Citroën: Ταράζει τα νερά στην έκθεση Paris Motor Show 2024

Στο περίπτερό της, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, η Citroën θα επιδείξει το δυναμισμό μιας μάρκας η οποία θα παρουσιάσει την ανανέωση όλων σχεδόν των μοντέλων της. Νέα προϊόντα, αλλά με ένα κοινό στόχο, που καθοδηγεί τη μάρκα για περισσότερα από 100 χρόνια: να είναι μια δημοφιλής μάρκα η οποία προσφέρει μια απλή αυτοκινητιστική εμπειρία, με τολμηρά σχεδιασμένα και άνετα μοντέλα, που δίνουν συγκεκριμένες απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η κοινωνία. Στο περίπτερο της Citroën θα παρουσιασθεί επιπλέον μια πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα, με λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών.

Κατηγορία B: δύο «game changers»

Το 2024 η Citroën τάραξε τα νερά της κατηγορίας B, με την παρουσίαση δύο πρωτοποριακών νέων μοντέλων, που θα κοσμούν με την παρουσία τους το περίπτερο:

Blockbuster C3

Πρόκειται για την πρώτη παρουσία σε μεγάλη έκθεση το 2024, ενός αυτοκινήτου που αλλάζει τα δεδομένα της κατηγορίας του και γνωρίζει μία εντυπωσιακή εμπορική επιτυχία. Οι πρώτες παραδόσεις βρίσκονται σε εξέλιξη, δίνοντας τη δυνατότητα στους πρώτους πελάτες να γνωρίσουν ένα αυτοκίνητο προσιτό, άνετο, με μοντέρνο στυλ, ευέλικτο, πλήρως εξοπλισμένο και διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης, hybrid ή αμιγώς ηλεκτρικές.

C3 Aircross στην πρώτη του παρουσίαση στο ευρύ κοινό

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση για το C3 Aircross θα λάβει χώρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ενώ τους επόμενους μήνες αναμένεται να ξεκινήσει το εμπορικό του λανσάρισμα στις αγορές της Ευρώπης. Το C3 Aircross είναι το πιο προσιτό compact SUV που προσφέρει δυναμικό χαρακτήρα, επιλογή κινητήριου συνόλου, χώρους και άνεση για τους επιβάτες, καθώς και θέσεις για έως και 7 άτομα.

Κατηγορία C: 2 παγκόσμιες πρεμιέρες

Ταυτόχρονα με το λανσάρισμα δύο σημαντικών νέων μοντέλων στην κατηγορία Β και μετά την πλήρη ανανέωση των Berlingo, SpaceTourer και των αντίστοιχων LCVs το 2024, η Citroën παρουσιάζει μια καθολική ανανέωση των μοντέλων της στην κατηγορία C, επιδεικνύοντας τον εξαιρετικό δυναμισμό της. Η Citroën με την ευκαιρία της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Παρισιού, προχωρά στην αποκάλυψη όχι ενός αλλά δύο νέων μοντέλων.

Τα C4 και C4 X θα εμφανιστούν στο περίπτερο με νέο αμάξωμα, υιοθετώντας μια πιο απλή σχεδίαση που αντανακλά τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Το C4 είναι πιο αρμονικό και πιο κομψό από ποτέ, ενώ το C4X είναι ένα ευρύχωρο σεντάν σε αμάξωμα τύπου fastback. Με αυτόν τον τρόπο, η Citroën θα προσθέτει στο οπλοστάσιό της 2 σημαντικούς παίκτες, εμπλουτίζοντας την γκάμα του C4 που κατέχει τη δεύτερη θέση μεταξύ των saloon του segment C στην Ευρώπη, ανεξάρτητα από τον τύπο του κινητήριου συνόλου. Πρωτοπόρος των ηλεκτρικών οχημάτων σε αυτήν την κατηγορία, εξακολουθεί να είναι ένα από τα 5 κορυφαία ηλεκτρικά σεντάν στο segment C. Από την πλευρά του, το C4 X έχει ξεκινήσει δυναμικά στην αγορά της Μέσης Ανατολής και πιο συγκεκριμένα στην Τουρκία, ενώ διαθέτει πολλά δυνατά σημεία που θα το βοηθήσουν να επεκταθεί και στην Ευρώπη.

Παγκόσμια πρώτη για ένα Showcar

Η Citroën θα αποκαλύψει, μέσω ενός εξαιρετικά εκφραστικού εκθεσιακού μοντέλου, το όραμά της για ένα μελλοντικό μοντέλο Citroën. Ευχάριστο στην όψη και πιστό στη νέα στιλιστική γλώσσα της Citroën, το συγκεκριμένο εκθεσιακό πρωτότυπο αντανακλά αυτοπεποίθηση και έντονη παρουσία. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή η απεικόνιση ενός μελλοντικού μοντέλου σε μια μεγάλη κατηγορία, θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Εορτασμός για μία επέτειο

Το 2024, το Ami γιορτάζει τα 4α γενέθλιά του, και περισσότερους από 65.000 πελάτες στις 17 αγορές όπου πωλείται. Το Ami, το πρώτο μοντέλο που αποτελεί μια προσιτή, εύκολη και άνετη λύση ηλεκτρικής μετακίνησης, με τη μοναδική του προσωπικότητα, άλλαξε τη ζωή πολλών νοικοκυριών και το τοπίο των αστικών μετακινήσεων, εξασφαλίζοντας περισσότερη ελευθερία και μεγαλύτερη αυτονομία. Το Ami θα παρουσιαστεί στο περίπτερο με τη μορφή εμβληματικών μοντέλων καθώς και διαφόρων εκπλήξεων σε παγκόσμια πρώτη, που αποτελούν την υλοποίηση της ελευθερίας έκφρασης των σχεδιαστών της Citroёn.

To περίπτερο της Citroёn

Ένας φιλικός, πολύχρωμος χώρος διαβίωσης, το περίπτερο θα είναι μια ευκαιρία για τους επισκέπτες να κάνουν πολλές ανακαλύψεις και να νοιώσουν την εμπειρία της μάρκας Citroën: δημοφιλής, ενεργητική, χαλαρή, απλή, και ευχάριστη. Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, το περίπτερο θα είναι συνδεδεμένο live με το Studio με τη συνεργασία του Youtube. Ένα στούντιο που θα προβάλει στο περίπτερο, συναντήσεις και αναφορές σχετικά με τα νέα της μάρκας.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ