Το CFΜΟΤΟ 650GT είναι μια μοτοσυκλέτα που εντυπωσιάζει με την εμφάνιση και δείχνει παραπάνω μοτοσυκλέτα, απ’ ότι ίσως θα περίμενε κανείς από ένα δικύλινδρο 650cc.Εύκολα μπορείτε να κερδίσετε στοιχήματα και να κάνετε τους υπόλοιπους να νομίζουν ότι αγοράσατε το νέο εκπρόσωπο των μεγάλων grand tourismo!
Το δικύλινδρο GT της CF είναι μια εντυπωσιακή (αντικειμενικά) και όμορφη (υποκειμενικά) μοτοσυκλέτα, και δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, μιας και βγήκε από τα σχεδιαστήρια της KISKA Design, της εταιρείας που ανήκει πλέον στην ΚΤΜ, που σχεδιάζει τις μοτοσυκλέτες των Αυστριακών και πλέον έχει αναλάβει και την γκάμα του κινέζικου κολοσσού. Στην συγκεκριμένη περίπτωση βέβαια, οι αιχμηρές ακμές και οι γραμμές εμπλουτίζονται και με μεγάλες επιφάνειες με καμπύλες που προσδίδουν στην μοτοσυκλέτα μια σχεδιαστική ροή.
Το 650GT, που βασίζεται στο πλαίσιο και τον κινητήρα του 650ΜΤ.O κινητήρας θυμίζει τον δικύλινδρο της Kawasaki.. Είναι υγρόψυκτος, τετράχρονος, δικύλινδρος εν σειρά, 649 κυβικών εκατοστών. Διαθέτει 8 βαλβίδες και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch. Η απόδοσή του αγγίζει τους 61 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 6,3 kgm ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Διαθέτει επίσης δύο “χάρτες” λειτουργίας, “Sport” και “Touring”, χωρίς όμως να γίνεται ιδιαίτερα αισθητή κάποια μεταξύ τους διαφορά. Φέρει ακόμη αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των κραδασμών. Ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος και συνεργάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις από το 650GT, είναι μιας ποιοτικής κατασκευής, με πολύ καλή βαφή και συναρμογή των πλαστικών. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, με τον κορμό σε όρθια θέση, που σε συνδυασμό με το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού,του δίνουν ένα σημαντικό αβαντάζ στην κίνηση μέσα στα όρια της πόλης.
Η αίσθηση της οικειότητας που αισθάνεσαι μόλις κάτσεις πάνω στη σέλα του 650GT, ενισχύεται και από τα μέτρα που θα διανύσεις μαζί του. Οι μηχανικοί θόρυβοι απουσιάζουν και το κιβώτιο έχει μια θετική και ομαλή λειτουργία. Το μοναδικό αρνητικό, αν μπορούμε να το πούμε καταχρηστικά έτσι, είναι η σχετικά απότομη απόκριση του γκαζιού από τέρμα κλειστό.
Πέρα από αυτό όμως, ο δικύλινδρος της CFMOTO είναι πραγματικά ο ορισμός της γραμμικότητας. Η απόδοση των 61 ίππων στον τροχό, είναι αρκετή για να κινείται το 650GT με ένα σβέλτο ρυθμό. Το βάρος μπορεί να μην είναι σύμμαχος για γρήγορες επιταχύνσεις, αλλά η κοντή κλιμάκωση της τελικής μετάδοσης αντισταθμίζει σημαντικά τα δεδομένα Σε ανοιχτούς δρόμους και εθνικές, το 650GT μπορεί να διατηρήσει με άνεση υψηλές ταχύτητες, με ή χωρίς φορτίο και το μόνο παράπονο του συνεπιβάτη θα αφορά την μικρή απόσταση της σέλας από τα μαρσπιέ. Οι κραδασμοί δεν γίνονται ενοχλητικοί και νη προστασία που παρέχει η μοτοσυκλέτα από τα φαίρινγκ και την ζελατίνα –όπως και η σταθερότητά της στα πολλά χιλιόμετρα- είναι εξαιρετική. Όταν το σκηνικό αλλάξει και οι ευθείες δώσουν την θέση τους στις στροφές του επαρχιακού δικτύου, βγαίνει στην επιφάνεια η σχετικά αργή γεωμετρία του συνόλου που απαιτεί περισσότερη δύναμη για την αλλαγή της γραμμής και τις γρήγορες εναλλαγές κλίσεων.
Το 650GT της CFMOTO είναι μια κανονική GT μοτοσυκλέτα, με την έννοια ότι μπορεί να ταξιδέψει δύο άτομα με τις αποσκευές τους, με την ίδια ευκολία που θα εξυπηρετήσει τον αναβάτη του στις καθημερινές μετακινήσεις. Ανήκει σε μια κατηγορία που δεν υπάρχει ουσιαστικός αντίπαλος με αυτόν τον κυβισμό και διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μπορούν να γοητέψουν τους υποψήφιους ιδιοκτήτες του.
Το δικύλινδρο GT650 της CF είναι μια εντυπωσιακή και όμορφη μοτοσυκλέτα. Η τιμή στα 6.290ευρώ.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ