Η BYD, παρουσιάζει με το ATTO 2 DM–i στην Ευρώπη, προσφέροντας κορυφαία οικονομία καυσίμου στην κατηγορία του χάρη στην τεχνολογία Super Hybrid DM και παράλληλα μια πρακτική καμπίνα επιβατών γεμάτη χρήσιμες καινοτομίες.
Η επιτυχία του SEAL U DM-i, του κορυφαίου σε πωλήσεις plug-in υβριδικού μοντέλου σε πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, επιβεβαιώνει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Super Hybrid DM. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει στο ATTO 2 DM-i τα εφόδια να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των compact SUV, συνδυάζοντας μοναδικά την εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με πραγματική συνδυασμένη αυτονομία έως 1.000 km. Παράλληλα, επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, με τη σιγουριά που προσφέρει η υβριδική υποστήριξη.
Το ATTO 2 DM-i φέρνει στην κατηγορία των compact SUV την πρωτοποριακή τεχνολογία Super Hybrid DM (Dual Mode) της BYD, συνδυάζοντας την εμπειρία οδήγησης, την άμεση απόκριση και την ομαλή λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με μεγάλη πραγματική αυτονομία — με τρόπο που κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο δεν μπορεί να προσφέρει.
Από τότε που λανσαρίστηκε, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, το ATTO 2 έχει αναδειχθεί σε ιδιαίτερα δημοφιλή επιλογή μεταξύ των Ευρωπαίων πελατών που αναζητούν ένα compact SUV με πρακτικότητα οικογενειακού αυτοκινήτου. Το ATTO 2 Comfort εξελίσσει περαιτέρω αυτά τα χαρακτηριστικά, προσφέροντας σχεδόν 120 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας (WLTP) και ταχύτερη φόρτιση DC, η οποία μειώνει τον χρόνο επαναφόρτισης από 30% στο 80% σε μόλις 19 λεπτά.
Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, δήλωσε: «Το ATTO 2 είναι ήδη ένα εξαιρετικά ευέλικτο αυτοκίνητο – συμπαγές για την πόλη, αλλά ταυτόχρονα αρκετά μεγάλο για την καθημερινή οικογενειακή χρήση. Το νέο ATTO 2 Comfort αξιοποιεί αυτές τις δυνατότητες, προσφέροντας αυτονομία που ξεπερνά τα 400 χιλιόμετρα και ταχύτερη φόρτιση, κάνοντας τα μακρινά ταξίδια πέρα από τα όρια της πόλης πολύ πιο άνετα. Είμαστε βέβαιοι ότι ο συνδυασμός αυτών των χαρακτηριστικών θα κάνει το ATTO 2 ακόμα πιο ελκυστικό στους Ευρωπαίους πελάτες».
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑ 20kWh ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 430KM
Το ATTO 2 Comfort αξιοποιεί τις δυνατότητες της αρχιτεκτονικής e-Platform 3.0, η οποία αποτελεί την καρδιά όλων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery με ωφέλιμη χωρητικότητα 64,8 kWh – σχεδόν 20 kWh μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2. Ως αποτέλεσμα, προσφέρει εντυπωσιακή συνδυασμένη αυτονομία 430 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και πάνω από 600 km αυτονομίας στην πόλη.
Η μεγαλύτερη μπαταρία προσθέτει περίπου 150 κιλά στο βάρος του ATTO 2, ωστόσο ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει ισχύ 204 ίππων (150 kW) και ροπή 310 Nm, διασφαλίζει ότι το ATTO 2 Comfort διατηρεί τις επιδόσεις των υπόλοιπων εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 km/h, ενώ η επιτάχυνση 0–100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα.
Το ATTO 2 Comfort πραγματοποιεί άλματα προόδου στις ταχύτητες φόρτισης, με αυξημένη ισχύ φόρτισης DC 155 kW, έναντι 65 kW προηγουμένως. Αυτό σημαίνει ότι, παρά την αισθητά μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας, το ATTO 2 Comfort είναι η έκδοση του μοντέλου με τον ταχύτερο χρόνο φόρτισης. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά, ενώ η φόρτιση από 30% έως 80% ολοκληρώνεται σε 19 λεπτά – γεγονός που το καθιστά ακόμη πιο κατάλληλο για μακρινά ταξίδια.
Το νέο μοντέλο διαθέτει onboard τριφασικό φορτιστή AC 11 kW ως στάνταρ εξοπλισμό. Με αυτόν, η πλήρης φόρτιση από 0% έως 100% ολοκληρώνεται σε λίγο παραπάνω από επτά ώρες.
Όπως οι υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2, το ATTO 2 Comfort χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body, που ενσωματώνει τη μπαταρία στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών. Η δομή CTB, η οποία είναι μοναδική στη BYD και σε ολόκληρη την κατηγορία των compact SUV, προσφέρει βελτιωμένη διάταξη χώρων και εξαιρετικό επίπεδο ακαμψίας. Καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία απαιτούσε περισσότερο χώρο, η έκδοση Comfort διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για ημιάκαμπτο άξονα που χρησιμοποιείται στις υπόλοιπες εκδόσεις του ATTO 2.
Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει δύο προγράμματα κίνησης: ηλεκτρικό (EV), όπου οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, και υβριδικό (HEV), όπου ο βενζινοκινητήρας φορτίζει τη μπαταρία και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα μέσω ενός μετατροπέα, προσδίδοντας στο όχημα την άμεση απόκριση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς, το υβριδικό πρόγραμμα μπορεί να περάσει από σειριακή σε παράλληλη λειτουργία, συνδυάζοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με αυτήν του ηλεκτροκινητήρα.
Το αποτέλεσμα είναι ένα κινητήριο σύνολο που λειτουργεί ως επί το πλείστων ηλεκτρικά, προσφέροντας αυτονομία έως 90 km με τη μεγαλύτερη από τις δύο μπαταρίες (Blade Battery) του ATTO 2 DM-i, καθώς και την ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση ενός ηλεκτρικού οχήματος, ακόμα και σε HEV mode. Ο έξυπνος (intelligent) έλεγχος των συστημάτων (το «i» στο DM-i) μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περισσότερο από κάθε ανταγωνιστικό μοντέλο, με σταθμισμένη κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου στo μόλις 1,8 L/100 km και συνολική αυτονομία έως 1.000 km με πλήρη φόρτιση και γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης.
Αυτό καθιστά το ATTO 2 DM–i μια εξαιρετική επιλογή για την καθημερινή οδήγηση, όχι μόνο σε σύγκριση με ήπια υβριδικά οχήματα, αλλά και με παραδοσιακά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στο συνδυασμό της εξαιρετικής αυτονομίας και της δυνατότητας να ολοκληρώσει αρκετές διαδρομές χωρίς καθόλου χρήση βενζίνης.
Παράλληλα με αυτά τα εντυπωσιακά στοιχεία αποδοτικότητας, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει και εξαιρετικές επιδόσεις. Το ATTO 2 DM-i μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ και οι δύο εκδόσεις αγγίζουν την τελική ταχύτητα των 180 km/h.
Διατίθενται δύο εκδόσεις του συστήματος κίνησης Super Hybrid για το ATTO 2 DM–i. Στην έκδοση Active, η Blade Battery έχει χωρητικότητα 7,8 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 166 PS (122 kW). Η έκδοση αυτή προσφέρει αυτονομία 40 km με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 930 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.

Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 18,0 kWh και αυξημένη ισχύ 212 PS (156 kW), με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Η μεγαλύτερη μπαταρία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 90 km και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 1.000 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Επιπλέον, ο πιο ισχυρός φορτιστής AC 6,6 kW επιτρέπει την επαναφόρτιση από 15% έως 100% σε τρεις ώρες, όταν το όχημα συνδέεται σε τριφασική παροχή 32A.
Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Super Hybrid DM χαρίζουν στο ATTO 2 DM–i την απόλυτη υπεροχή στην κατηγορία του. Το αυτοκίνητο ανταγωνίζεται τα υβριδικά μοντέλα σε αποδοτικότητα ακόμη και όταν η μπαταρία του βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο φόρτισης, ενώ ξεχωρίζει σε ισχύ, επιδόσεις και συνδυασμένη αυτονομία. Κανένα άλλο μοντέλο δεν προσφέρει έναν ανάλογο συνδυασμό πρακτικότητας και αποδοτικότητας σε πραγματικές συνθήκες, καθιστώντας το ATTO 2 DM–i μια πρόταση που επαναπροσδιορίζει την κατηγορία του.
Το BYD ATTO 2 DM–i αναμένεται να κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές στις αρχές του 2026, με τις τιμές να ανακοινώνονται ανά χώρα εν ευθέτω χρόνο. Το νέο μοντέλο θα συνοδεύεται από το καθιερωμένο εκτενές πακέτο εγγύησης της BYD που περιλαμβάνει εξαετή εγγύηση κατασκευαστή για το όχημα και οκταετή κάλυψη για το σύστημα κίνησης και τη μπαταρία.
Από τότε που λανσαρίστηκε, στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, το ATTO 2 έχει αναδειχθεί σε ιδιαίτερα δημοφιλή επιλογή μεταξύ των Ευρωπαίων πελατών που αναζητούν ένα compact SUV με πρακτικότητα οικογενειακού αυτοκινήτου. Το ATTO 2 Comfort εξελίσσει περαιτέρω αυτά τα χαρακτηριστικά, προσφέροντας σχεδόν 120 επιπλέον χιλιόμετρα αυτονομίας (WLTP) και ταχύτερη φόρτιση DC, η οποία μειώνει τον χρόνο επαναφόρτισης από 30% στο 80% σε μόλις 19 λεπτά.
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑΣ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑ 20kWh ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 430KM
Το ATTO 2 Comfort αξιοποιεί τις δυνατότητες της αρχιτεκτονικής e-Platform 3.0, η οποία αποτελεί την καρδιά όλων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery με ωφέλιμη χωρητικότητα 64,8 kWh – σχεδόν 20 kWh μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2. Ως αποτέλεσμα, προσφέρει εντυπωσιακή συνδυασμένη αυτονομία 430 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP και πάνω από 600 km αυτονομίας στην πόλη.
Η μεγαλύτερη μπαταρία προσθέτει περίπου 150 κιλά στο βάρος του ATTO 2, ωστόσο ο ισχυρότερος ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει ισχύ 204 ίππων (150 kW) και ροπή 310 Nm, διασφαλίζει ότι το ATTO 2 Comfort διατηρεί τις επιδόσεις των υπόλοιπων εκδόσεων. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 160 km/h, ενώ η επιτάχυνση 0–100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα.
Το ATTO 2 Comfort πραγματοποιεί άλματα προόδου στις ταχύτητες φόρτισης, με αυξημένη ισχύ φόρτισης DC 155 kW, έναντι 65 kW προηγουμένως. Αυτό σημαίνει ότι, παρά την αισθητά μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας, το ATTO 2 Comfort είναι η έκδοση του μοντέλου με τον ταχύτερο χρόνο φόρτισης. Η μπαταρία μπορεί να φορτίσει από 10% έως 80% σε μόλις 25 λεπτά, ενώ η φόρτιση από 30% έως 80% ολοκληρώνεται σε 19 λεπτά – γεγονός που το καθιστά ακόμη πιο κατάλληλο για μακρινά ταξίδια.
Το νέο μοντέλο διαθέτει onboard τριφασικό φορτιστή AC 11 kW ως στάνταρ εξοπλισμό. Με αυτόν, η πλήρης φόρτιση από 0% έως 100% ολοκληρώνεται σε λίγο παραπάνω από επτά ώρες.
Όπως οι υπόλοιπες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2, το ATTO 2 Comfort χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body, που ενσωματώνει τη μπαταρία στο πλαίσιο του οχήματος, με το άνω κάλυμμά της να λειτουργεί ως δάπεδο για την καμπίνα των επιβατών. Η δομή CTB, η οποία είναι μοναδική στη BYD και σε ολόκληρη την κατηγορία των compact SUV, προσφέρει βελτιωμένη διάταξη χώρων και εξαιρετικό επίπεδο ακαμψίας. Καθώς η μεγαλύτερη μπαταρία απαιτούσε περισσότερο χώρο, η έκδοση Comfort διαθέτει πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για ημιάκαμπτο άξονα που χρησιμοποιείται στις υπόλοιπες εκδόσεις του ATTO 2.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ


























