Στην πορεία της προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, η Peugeot παρουσίασε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μεσαίου της μοντέλου, του 408, το οποίο άλλωστε ήταν ήδη διαθέσιμο και σε δύο φορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις.
Το E-408 έχει τις ίδιες ακριβώς διαστάσεις με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου (μήκος 4,687 μ. και μεταξόνιο 2.787 χιλιοστών), προσφέροντας έτσι μεγάλους χώρους για τους επιβάτες. Ο μοναδικός συμβιβασμός που έχει γίνει, όπως συνήθως στις ηλεκτρικές εκδόσεις, είναι η μείωση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών από τα 536 στα 471 λίτρα, τιμή πάντως που εξακολουθεί να καλύπτει τις οικογενειακές ανάγκες.
Το αυτοκίνητο κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 210 ίππων, που τροφοδοτείται από μια μπαταρία (καθαρής) χωρητικότητας 58,2 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 453 χιλιομέτρων στον τυποποιημένο κύκλο δοκιμών (WLTP). Το σύστημα επιλογής τρόπου οδήγησης ρυθμίζει την ισχύ στους 170 ίππους στην επιλογή Eco για βελτιστοποίηση της αυτονομίας, στους 190 ίππους στην επιλογή Normal και στους 210 ίππους στην επιλογή Sport.
ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ