Εσωτερικό
Από πλευράς χώρων και λειτουργικότητας το εσωτερικό ανταποκρίνεται στις οικογενειακές ανάγκες, προσφέροντας επαρκείς χώρους για 4 ενήλικες, αλλά και αρκετούς χώρους για μικροπράγματα που θα καλύψουν τις ανάγκες τους. ‘Όπως επίσης θα καλύψει τις ανάγκες τους και ο αρκετά μεγάλο χώρος αποσκευών των 460 λίτρων. Η θέση οδήγησης είναι γενικά καλή, η ρύθμιση της πλάτης του καθίσματος όμως είναι κλιμακωτή και όχι συνεχής, γεγονός που σημαίνει ότι ενδεχομένως κάποιοι οδηγοί δεν θα βρουν με ακρίβεια τη θέση που τους βολεύει. Από την άλλη πλευρά μας ικανοποίησε το γεγονός ότι υπάρχουν χειριστήρια για τον κλιματισμό, κάνοντας έτσι πιο εύκολη τη ρύθμισή του, χωρίς την εξάρτηση από μία οθόνη που αποσπά περισσότερο την προσοχή. Ούτως ή άλλως, πάντως, η οθόνη δεν είναι από αυτές της… πηγμένες σε μενού και υπομενού, αλλά προσφέρει μερικές μόνο λειτουργίες, γεγονός που ίσως δεν αρέσει σε κάποιους, αλλά πιστεύουμε ότι συμβάλλει στην ενίσχυση της ασφάλειας, γιατί δεν προτρέπει τον οδηγό να παίρνει κάθε τόσο το βλέμμα του από το δρόμο για να ψάχνει κάτι στην οθόνη. Σε ό,τι αφορά την ποιότητα κατασκευής και υλικών, το ταμπλό χαρακτηρίζεται από σκληρά πλαστικά, που δεν δίνουν πάντως μια «φτηνή» εικόνα γιατί έχουν επενδύσεις σε ασημί χρώμα, που σπάνε τη μονοτονία. Επίσης η συναρμογή δείχνει προσεγμένη και δεν ακούγονται καθόλου τριγμοί και άλλοι θόρυβοι όταν το αυτοκίνητο περνάει πάνω από ανωμαλίες. Η τιμή της έκδοσης των 136 ίππων (ή 145 σύμφωνα τη νέα ονοματολογία, που συνυπολογίζει και τον ηλεκτροκινητήρα και αναφέρεται στη μέγιστη συνδυαστική ισχύ) ξεκινάει από 24.400 ευρώ, μόλις 1.000 ευρώ παραπάνω από την έκδοση με τον βενζινοκινητήρα των 100 ίππων. Ο στάνταρ εξοπλισμός

Ο βενζινοκινητήρας 1.2 με τους 136 ίππους δεν μας είναι άγνωστος, αφού χρησιμοποιείται σ’ ένα σωρό μοντέλα του γκρουπ Stellantis. Και αποδεικνύεται κι εδώ απολύτως επαρκής για ένα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο σαν το Frontera, στο οποίο προσφέρει αξιοπρεπέστατες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9”) ώστε να μη προβληματίζει τον οδηγό σε κανενός είδους διαδρομή. Δεν είναι ο πιο αθόρυβος 3κύλινδρος που υπάρχει, αλλά δεν είναι και υπερβολικά θορυβώδης ώστε να γίνεται ενοχλητικός. Άλλωστε το υβριδικό σύστημα και η σωστή κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με τις 6 ταχύτητες, επιτρέπουν την καλή εκμετάλλευσή του και τη λειτουργία του συνήθως μέχρι τις μεσαίες στροφές, προσφέροντας αρκετά καλή ελαστικότητα και απόκριση. Το γεγονός ότι υπάρχει μεν ήπιο υβριδικό σύστημα 48 V, το οποίο όμως επιτρέπει υπό προϋποθέσεις και την κίνηση του αυτοκινήτου για λίγο μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα (π.χ. σε μια πολύ αργή εκκίνηση σ’ ένα φανάρι, η σ’ ένα ελιγμό στάθμευσης, σε σταθερή κίνηση με χαμηλή ταχύτητα με ελάχιστο γκάζι κλπ.), μπορεί να περιορίσει και την κατανάλωση αν ο οδηγός αποφασίσει να οδηγεί πολύ ήρεμα. Στην πόλη η κατανάλωση μπορεί να πέσει και κάτω από 8 λίτρα/100 χλμ. και σε πιο ανοιχτό δρόμο κάτω από 7 εφόσον υπάρχει αυτοσυγκράτηση. Εμείς δοκιμάζοντας να πετύχουμε πολύ χαμηλή κατανάλωση σε μια πολύ ήρεμη διαδρομή στην παραλιακή της Αττικής μέχρι το Λαγονήσι (χωρίς να είμαστε από τους πιο αργούς στο δρόμο!), είδαμε μία μέση τιμή 5,9 λίτρα/100 χλμ. Από την άλλη πλευρά, αν δεν υπάρχει αυτοσυγκράτηση, η κατανάλωση μπορεί να ανέβει αρκετά, ιδιαίτερα στον ανοιχτό δρόμο όπου τα SUV δεν ευνοούνται από την αεροδυναμική του αμαξώματός τους όταν αυξάνουν οι ταχύτητες. Θα αναφέρουμε, τέλος, ότι οι τυποποιημένες εκπομπές CO2 είναι 118 g/km, απαλλάσσοντας το αυτοκίνητο από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στο δακτύλιο της Αθήνας.

Το Frontera δεν είναι από τα αυτοκίνητα που αγοράζει κανείς περιμένοντας κάποιο σπορ χαρακτήρα, αλλά ένα κλασικό οικογενειακό































