Ανατροπές σε Ι.Χ. και ταξί – Δεν θα γίνεται ασφάλιση χωρίς πρώτα να ‘χουν περάσει ΚΤΕΟ

ΚΤΕΟ

Με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος το μέτρο που σκέφτεται να φέρει το υπουργείο και το οποίο σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο Νίκος Μαυραγάνης στη Βουλή θα προβλέπει την απαγόρευση ασφάλισης σε Ι.Χ. Αυτοκίνητα και ταξί τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.

Το μέτρο που αφορά στα Ι.Χ. και τα ταξί προαναγγέλθηκε από τον υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών με αφορμή ερώτηση του βουλευτή του Ποταμιού Σπύρου Λυκούδη. Τόνισε ότι ο παλαιός στόλος των ταξί θα πρέπει να αντικατασταθεί, ωστόσο επεσήμανε ότι η σύνδεση της επιθεώρησης από ΚΤΕΟ με την ασφάλιση θα παίξει σημαντικό ρόλο για την προστασία του περιβάλλοντος.

Όπως επεσήμανε ο κ. Λυκούδης, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος όρος ηλικίας της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων μέχρι 1950 κυβικά, είναι τα 10 χρόνια, στην Ελλάδα είναι τα 15 χρόνια και για τα μεγαλύτερα τα 17 χρόνια.

«Μέσα στο ασφυκτικό οικονομικό πλαίσιο που έχουμε, πρέπει να δούμε και το περιβαλλοντικό πρόβλημα αλλά και την επιβίωση των ταξί και να εξετάσουμε αν μπορούμε να βάλουμε κανόνες ασφαλείας τουλάχιστο μέχρι το 2020 που ισχύει η αναστολή της υποχρέωσης για απόσυρση. Ιδέα μας είναι αυστηροποιήσουμε τους ελέγχους στα ΚΤΕΟ όπως και να απαγορευθεί και να μην μπορεί να ασφαλιστεί ένα αυτοκίνητο, αν δεν περάσει πρώτα από αυτό. Πρέπει μέχρι το 2020 να είμαστε ανεκτικοί, αλλά ταυτόχρονα κι αυστηροί για τα κλιμάκια των ΚΤΕΟ», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μαυραγάνης.

«Προφανώς και συμπάσχουμε λόγω της οικονομικής κρίσης με τα ταξί, αλλά πρέπει να πάρουμε πρωτοβουλία και να ρυθμίσουμε και το θέμα της ατμοσφαιρικής ρύπανσης», σημείωσε από την πλευρά του ο κ. Λυκούδης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι ισχύει για το χάρτινο και το ηλεκτρονικό εισιτήριο στις Αστικές Συγκοινωνίες

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Φρένο στους μαντράδες με τα πειραγμένα κοντέρ – Τι αλλάζει στην εισαγωγή μεταχειρισμένων οχημάτων

ΑΚΟΜΑ: Ανθρώπινο λάθος ή βλάβη; Τι συνέβη στη φρεγάτα «Κανάρης»