Δοκιμή Voge SR3

Η οικογένεια SR των scooter της Voge επεκτείνει τη γκάμα της προσθέτοντας το πολυαναμενόμενο SR3. Πρόκειται για ένα εντυπωσιακά εξοπλισμένο scooter με ιδιαίτερα δυνατό 4βάλβιδο κινητήρα 250cc, που ήρθε για να κυριαρχήσει στη δημοφιλή κατηγορία των maxi scooter μεσαίου κυβισμού. Ο πρωταρχικός σκοπός του SR3 είναι να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ τoυ λαοφιλούς SR1 και της ναυαρχίδας SR4 Max, καθιστώντας τη Voge ως έναν πολύ δυνατό παίκτη και στην κατηγορία των scooter. Το SR3 ακολουθεί τους δικούς του κανόνες στην εμφάνιση και χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές στα πλαστικά του μέρη, με τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα να προσφέρουν στο μοντέλο μια πλέον σπορτίβ εικόνα, φέρνοντάς μoυ κατά νου μια μικρή γεύση από το MotoGP!

Το SR3 χρησιμοποιεί ένα μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 250cc με 1ΕΕΚ. Προσφέρει μια απόλυτα γραμμική λειτουργία, με “γεμάτη” απόδοση σε όλο το φάσμα των στροφών του. Με μέγιστη ισχύ 26Hp και ροπή 23 Nm, σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος στα 165 κιλά πλήρες υγρών (155 κενό) θα προσφέρει τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία του.

Το ενδιαφέρον εδώ είναι πως το SR3 είναι 250άρι, αλλά αποδίδει σαν 300άρι, αφού η ιπποδύναμή του φτάνει τους 26 ίππους, ενώ είναι και αρκετά ελαφρύτερο (πάνω-κάτω 20 κιλά) και τελικά, το κυριότερο είναι ότι έχει επιδόσεις 300αριού… τη στιγμή που κοστίζει κάτω από τέσσερις χιλιάδες ευρώ! Στοιχείο που θα του δώσει ακόμα μεγαλύτερη εμπορική ώθηση.

Τα πάντα πάνω στο σκούτερ έχουν σχεδιαστεί για να επιτρέπουν στον αναβάτη να απολαμβάνει μια εύκολη εμπειρία. Όλα στη διάθεσή του, με πολύ καλή εργονομία, σωστές διαστάσεις για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της πόλης, αλλά και κάτι παραπάνω από αρκετό για να διαχειριστεί καλά τις διαδρομές εκτός πόλης.

Αυτή η ευκολία χρήσης είναι κάτι που αντιλαμβάνεται κάποιος άμεσα, αφού το Voge SR3 κερδίζει όποιον το δοκιμάζει, έστω και για μια σύντομη βόλτα.

Το SR3 διαθέτει ζάντες διαμέτρου 14’’ μπροστά και 13’’ πίσω, που φέρουν ελαστικά tubeless, με δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, δικάναλο ABS τελευταίας γενιάς και σύστημα ελέγχου ευστάθειας (Traction Control), όλα στο βασικό εξοπλισμό. To ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο έχει ενισχυμένο κέντρο (τούνελ), όπου βρίσκεται και η εύκολα προσβάσιμη τάπα του χωρητικότητας 14(!) λίτρων ρεζερβουάρ, ενώ διαθέτει και μεγάλο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ικανό να φιλοξενήσει δύο κράνη, ένα Full Face και ένα Jet. Εντυπωσιακή σε όψη και λειτουργίες η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT διαμέτρου 7”, η οποία πέραν των βασικών ενδείξεων (στροφόμετρο, ταχύμετρο, χιλιομετρητές, θερμοκρασία περιβάλλοντος, θερμοκρασία ψυκτικού, στάθμη λιπαντικού, ώρα, ημερομηνία, στάθμη καυσίμου, πίεση ελαστικών κλπ), συνδέεται μέσω τεχνολογίας bluetooth με την ηλεκτρονική συσκευή του αναβάτη και προσφέρει τη δυνατότητα πλοήγησης “turn by turn”!

Οδηγικά, τα πράγματα είναι εξίσου καλά. Η επιτάχυνση που προσφέρει από στάση σε κάνει να σκέφτεσαι ότι οδηγείς κάτι με κινητήρα από 300cc και πάνω, ενώ ο τρόπος που βουτάει στις στροφές σε κάνει να αναρρωτιέσαι πόσο περισσότερο μπορούν να βελτιωθούν τα scooter σε αυτόν τον καίριο τομέα. Το ζύγισμα του νέου maxi scooter της Voge απλά αψεγάδιαστο, ακόμα και με φρένα μέσα στη στροφή παραμένει ατάλαντο και σταθερό, γεμίζοντας εμπιστοσύνη στην υπερβολή. Μαγικό χαλί σε όλα του, το SR3 άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και στην τιμή που το δίνουν (3.995€) μάλλον πάει για την κορυφή στις πωλήσεις της κατηγορίας του (και όχι μόνο).

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ