Δοκιμή Yamaha Tracer 7 / Tracer 7 GT 2025

Η δοκιμή της Yamaha Tracer 7 2025 αναδεικνύει σημαντικές βελτιώσεις, καθιστώντας την ένα πιο ολοκληρωμένο sport-tourer, με νέα ηλεκτρονικά, ανάρτηση και πλαίσιο που προσφέρουν μεγαλύτερη σταθερότητα και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν νέο, πιο σταθερό πλαίσιο, ακτινικές δαγκάνες φρένων, νέα TFT οθόνη και νέους διακόπτες, ενώ η έκδοση GT προσφέρει επιπλέον άνεση για μεγαλύτερες αποστάσεις.

Βασικές βελτιώσεις

Πλαίσιο και ανάρτηση: Το νέο, μακρύτερο μεταξόνιο προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα, ενώ η νέα ανάρτηση βελτιώνει την οδική συμπεριφορά.
Φρένα: Εισάγονται ακτινικές δαγκάνες για καλύτερη απόδοση πέδησης.
Ηλεκτρονικά: Η νέα TFT έγχρωμη οθόνη με συνδεσιμότητα και οι νέοι διακόπτες, κοινοί με άλλα μοντέλα της Yamaha, αναβαθμίζουν την εμπειρία χρήσης.
Εργονομία: Η θέση οδήγησης παραμένει ευέλικτη, με ρυθμιζόμενη σέλα για προσαρμογή σε αναβάτες διαφορετικού ύψους και τιμόνι που θυμίζει μοτοσυκλέτα adventure.
Έκδοση GT: Προσφέρεται ως ολοκληρωμένη λύση για ταξίδια, με επιπλέον εξοπλισμό όπως πλευρικές βαλίτσες, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ψηφιακή οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, ηλεκτρονικό γκάζι Y-CCT, Cruise Control και ρυθμιζόμενη προφόρτιση πίσω ανάρτησης.
Η συνολική οδηγική εμπειρία περιγράφεται ως πιο ώριμη, σταθερή και με καλύτερη αίσθηση στα φρένα, χωρίς να χάνεται η ευελιξία του προηγούμενου μοντέλου.
Οι πρώτες εντυπώσεις για την αισθητική είναι θετικές, με την ανανεωμένη εμφάνιση να θεωρείται πιο σύγχρονη και ελκυστική.

O δικύλινδρος CP2 κινητήρας των 689 κ.εκ. με τον οποίο εξοπλίζεται το Tracer 7, συμμορφώνεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro 5+ και αποδίδει 72,4 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. με τη μέγιστη ροπή να έχει αυξηθεί στα 6,9 k-gm στις 6.500 σ.α.λ., πετυχαίνοντας πιο γεμάτη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών. Η καθημερινή οδήγηση γίνεται πιο εύκολη, χάρις στον νέο συμπλέκτη ολίσθισης, καθώς μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στο μοχλό, ενώ το 18 λίτρο ρεζερβουάρ εξυπηρετεί στην κάλυψη μεγάλων χιλιομετρικών αποστάσεων, χωρίς να χρειάζεται να κάνεις συχνές στάσεις ανεφοδιασμού.

Η εμφάνιση του μοντέλου αναθεωρήθηκε τόσο στο φέρινγκ μπροστά όσο και στους διπλούς LED προβολείς, με τα φώτα ημέρας DRL να του δίνουν μια επιθετική, αγριεμένη και φουτουριστική εμφάνιση. Ο ανεμοθώρακας βελτιώθηκε και παρέχει καλύτερη προστασία, ενώ και η ουρά άλλαξε και είναι πιο αιχμηρή και sport. Κάτι ακόμη που αξίζει να αναφερθεί είναι πως η σέλα πλέον δέχεται ρύθμιση ύψους δύο επιπέδων, έτσι ώστε ακόμη και αν είσαι μετρίου αναστήματος να μην αντιμετωπίζεις πρόβλημα και να πατάς καλά κάτω και με τα δύο πόδια. Το Tracer 7 διατίθεται σε δύο εκδόσεις για διπλώματα Α / Α2 και η τιμή του διαμορφώνεται στα 10.290 ευρώ.

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός CP2 των 689cc που αποδίδει 72 ίππους και 68 Nm ροπής, αλλά πλέον συμβαδίζει με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές Euro 5+ και με βελτιώσεις στην ομαλότητα απόκρισης χάρη στο ride-by-wire.

H νέα Tracer 7 είναι πιο εύκολη στη διαχείρισή της, με περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη συνεργασία μεταξύ του νέου, στιβαρότερου πλαισίου και των αναβαθμισμένων αναρτήσεων.

H αίσθηση των φρένων έχει βελτιωθεί πολύ, με καλύτερη προοδευτικότητα”, ενώ για την ρύθμιση του κινητήρα, τα λόγια είναι ξεκάθαρα: “Η αυξημένη ροπή σε όλο το φάσμα σου επιτρέπει να κάνεις λιγότερες αλλαγές ταχυτήτων”.

Η έκδοση GT ανεβάζει τον πήχη, ειδικά για όσους θέλουν να καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις με άνεση και να κάνουν λιγότερες επενδύσεις σε αξεσουάρ.

Η εμπειρία οδήγησης περιγράφεται σαν πιο ώριμη, πιο σταθερή και με καλύτερη αίσθηση φρένων και σταθερότητας – χωρίς να χάνει καθόλου τη χαρά και την ευελιξία που έκαναν το Tracer  700 δημοφιλές.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις χάρτες ισχύος και δύο επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης, καθώς και τη δυνατότητα απενεργοποίησης της παρέμβασης. Το πρόγραμμα Sport έχει αναπτυχθεί για πιο δυναμική οδήγηση σε δρόμους με στροφές και είναι ρυθμισμένο εκ των προτέρων, για να προσφέρει τον πιο δυναμικό χάρτη ισχύος (PWR1) και το χαμηλότερο επίπεδο λειτουργίας του ελέγχου πρόσφυσης (TCS1). Το πρόγραμμα Street έχει σχεδιαστεί για καθημερινή χρήση. Παρέχει πιο ήπια απόδοση της ισχύος (PWR2) και το υψηλότερο επίπεδο παρέμβασης του ελέγχου πρόσφυσης (TCS2).

Μια τρίτη ρύθμιση ισχύος (PWR3) παρέχει την πιο ήπια απόδοση και είναι κατάλληλη για βρεγμένο οδόστρωμα και συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε από τις τρεις αποδόσεις της ισχύος και μεταξύ δύο ρυθμίσεων για τον έλεγχο πρόσφυσης (περιλαμβάνεται και η δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης της παρέμβασης), για να προχωρήσει στη δική του διαμόρφωση

Ως sport tourer η νέα Tracer 7 του 2025 προσθέτει στα διαπιστευτήρια της κατηγορίας μεσαίου κυβισμού όντας εξοπλισμένη με συμπλέκτη υποβοήθησης και ολίσθησης (A&S), ο οποίος παρέχει βελτιωμένη άνεση μειώνοντας την προσπάθεια που απαιτείται στην πίεση της μανέτας του συμπλέκτη κατά περίπου 22%, για ξεκούραστη οδήγηση στις μεγάλες διαδρομές. Διαχειρίζεται επίσης τη ροπή που φτάνει στον τροχό, αποτρέποντας το υπερβολικό φρενάρισμα του κινητήρα κατά τη διάρκεια γρήγορων κατεβασμάτων για ομαλότερη και πιο ελεγχόμενη επιβράδυνση, γεγονός που συμπληρώνει τον σπορ, δυναμικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, αναδεικνύοντας παράλληλα ένα ακόμη χαρακτηριστικό που καθιστά τη νέα Tracer πιο προσιτή και πιο εύκολη στην οδήγηση.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει επανασχεδιαστεί και επεκταθεί στα 18 λίτρα. Επιτρέπει μεγαλύτερες αποστάσεις μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό, διατηρώντας παράλληλα ένα λεπτό προφίλ για τέλειο χειρισμό. Αυτό το νέο σχήμα βελτιώνει επίσης την εφαρμογή για το κάτω μέρος του σώματος του αναβάτη, καθιστώντας την επιβίβαση και την αποβίβαση όσο το δυνατόν πιο εύκολη.

Για κορυφαία προστασία από τον αέρα, η Tracer 7 GT διαθέτει ψηλότερο κατά 90 χιλιοστά ανεμοθώρακα, ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί έως και κατά 60 χιλιοστά, ώστε να ταιριάζει σε όλες τις συνθήκες οδήγησης. Αεροδυναμικά βελτιστοποιημένος και σχεδιασμένος μέσω ανάλυσης CFD, αυτός ο νέος ανεμοθώρακας μειώνει τις αναταράξεις γύρω από τον κορμό και τα χέρια του οδηγού, αυξάνοντας την άνεση στις υψηλές ταχύτητες. Επίσης, η κατασκευή του είναι κατά ένα χιλιοστό παχύτερη και πιο άκαμπτη για να εξασφαλίζει ανθεκτικότητα, ενώ το στάνταρ μοντέλο Tracer 7 είναι εφοδιασμένο με φιμέ ανεμοθώρακα για πιο σπορ εμφάνιση.

Χαρακτηριστικό στοιχείο της σειράς Tracer είναι οι εντυπωσιακές χούφτες που προσθέτουν μια πινελιά sport touring στον δυναμικό σχεδιασμό της. Για το 2025, η Tracer 7 διαθέτει επανασχεδιασμένες κλειστές χούφτες που προσφέρουν βελτιωμένη προστασία από τον αέρα και είναι κατασκευασμένες από σφυρήλατο χάλυβα και πλαστικό. Ελαχιστοποιούν τους κραδασμούς από τον κινητήρα, προσθέτοντας παράλληλα ένα καθησυχαστικό επίπεδο προστασίας από τα καιρικά φαινόμενα. Όσον αφορά τους κρύους μήνες, η Tracer 7 GT διαθέτει θερμαινόμενα γκριπ στον βασικό εξοπλισμό με τρεις ρυθμίσεις θερμοκρασίας, ώστε οι αναβάτες να παραμένουν ζεστοί και να έχουν τον έλεγχο σε κάθε δια

ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Tracer 7

Νέα δυναμική σχεδίαση Tracer με μικρών διαστάσεων φώτα LED και φώτα θέσης που δημιουργούν την αίσθηση της κίνησης
Ηλεκτρονικό γκάζι Y-CCT και τρόποι οδήγησης YRC
Ρυθμιζόμενο πιρούνι USD 41 mm για εξαιρετικό κράτημα στο δρόμο
Σύστημα Cruise Control για άνεση σε μεγάλες αποστάσεις
Μεγαλύτερο, ρεζερβουάρ 18 λίτρων για επέκταση της αυτονομίας
Οθόνη TFT 5 ιντσών με συνδεσιμότητα smartphone και πλοήγηση
Ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες για εξαιρετική ισχύ πέδησης
Πλούσιος σε ροπή κινητήρας CP2 690 κ.εκ. EU5+
Διαισθητικοί διακόπτες και αυτό-ακυρούμενα φλας
Βελτιωμένη εργονομία με δύο τμημάτων σέλα, πιο λεπτό ρεζερβουάρ καυσίμου και φαρδύτερο τιμόνι
Υψηλής ποιότητας ελαστικά Michelin Pilot Road 6 GT για κορυφαία πρόσφυση.
Tracer 7 GT

Απομακρυσμένος ρυθμιστής προφόρτισης ελατηρίου για γρήγορη και εύκολη ρύθμιση του πίσω αμορτισέρ
Σκληρές πλαϊνές βαλίτσες που μπορούν να χωρέσουν ένα κράνος, τοποθετημένες με χρήση μια πλευστής μονοκόμματης βάσης
Ψηλότερος κατά 90 χιλιοστά ανεμοθώρακας με αυξημένο πάχος και δυνατότητα ρύθμισης κατά 60 χιλιοστά
Θερμαινόμενα γκριπ τριών σταδίων για καλύτερη οδήγηση όλο το χρόνο
Νέο κεντρικό σταντ για διευκόλυνση της περιοδικής συντήρησης
Λαστιχένια ένθετα στα μαρσπιέ για βελτιωμένη πρόσφυση και άνεση στα μεγάλα ταξίδια
Ειδική επιφάνεια σέλας με πιο παχύ αφρώδες υλικό.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ