Νέα Alfa Romeo Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 χωρίς φόρο εταιρικής χρήσης

Η Alfa Romeo Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4 έρχεται να συμπληρώσει την γκάμα της Tonale — ενός μοντέλου με το οποίο η μάρκα σηματοδότησε την είσοδό της στον κόσμο του εξηλεκτρισμού. Η νέα αυτή έκδοση ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Alfa Romeo, καθώς συνδυάζει ιδανικά την οικονομία και το σπορ πνεύμα καθώς έχει 80χλμ. αμιγούς ηλεκτρικής αυτονομίας σε αστικό κύκλο και εκπομπές ρύπων που δεν ξεπερνούν τα 33γρ./χλμ.

Η ποιότητα και η σημασία στη λεπτομέρεια συνδυάζονται ιδανικά με τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η ενσωματωμένη τεχνολογία και οι διαθέσιμες υπηρεσίες συνδεσιμότητας, την καθιστούν ως την πιο ‘hi-tech’ Alfa Romeo που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Η συγκεκριμένη έκδοση με ΛΤΠΦ < 40.000€ και προνομιακές τιμές στα διαθέσιμα μεταλλικά χρώματα, προσφέρει μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης βάσει της τρέχουσας νομοθεσίας καθιστώντας τη έτσι ιδανική για τους εταιρικούς χρήστες.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ

Το ιστορικό έμβλημα της Alfa Romeo έχει επανασχεδιαστεί ώστε να τονίζει τη διαδικασία εξηλεκτρισμού της μάρκας : το :”biscione – φιδάκι” από το οικόσημο της μάρκας κοσμεί το πίσω αριστερό φινιστρίνι, ακριβώς πάνω από το σημείο σύνδεσης του μοντέλου με την πηγή φόρτισης.

ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ

Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει στην Tonale Plug-in Hybrid Q4 Sprint, κορυφαίες επιδόσεις, οικονομία, φιλικότητα προς το περιβάλλον και αυτονομία. Το εξελιγμένο υβριδικό σύστημα συνδυάζει έναν τετρακύλινδρο turbo κινητήρα MultiAir 1.3 λίτρων με απόδοση 180ίππους, με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, που δίνει κίνηση στους εμπρός τροχούς, και έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 90kW με ροπή 250Nm, που δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς, με αποτέλεσμα η μέγιστη ισχύς του μοντέλου να φτάνει συνδυαστικά τους 280 ίππους.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου των 306-volt, με χωρητικότητα 15.5 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80χλμ. σε αστικό κύκλο, καθιστώντας το μοντέλο ένα από τα πλέον αποδοτικά και οικονομικά στην κατηγορία των Plug-in Hybrid SUV’s. Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης επιτυγχάνει εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 33 γρ./χλμ, ενώ η μέση κατανάλωση παρουσιάζεται εξαιρετική καθώς δεν ξεπερνά τα 1.3-1.5 λίτρα/100χλμ. Η μπαταρία του, χρειάζεται μόλις 2,5 ώρες για μία πλήρη φόρτιση από έναν φορτιστή των 7.4 kW και καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών, ενώ το μοντέλο καλύπτεται από εγγύηση 4 ετών ή 160.000χλμ.

Η ΕΠΙΤΟΜΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ

Σχεδιασμένη με γνώμονα την απόκριση και το ιδανικό επίπεδο πρόσφυσης και επιτάχυνσης, η Tonale Sprint Plug-in Hybrid Q4 διαθέτει σύστημα κίνησης σε όλους τους τροχούς και κορυφαία κατανομή βάρους (σχεδόν 50%-50%), ώστε να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και την ευχαρίστηση.

Η εξαιρετική ευελιξία, η τέλεια κατευθυντικότητα και τα μοναδικά δυναμικά χαρακτηριστικά, είναι συστατικά που εγγυώνται την απαράμιλλη οδηγική ευχαρίστηση, χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των μοντέλων της Alfa Romeo.

Το Υβριδικό σύστημα κίνησης των 280 ίππων, εξασφαλίζει στο μοντέλο επιτάχυνση 0-100χλμ. σε μόλις 6,2 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, φτάνει τα 135χλμ./ώ., ενώ με το συνδυασμό και των δύο συστημάτων κίνησης, το μοντέλο φτάνει τα 206χλμ./ώ. (ηλεκτρονικά περιορισμένη).

ΝΕΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ TONALE PLUG-IN HYBRID

Στην Tonale Sprint Plug-In Hybrid Q4, οι λειτουργίες του επιλογέα Alfa D.N.A. έχουν επανασχεδιαστεί με στόχο την επίτευξη μεγαλύτερης οικονομίας και καλύτερων επιδόσεων.

Μέσω αυτού ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί το βαθμό πρόσφυσης του συστήματος Q4, την απόκριση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων, να επιλέξει την απόκριση του κινητήρα και της μετάδοσης καθώς και να μεταβάλλει την ευαισθησία απόκρισης στις εντολές του, με ένα και μοναδικό χειριστήριο.

Στο πρόγραμμα ‘D’ (Dynamic) δίνεται προτεραιότητα στις επιδόσεις. Το σύστημα φροντίζει για την αμεσότερη απόκριση του γκαζιού, τη διαχείριση του κιβωτίου και των βοηθημάτων διατήρησης ευστάθειας, σε συνδυασμό με την αμεσότερη απόκριση του συστήματος διεύθυνσης.

Στο πρόγραμμα ‘N’ (Natural) χρησιμοποιείται το υβριδικό σύστημα κίνησης και η 4κίνηση, με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας τόσο του ηλεκτρικού όσο και του κινητήρα εσωτερικής καύσεως, χωρίς όμως να γίνεται κανένας συμβιβασμός στις επιδόσεις.

Στο πρόγραμμα ‘A’ (Advanced Efficiency) επιτυγχάνεται η μέγιστη οικονομία καθώς το αυτοκίνητο κινείται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο. Μόλις ο οδηγός τραβήξει το πόδι του από το γκάζι, το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται χάρη στη λειτουργία «ρολαρίσματος» (Sailing), ενώ η νέα λειτουργία Ελέγχου Κατάβασης (‘eCoasting’), ενεργοποιείται διατηρώντας μια σταθερή ταχύτητα 41χλμ./ώ (και μπορεί να ρυθμιστεί με ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού ή του φρένου).

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ