Η prime time ζώνη των μεγάλων καναλιών φαίνεται να μην κλόνισε καθόλου το τρίωρο Survivor. Οι πίνακες της Nielsen χτύπησαν ξανά κόκκινο για το ΣΚΑΙ ενώ για τα υπόλοιπα κανάλια φαίνεται να επικράτησε η εικόνα της απόλυτης καταστροφής.
Τα ποσοστά που καταγράφηκαν μετά τις 21:30, στο δυναμικό κοινό, ήταν 0 έως 6 για τρεις ολόκληρες ώρες πλην του ΣΚΑΙ. Στο Φάληρο φαίνεται πως βρήκαν το “χέρι του Μήδα” μιας και κάθε φορά που παίζει Survivor δεν κουνιέται κανείς.
Έτσι στο γενικό κοινό άγγιξαν το 42,9% ενώ στο δυναμικό το 55,1%. Ενώ την ώρα της αποχώρησης της Λάουρα Νάργες έφτασε στο 68,3%. Η μόνη που μπορέσε να “κλέψει” λίγη από την δόξα του Survivor ήταν η δημόσια τηλεόραση και ο ποδοσφαιρικός αγώνας Ατλέντικο – Ρεάλ με 15,3%.