Το σπορ GT Forza 350 της Honda, το premium σκούτερ μεσαίου κυβισμού, προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός ζωηρού κινητήρα τεχνολογίας «enhanced Smart Power+» (eSP+) με νέα χαρτογράφηση ECU, ανανεωμένη εσωτερική δομή σιλανσιέ και αισθητήρα O2 για συμμόρφωση με το πρότυπο Euro 5+.
Διαθέτει ένα ευέλικτο πλαίσιο που αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm, διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών εμπρός/πίσω.
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα HSTC, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θύρα USB Type-C, αποθηκευτικό χώρο για δύο full-face κράνη – τώρα με εσωτερικό φωτισμό – φώτα τεχνολογίας LED παντού και λειτουργία Smart Key.
Η νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών περιλαμβάνει συνδεσιμότητα Honda RoadSync* για smartphone και λειτουργεί μέσω ενός νέου φωτιζόμενου διακόπτη τεσσάρων θέσεων.
Παράλληλα με τις νέες χρωματικές επιλογές για το 25YM, διατίθεται επίσης μια νέα ειδική έκδοση (Special Edition).
Κομψή, μοντέρνα και αεροδυναμικά αποδοτική με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, η έκδοση 25YM Forza 350 αποπνέει premium γοητεία μέσω του χαρακτηριστικού άνω φέρινγκ, της μονάδας φωτισμού και των πάνελ που το πλαισιώνουν. Το μπροστινό μέρος διαθέτει σμιλεμένες γραμμές και έντονες πτυχές για τη δημιουργία μιας σπορ, στοχευμένης εμφάνισης. Ένα στιβαρό πλαίσιο – που αποτελείται από σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm, διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών εμπρός/πίσω – παρέχει αυτοπεποίθηση στο χειρισμό και ευελιξία στην κίνηση.
Μια νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών προσφέρει διαισθητικό έλεγχο, ευκρίνεια στο έντονο φως και εύκολη συνδεσιμότητα Honda RoadSync* για smartphone μέσω ενός εργονομικού διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μια πρίζα USB TypeC παρέχει εύκολη φόρτιση, ενώ ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα (που τώρα φωτίζεται εσωτερικά) επαρκεί για δύο κράνη full-face.
Αποδίδοντας ισχύ 29,2 Ps (21.5kW) και ροπή 31,5Nm, ο κινητήρας 330cc του Forza 350 εξασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας ζωηρή επιτάχυνση και τελική ταχύτητα 137km/h. Επίσης έχει νέα χαρτογράφηση ECU, νέα εσωτερική δομή καταλύτη/σιλανσιέ, αλλά και αισθητήρα O2 για συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro 5+.
25YM HONDA FORZA 125
Το σπορ GT Forza 125 της Honda, το premium σκούτερ μικρού κυβισμού, προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός ζωηρού κινητήρα τεχνολογίας «enhanced Smart Power+» (eSP+) με νέα χαρτογράφηση ECU, ανανεωμένη εσωτερική δομή σιλανσιέ και αισθητήρα O2 για συμμόρφωση με το πρότυπο Euro 5+, καθώς και ένα ευέλικτο πλαίσιο που αποτελείται από τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm, διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών εμπρός/πίσω.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα HSTC, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θύρα USBC, αποθηκευτικό χώρο για δύο κράνη full-face – τώρα με εσωτερικό φωτισμό – φώτα τεχνολογίας LED παντού και λειτουργία Smart Key.
Η νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών περιλαμβάνει συνδεσιμότητα Honda RoadSync* για smartphone και λειτουργεί μέσω ενός νέου φωτιζόμενου διακόπτη τεσσάρων θέσεων. Παράλληλα με τις νέες χρωματικές επιλογές για το 25YM, διατίθεται επίσης μια νέα ειδική έκδοση (Special Edition).
Με τους σμιλεμένους διπλούς προβολείς LED να αποτελούν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό της φυσιογνωμίας του Forza 125, το μοντέλο είναι εμφανώς επηρεασμένο από το κορυφαίο μοντέλο της οικογένειας Forza 750, υιοθετώντας μια κομψή και εκλεπτυσμένη εμφάνιση. Στην κορυφή του άριστα σχεδιασμένου φέρινγκ, βρίσκεται η ζελατίνα που είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε εύρος 180 mm, για μέγιστη αίσθηση ελευθερίας ή προστασίας από τον αέρα.
Για το 25YM, μια νέα οθόνη TFT πέντε ιντσών προσφέρει διαισθητικό έλεγχο, ευκρίνεια στο έντονο φως και εύκολη συνδεσιμότητα Honda RoadSync* για smartphone μέσω ενός πρακτικού διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Η πρακτικότητα επιβεβαιώνεται επίσης μέσω μιας θύρας USB-C στο ντουλαπάκι η οποία παρέχει βολική φόρτιση, ενώ ο φωτιζόμενος πλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα επαρκεί για δύο κράνη full face.
Το στιβαρό πλαίσιο που αποτελείται από ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, τηλεσκοπικό πιρούνι 33mm, διπλά πίσω αμορτισέρ και τροχούς 15/14 ιντσών μπροστά/πίσω προσφέρει ευελιξία και ασφάλεια.
Αποδίδοντας ισχύ 14,5 Ps (10,7kW) και μέγιστη ροπή 12,3Nm, ο κινητήρας eSP+ 125cc εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Επίσης τώρα συμμορφώνεται με το πρότυπο Euro 5+ με νέα χαρτογράφηση της ECU, ανανεωμένη εσωτερική δομή σιλανσιέ και αισθητήρα O2. Το Honda Selectable Torque Control (HSTC) διατηρεί την πρόσφυση του πίσω ελαστικού.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ