW C 400 GT.
BMW C 400GTμε βελτιστοποιημένη πρόσβαση στο έδαφος και στην έκδοση “Exclusive” ως προαιρετικός, εργοστασιακός εξοπλισμός.
Η πρόσβαση του αναβάτη της BMW C 400 GT στο έδαφος έχει βελτιωθεί προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη άνεση και εργονομία.
Εκτός από τη βασική έκδοση Blackstorm metallic με μαύρη σέλα, μαύρες ζάντες και μαύρες δαγκάνες φρένων μπροστά, το BMW C 400 GT διατίθεται επίσης στη νέα έκδοση «Exclusive».
Σε αυτή την έκδοση, το BMW C 400 GT σε χρωματισμό Diamondwhite metallic αποπνέει μία αίσθηση κομψότητας και αποκλειστικότητας. Οι χρυσαφί ζάντες, οι αυτοκόλλητες λωρίδες και η μαύρη σέλα με κεντημένο έμβλημα στο χρώμα της ζάντας συμπληρώνουν τις χρυσαφί μπροστινές δαγκάνες φρένων και την ελαφρώς φιμέ ζελατίνα. Ένας ειδικός φωτισμός με προβολή του λογότυπου BMW και ένθετα από ανοξείδωτο ατσάλι στο πάτωμα ολοκληρώνουν τον εξοπλισμό αυτής της ειδικής έκδοσης.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ