Η Renault έχει σε εξέλιξη ένα εντατικό πρόγραμμα ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης, δεν παραμελεί όμως την ανανέωση της γκάμας των συμβατικών της μοντέλων, που εξακολουθούν να έχουν μεγάλη ζήτηση.
Το πιο εμβληματικό ίσως μοντέλο της είναι το Clio, που έχει πουλήσει σχεδόν 16 εκατομμύρια αυτοκίνητα στις πέντε γενιές του από το 1990. Τώρα ήρθε η ώρα της ανανέωσης της τελευταίας γενιάς, που έχει κατ’ αρχάς υποστεί -όπως συνήθως γίνεται στα «φέις λιφτ»- σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω μέρος, άλλα και μία αναβάθμιση του εσωτερικού με νέα υλικά για μια πιο ποιοτική εικόνα.
Το εμπρός μέρος έχει υποστεί τις μεγαλύτερες αλλαγές, με τη νέα μάσκα, όπου δεσπόζει το ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας, ενώ στάνταρ είναι πλέον σε όλη την γκάμα οι προβολείς τεχνολογίας LED. Τροποποιήσεις έχουν γίνει επίσης και στον πίσω προφυλακτήρα και τα φωτιστικά. Στο εσωτερικό δεν θα χρησιμοποιείται πλέον δέρμα σε καμία έκδοση και η προτεραιότητα έχει δοθεί στη χρήση περισσότερο «οικολογικών» υλικών.
Το ανανεωμένο μοντέλο εξακολουθεί να προσφέρει μία πλήρη γκάμα κινητήρων, την πληρέστερη στην κατηγορία του, αφού περιλαμβάνει όχι μόνο κινητήρες βενζίνης (ατμοσφαιρικός χιλιάρης με 65 ίππους και τούρμπο με 90 ίππους) και ντίζελ (1.5 με 100 ίππους), αλλά και έκδοση διπλού καυσίμου του χιλιάρη κινητήρα τούρμπο με 100 ίππους που λειτουργεί και με υγραέριο, όπως και μία υβριδική με το πολύ καλό σύστημα E-Tech και μέγιστη συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ