Η τελευταία μεγάλη δοκιμασία πριν από το Ράλλυ Ντακάρ 2024: Η ομάδα της Audi Sport υπέβαλε το Audi RS Q e-tron στην τελική του δοκιμή στη Νότια Γαλλία. Τα τρία πληρώματα της Audi, Mattias Ekström/Emil Bergkvist, Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger και Carlos Sainz/Lucas Cruz, πραγματοποίησαν τις τελικές ρυθμίσεις. Η προτεραιότητα των μηχανικών πριν από την τρίτη συμμετοχή της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ ήταν η περαιτέρω ενίσχυση της αντοχής όλων των εξαρτημάτων.
Τα τρία πληρώματα, κατά τη διάρκεια της πενθήμερης δοκιμής που φιλοξενήθηκε στο Château de Lastours, διένυσαν μια συνολική απόσταση που ξεπέρασε τα 900 χιλιόμετρα. “Εκπληρώσαμε έτσι τις απαιτήσεις εξέλιξής μας και τώρα επικεντρωνόμαστε πριν από τον Ιανουάριο στις εργασίες των logistics που απομένουν”, σχολίασε ο Rolf Michl, επικεφαλής της Audi Motorsport και συμπλήρωσε: “Έχουμε προετοιμαστεί όσο το δυνατόν καλύτερα, αλλά το Ράλλυ Ντακάρ παραμένει η πιο φιλόδοξη και με διαφορά η πιο δύσκολη αποστολή στο πρόγραμμά μας και το προσεγγίζουμε με μεγάλο σεβασμό. Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα, καθώς και στους οδηγούς και συνοδηγούς μας για τη δουλειά που έχουν κάνει μέχρι σήμερα για αυτή την πολύ απαιτητική πρόκληση”.
Υπό την ηγεσία του Τεχνικού Διευθυντή Dr. Leonardo Pascali, το επίκεντρο των μηχανικών ήταν η επιβεβαίωση των προτύπων ποιότητας. Το καινοτόμο Audi RS Q e-tron χαρακτηρίζεται από το ηλεκτρικό σύστημα κίνησής του με μπαταρία υψηλής τάσης και μετατροπέα ενέργειας. Το σύστημα της μπαταρίας και τα άλλα εξαρτήματα του εξαιρετικά αποδοτικού και χαμηλών εκπομπών ρύπων concept έπρεπε να περάσουν τις τελικές δοκιμές αντοχής στην περιοχή μεταξύ Narbonne και Perpignan, στις γαλλικές ακτές της Μεσογείου. “Από πλευράς logistics, η τοποθεσία αυτή ήταν ιδανική για να ταξιδέψουμε μέχρι εκεί, ενώ επέτρεπε σύντομους χρόνους απόκρισης αν χρειαζόμασταν κάτι από τη Γερμανία”, ανέφερε ο Pascali και συνέχισε αναφέροντας: “Εξετάσαμε όλα τα εξαρτήματα και τα συστήματα, τόσο αυτά που υπήρχαν στο προηγούμενο μοντέλο και χρησιμοποιήθηκαν εκ νέου όσο και αυτά που εξελίχθηκαν από την αρχή. Το ζητούμενο ήταν η τήρηση των προκαθορισμένων προτύπων ποιότητας σε όλους τους τομείς”. Ταυτόχρονα, οι οδηγοί είχαν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν για άλλη μια φορά το στήσιμο και τις ρυθμίσεις του RS Q e-tron για το Ράλλυ Ντακάρ, που είχαν εξελίξει σε διαφορετικά εδάφη κατά τη διάρκεια της σεζόν.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ