Σε σχολείο της Μπασκιρίας, συγκεκριμένα στην πόλη Στερλιταμάκ, ένας 17χρονος μαθητής που φοιτούσε σε σχολείο μέσης εκπαίδευσης και σε τάξη για μαθητές με μαθησιακά προβλήματα, εισέβαλε στην αίθουσα πληροφορικής, στην οποία έκαναν μάθημα εκείνη την ώρα οι συμμαθητές τους, και τραυμάτισε με μαχαίρι μια συμμαθήτρια στο χέρι ενώ μετά στράφηκε στην καθηγήτρια την οποία επίσης τραυμάτισε.
Στην συνέχεια έριξε στην αίθουσα ένα εύφλεκτο υγρό το οποίο είχε φέρει στο σχολείο κι έβαλε φωτιά, ενώ ο ίδιος αυτοτραυματίσθηκε με το ίδιο μαχαίρι.
Στην τάξη δημιουργήθηκε πανικός και μια μαθήτρια απ’ τον φόβο της πήδηξε από τον δεύτερο όροφο του σχολείου.
Στο σχολείο έσπευσαν επί τόπου αστυνομικές δυνάμεις και η τοπική ηγεσία και όπως μετέδωσαν τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης το σχολείο εκκενώθηκε μέσα σε λίγα λεπτά.
Στο νοσοκομείο, όπως ανακοίνωσε το τοπικό παράρτημα του υπουργείου Υγείας διακομίσθηκαν τέσσερα άτομα, μεταξύ των οποίων ο μαθητής που επιτέθηκε, δύο συμμαθήτριες του και η καθηγήτρια. Η κατάσταση τους δεν κρίνεται κρίσιμη.
Η Ανακριτική επιτροπή της Ρωσίας άσκησε ποινική δίωξη εναντίον του 17χρονου μαθητή, αλλά και για αμέλεια των αρμόδιων τοπικών υπηρεσιακών παραγόντων. Εναντίον του 17χρονου μαθητή ασκήθηκε ποινική δίωξη με την κατηγορία της απόπειρας δολοφονίας δύο και περισσότερων προσώπων, ενώ εναντίον των αρμόδιων τοπικών υπηρεσιακών παραγόντων για αμέλεια επειδή δεν είχαν λάβει τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης μετά τις καταγγελίες που είχαν γίνει για επιθετική συμπεριφορά του συγκεκριμένου 17χρονου μαθητή.
Όπως μετέδωσε το πρακτορείο TASS, ο μαθητής πριν πραγματοποιήσει την επίθεση ανάρτησε στο ρωσικό μέσο κοινωνικής δικτύωσης Vkontekte ένα βίντεο με θέμα ανάλογη επίθεση που είχε γίνει στο αμερικανικό σχολείο “Columbine”. Εκτός των άλλων όπως διαπιστώθηκε, από τα τέλη Φεβρουαρίου ανέβαζε στην σελίδα του στο εν λόγω μέσο φωτογραφίες και βίντεο που είχαν ως θέμα επιθέσεις σε σχολεία , δολοφονίες και γεγονότα μίσους.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρέσβης Βρετανίας: «Παρακολουθούμε στενά την υπόθεση των δύο Ελλήνων στρατιωτικών»