Δοκιμή Kymco Agility S 125i

Το Agility S είναι ένα διαφορετικών γραμμών, κομψό αδελφάκι που προστίθεται στην οικογένεια, φέρνοντας έναν μοντέρνο αέρα, μαζί με περισσότερη πολυτέλεια .O ευρωπαϊκός αέρας της σχεδίασής του και οι επιδόσεις του μέσα στα χαρακτηριστικά του νέου Kymco Agility S 125i.Με όπλα του την ευρωπαϊκή γοητεία ( σχεδιασμένο στην Ιταλία), τον μεγάλο μπροστινό τροχό και το ιδιαίτερα πρακτικό επίπεδο πάτωμα, διευρύνει τη γκάμα της δημοφιλούς οικογένειας της Kymco, χρησιμοποιώντας τον κωδικό S.

Μιας και όλα έχουν ξανασχεδιαστεί από την αρχή, ο προβολέας, τα φλάς και τα φώτα πορείας ενσωματώνονται στο φέρινγκ/πόδια, ενώ το πίσω μέρος αποκτά νέες αιχμές και εισαγωγές αέρα, με το οπίσθιο φωτιστικό να καταλήγει σε μια ιδιαίτερα σπορ σχεδίαση.

Ο γνωστός και αξιόπιστος διβάλβιδος, αερόψυκτος κινητήρας της Kymco δέχτηκε βελτιώσεις, που στόχο είχαν την ακόμα πιο ομαλή λειτουργία, τη συνολικά καλύτερη απόδοση και τη μειωμένη κατανάλωση.

Η θέση οδήγησης είναι κλασική για ένα σκούτερ που προορίζεται να σπαταλήσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του μέσα στη δύσκολη κυκλοφορία της πόλης, άρα τοποθετεί τον αναβάτη πάνω στην καλοφτιαγμένη σέλα (με χαμηλό ύψος, 760mm από το έδαφος) με τον κορμό ίσιο και τα χέρια να κατεβαίνουν ελαφρά για να φτάσουν το κάπως χαμηλά τοποθετημένο τιμόνι, με λίγο βάρος να πέφτει στους καρπούς.

Έτσι, μπορεί να εκτελέσει χειρισμούς ακριβείας ανάμεσα στα αυτοκίνητα με το ικανοποιητικού πλάτους τιμόνι να μην δυσκολεύει στις διηθήσεις, αν και θα το προτιμούσαμε λίγο πιο μικρό για να είναι ακόμα πιο αποτελεσματικό. Έτσι κι αλλιώς ο μπροστινός τροχός δεν χρειάζεται μεγάλο τιμόνι, αφού κινείται αρκετά εύκολα και επίσης είναι πολύ ακριβής στις κινήσεις του.

Το όργανο του Kymco Agility S 125i είναι LCD με δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης, καλή πληροφόρηση, ενώ περιλαμβάνεται και ψηφιακό στροφόμετρο με μπάρες. Κάτω από τη σέλα υπάρχει αποθηκευτικός, διαιρούμενος χώρος που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος (συγκεκριμένων διαστάσεων γιατί είναι “ρηχός”) και μικροαντικείμενα, ενώ το σκούτερ διαθέτει δύο θύρες παροχής ρεύματος, μια 12V και μια USB.

Πολύ καλά είναι τα πράγματα και για τον συνεπιβάτη, με τη σέλα του να είναι αρκετά φαρδιά και να έχει στη διάθεσή του και αυτός καλό αφρώδες, να πατάει καλά τα πόδια του πάνω στα αναδιπλούμενα αλουμινένια μαρσπιέ και να στηρίζεται από τις χειρολαβές στην ουρά.

Στο άνοιγμα του γκαζιού ο 125άρης κινητήρας των 10,6 ίππων εμφανίζει μία διασκεδαστική ζωντάνια για 125 προδιαγραφών Euro 5 και αυτό το χαρακτηριστικό διατηρείται για μεγάλο εύρος ταχυτήτων.

Εντυπωσιακό είναι ότι ακόμα και μετά τα 70 χιλιόμετρα την ώρα, στο άνοιγμα του γκαζιού το Agility S δείχνει να έχει αποθέματα δύναμης που θα τραβήξουν το σύνολο μέχρι τα115 km/h στο κοντέρ (στις 9.000 rpm), που είναι 107 km/h πραγματικά τελικής ταχύτητας.Η κατανάλωση φτάνει τα 3,0 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα και το γεγονός ότι το σκούτερ διαθέτει 7λιτρο ντεπόζιτο σημαίνει πως έχει αυτονομία κοντά στα 230 χιλιόμετρα.

Πέρα από το πολύ βολικό επίπεδο πάτωμα που κάνει το “ανέβα-κατέβα” παιχνιδάκι και βάζει τα γόνατα του αναβάτη να κάθονται χαλαρά και άνετα κατά την οδήγηση στις 90 μοίρες, στο Agility S συναντάμε μια αρκετά φαρδιά ποδιά στο κάτω τμήμα της που προστατεύει τα πόδια από τον αέρα.

Αντίθετα, στο πάνω μέρος (λόγω design)δεν ισχύει το ίδιο, κι έτσι o αέρας περνάει στα γόνατα του αναβάτη.

Το Kymco Agility S 125i E5 δεν έχει ABS στην υπηρεσία του, αλλά σύστημα συνδυαζόμενης πέδησης CBS το οποίο δουλεύει περίφημα!

Είναι εντυπωσιακά καλές οι επιδόσεις στο φρενάρισμα με το πάτημα μόνο της αριστερής μανέτας (ενεργοποιείται ταυτόχρονα μπροστινο και πίσω δισκόφρενο) και αν επιμείνεις ο πίσω τροχός φτάνει μέχρι λίγο πριν από το μπλοκάρισμα. Καλή αίσθηση και δύναμη προσφέρει το μπροστινό φρένο όταν χρησιμοποιείται μόνο του.

Τώρα όσον αφορά το κράτημα, γρήγορο στις αντιδράσεις του το Kymco Agility S 125i επιδεικνύει μια ζηλευτή σταθερότητα για σκούτερ της κατηγορίας του και προσφέρει σταθερότητα παντού. Το ίδιο ισχύει και στην είσοδο των στροφών, ακόμα κι αν κινείται κάποιος σε υψηλές (για 125άρι) ταχύτητες, ακόμα και στα 80-90, οπότε μένει ακλόνητο και σίγουρο στην είσοδο της στροφής και στις αλλαγές κατεύθυνσης…εκεί δηλαδή που πάσχουν οι ελαφρές κατασκευές, μικρών κυβισμών.

Ευχάριστο στην καθημερινή χρήση και άνετο από πλευράς χώρων και εργονομίας, το Kymco Agility S 125i έχει τιμή στα 2.795 ευρώ, δηλαδή κατά 200-300 ευρώ περίπου παραπάνω των οικονομικότερων 125 της αγοράς και τουλάχιστον 500 ευρώ λιγότερα από τον ακριβότερο ανταγωνισμό.

Θετικά στοιχεία
Κινητήρας – Επιδόσεις

Φρένα

Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Χρειάζονται βελτίωση
Ελαστικά στο βρεγμένο

Καθρέφτες (οπτικό πεδίο)

Ρηχός αποθηκευτικός χώρος

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ