Μόνο στα υποκαταστήματα της ΔΕΗ λύνεται το πρόβλημα με τα ΕΛΤΑ

Νέα ανακοίνωση εξέδωσε προ ολίγου η ΔΕΗ για το πρόβλημα που έχει προκύψει με τα ΕΛΤΑ και την παρακράτηση πληρωμών που έχουν γίνει από καταναλωτές για λογαριασμούς της εταιρείας.

Ενώ η ΡΑΕ χθες ζήτησε ρητά την αυτόματη επίλυση του προβλήματος, χωρίς να απαιτείται όχληση των καταναλωτών, η ΔΕΗ σήμερα δηλώνει αδυναμία και τονίζει ότι υπάρχει ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματά της “για εκείνους τους πελάτες για τους οποίος το σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί νέος λογαριασμός”. Όπως αναφέρει η ανακοίνωση της ΔΕΗ “αυτό μπορεί τουλάχιστον προς το παρόν να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου”.

Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες που έχουν υποστεί την ταλαιπωρία αυτή, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ηλικιωμένοι, ή πελάτες της ΔΕΗ σε απομακρυσμένες περιοχές κλπ θα πρέπει να μεταβούν στο πλησιέστερο κατάστημα της ΔΕΗ προκειμένου να μη χάσουν την έκπτωση του 15%.

Η ΔΕΗ επιμένει στη σύσταση έκκληση προς τους πελάτες της να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής μέσω POS. “Επιμένουμε αποφασιστικά καθώς πρόκειται για εξαιρετικό εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας” λέει η ανακοίνωση της ΔΕΗ.

Πηγή: Capital.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Κλειστά λόγω… καταιγίδας ορισμένα σχολεία της Θεσσαλονίκης

Δείτε τους: Αυτά είναι τα μέλη της σπείρας των αντικαρκινικών φαρμάκων

Χωρίς μετρό την Δευτέρα η Αθήνα – Προειδοποιητική 24ωρη απεργία από τους εργαζόμενους