Test ride Voge 350AC

Ένα ιδανικό πάντρεμα retro look με σύγρονες τεχνολογικές εφαρμογές, ένα modern classic με όλη τη σημασία της λέξης, μια επιλογή σύμφωνη με τις αισθητικές ανάγκες ενός ξεχωριστού κοινού, που απλά θέλει να ακολουθήσει τη μόδα και να την ερμηνεύσει με τo δικό του στυλ, τη δική του προσωπικότητα. Το νέο 350AC είναι ένα roadster σε κλασσικό διαχρονικό στυλ και αυτό που εξελίσσει τη σειρά Advanced Classic της Voge, συνδυάζοντας μια γυμνή μοτοσυκλέτα δρόμου με τις παραδοσιακές γραμμές ενός μοντέλου Scrambler. Μια ιδανική επιλογή για να μυήσει νέους αναβάτες κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2 στον κόσμο των μοτοσυκλετών. Το AC 350 της Voge έχει εξοπλιστεί με υγρόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα εν σειρά 321 κυβικών εκ. και απόδοση 40,8 ίππων στις 8.500σαλ . ενώ η ροπή του αγγίζει τα 31 Nm στις 9.000 σαλ. Τα ηλεκτρονικά σώματα ψεκασμού καυσίμου, ελέγχονται από την Bosch επιτυγχάνοντας μεγάλη οικονομία. Η μετάδοση της κίνησης από το 6αρι σασμάν, στον πίσω τροχό, γίνεται με αλυσίδα.

Οι τροχοί του είναι 17 ιντσών με τις διαστάσεις του εμπρός ελαστικού να είναι 120/70-17 και του πίσω 150/60-17. Οι δίσκοι των φρένων φέρουν την υπογραφή της J.Juan και συνεργάζονται άψογα με τις δαγκάνες της Nissin ενώ το ABS ελέγχεται από την Bosch. Οι αναρτήσεις του AC 350 αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονή ανάρτηση με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης του ελατηρίου. Το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι 785 mm δίνοντας εύκολη πρόσβαση σε κάθε σωματότυπο, ενώ το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, τύπου διαμάντι, δίνει την ευελιξία που χρειάζεται κάθε μοτοσυκλέτα. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 158 κιλά χωρίς να υπολογίζουμε τα 12,5 λίτρα χωρητικότητας του ρεζερβουάρ.

Οθόνη TFT 5 ιντσών με σύνδεση Bluetooth, GPS και διαχείριση κλήσεων

Ο αναβάτης του AC 350 ενημερώνεται για τις ενδείξεις της μοτοσυκλέτας μέσω TFT οθόνης 5 ιντσών που του παρέχει εύκολη πλοήγηση μέσω GPS και σύνδεση Bluetooth για διαχείριση κλήσεων και μηνυμάτων. Τα φωτιστικά σώματα του AC 350 είναι τύπου Led με δυνατό φως στον μπροστά στρόγγυλο προβολέα που υπογραμμίζει την κλασσική πλευρά του σχεδιασμού του, ενώ το πίσω φανάρι του είναι κομψά  τοποθετημένο στην ουρά της μοτοσυκλέτας.

Είτε για καθημερινή χρήση είτε για μεγαλύτερες διαδρομές, η Voge 350AC δεν έχει προκαταλήψεις και μπορεί να μεταφέρει τον αναβάτη της οπουδήποτε, με τη διαφορετική και στιλάτη της φύση πάντα στο προσκήνιο. Η 350AC περιλαμβάνει αρκετές προσθήκες σε σχέση με τον αδελφό της (300 AC), αλλά η πιο εντυπωσιακή είναι αναμφίβολα ο νέος δίκυλινδρος κινητήρας των 322 κ.εκ..

Οι πρώτες εντυπώσεις από τον κινητήρα είναι ασφαλώς ο «μεταξένιος» τρόπος που αποδίδει την διόλου ευκαταφρόνητη ισχύ του (41 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ.), ο οποίος συνδυάζεται με έναν πολύ διακριτικό ήχο από την εξάτμιση και σχεδόν την παντελή απουσία κραδασμών. Η καλή απόδοση του μικρού δίκυλινδρου φαίνεται ειδικά πάνω από τις 5.000 σ.α.λ., που επιτυγχάνονται εύκολα χάρη στο πολύ καλά κλιμακωμένο κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο λειτουργεί με έναν απλό και ακριβή επιλογέα ταχυτήτων και έναν ελαφρύ συμπλέκτη.

Τη συμπάθεια του αναβάτη κερδίζει η άνετη θέση οδήγησης με το όχι πολύ φαρδύ τιμόνι, που φέρνει την πλάτη σε ίσια στάση και ελαφρώς λυγισμένα τα πόδια. Ήδη από τα πρώτα μέτρα, η Voge 350AC δίνει αίσθηση εμπιστοσύνης.

Μέσα στην πόλη, κάθε «σφιχτή» μανούβρα εκτελείται εύκολα χάρη στην ευκινησία της και το χαμηλό ύψος της σέλας (760mm). Με αυτόν τον τρόπο, τα 165 κιλά βάρους γίνονται ανεπαίσθητα.

Προσθέστε σε αυτήν την ευκολία το πολύ αποτελεσματικό φρενάρισμα, με καλή αίσθηση από τη ρυθμιζόμενη μανέτα του εμπρός φρένου, αλλά και του πίσω φρένου και έχετε ένα ολοκληρωμένο πακέτο. Να σημειωθεί ότι το φρενάρισμα υποστηρίζεται από σύστημα ABS δύο καναλιών.

Η ανάρτηση της Voge 350AC προσφέρει άνεση και απόδοση στον δρόμο. Στο μπροστινό μέρος, διαθέτει ένα ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο 41 χιλιοστά, που προσφέρει ακρίβεια και αποτελεσματικότητα κατά την αντιμετώπιση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Στο πίσω μέρος, η Voge 350 AC διαθέτει ένα μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ, που επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει την απόσβεση σύμφωνα με τις προτιμήσεις του, προσφέροντας ταυτόχρονα σταθερότητα και άνεση κατά την οδήγηση.

Στις πιο γρήγορες διαδρομές, οι αναρτήσεις της Voge 350AC παραμένουν σταθερές, απορροφώντας άνετα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, προσφέροντας στον αναβάτη αυξημένη ασφάλεια και τη δυνατότητα να απολαύσει έναν δρόμο με στροφές ακόμη και όταν όταν ο ρυθμός ανέβει λίγο παραπάνω από αυτόν της… καθημερινότητας.

Η Voge 350 είναι εξοπλισμένη με ένα σύγχρονο πίνακα οργάνων, που αποτελείται από μια 5ιντση LCD οθόνη πολύ ευανάγνωστη, η οποία συμπληρώνεται από μια μκρότερη ψηφιακή οθόνη με χρήσιμες πληροφορίες (μέση κατανάλωση, τάση μπαταρίας, ρολόι, εξωτερική θερμοκρασία και χιλιομετρητή). Διαθέτει επίσης μια πολύ βολική USB θύρα στην αριστερή πλευρά του πίνακα οργάνων.

Το στρογγυλεμένο μπροστινό φωτιστικό σώμα περιλαμβάνει τη φωτιστική υπογραφή της Voge μέσω του φωτός ημέρας σε σχήμα «V». Αυτό συνοδεύεται από τα μέσα και τα υψηλά φώτα, καθώς και από το πίσω φως, όλα με τεχνολογία LED.

Eντύπωση προκάλεσε και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η οποία στις υψηλές ταχύτητες κυμάνθηκε γύρω στα 4 λίτρα και στις πιο «ήρεμες» λίγο πάνω από τα 3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού.

Η Voge 350AC, στην τιμή των 4.990 ευρώ, εκτός από όμορφο σχεδιασμό προσφέρει πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, ικανοποιητικές επιδόσεις και είναι σε θέση να διασκεδάσει τον αναβάτη σε καθημερινή βάση. Είναι πολύ σημαντικό όταν ξεκινάς την ημέρα σου να κατεβαίνεις στο γκαράζ σου και να αντικρίζεις μια όμορφη μοτοσικλέτα – σου φτιάχνει άμεσα την ημέρα και η αυτή η Voge στην απογειώνει όταν βγεις στο δρόμο.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ