Aprilia RS 457: Η νέα ελαφριά σπορ Aprilia, αφιερωμένη στους νέους μοτοσυκλετιστές στα 7.199 ευρώ

Η πρόσβαση στον sport κόσμο της Aprilia δεν ήταν ποτέ πιο εύκολη: η Aprilia RS 457, η νέα δικύλινδρη σπορ μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί για νέους αναβάτες από όλο τον κόσμο, φτάνει επιτέλους στην αγορά και κάνει το ντεμπούτο της online με μία ειδική διαδικασία προκράτησης, η οποία ενεργοποιείται από σήμερα στην ιστοσελίδα APRILIA.COM (https://www.aprilia.com/gr_EL/landing-page/new-rs/).

Η Aprilia RS 457 είναι μια πραγματική σπορ μοτοσυκλέτα που κοιτάζει προς το μέλλον, απαντώντας στην αυξανόμενη ζήτηση για μοτοσυκλέτες που είναι τεχνολογικά και στυλιστικά προηγμένες και, ταυτόχρονα, εύκολες και προσιτές. Ισχυρή και διασκεδαστική, με εκλεπτυσμένες τεχνικές λύσεις και ηλεκτρονική διαχείριση, που προέρχονται απευθείας από τις ανώτερες κατηγορίες, η Aprilia RS 457 διατίθεται στην ενδεικτική λιανική τιμή των 7.199 ευρώ.

Τα πρώτα οχήματα της RS 457, ενός πραγματικού κοσμήματος που περικλείει την τεχνογνωσία της Aprilia από τις αγωνιστικές πίστες όλου του κόσμου, θα προορίζονται για όσους αποφασίσουν να κάνουν online κράτηση για την αγορά τους.

Aprilia RS 457

Μετά την παρουσίαση της RS 660, η οποία έγινε γρήγορα το πιο δημοφιλές σπορ μοντέλο στην Ευρώπη, η Aprilia συμπληρώνει τη σπορ γκάμα της μπαίνοντας σε μια νέα κατηγορία που κοιτάζει προς το μέλλον, τόσο τις νέες γενιές όσο και τις νέες αγορές.

Η Aprilia RS 457 είναι το αποτέλεσμα ενός εντελώς νέου σχεδίου και έχει, μεταξύ των δυνατών σημείων της, την ελαφριά αίσθηση, διαθέτοντας την καλύτερη αναλογία ισχύος προς βάρος για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2, την ευκολία χειρισμού και τον τεχνολογικό εξοπλισμό. Η RS 457 έχει σχεδιαστεί για να συνοδεύει τους αναβάτες της καθώς προοδεύουν και εξελίσσονται, τόσο στον δρόμο όσο και στην πίστα.

Η νέα σπορ μοτοσυκλέτα της Aprilia κινείται από έναν υπερσύγχρονο και εκλεπτυσμένο, υγρόψυκτο κινητήρα με δύο παράλληλους κυλίνδρους, 2ΕΕΚ και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ικανό να αποδίδει ισχύ 35 kW, τη μέγιστη δυνατή για μια μοτοσυκλέτα που μπορεί να οδηγηθεί με άδεια Α2. Το καθαρό νούμερο ισχύος συνδυάζεται με το βάρος της μοτοσυκλέτας: 159 κιλά χωρίς υγρά (175 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας), για μια αναλογία ισχύος/βάρους που είναι απλά ασυναγώνιστη.

Το πλαίσιο αλουμινίου, με λειτουργία έδρασης του κινητήρα και οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις συνθέτουν μια υποδειγματική αρχιτεκτονική πλαισίου.

Σύμφωνα με την παράδοση της Aprilia, ο στάνταρ ηλεκτρονικός εξοπλισμός είναι πληρέστατος: γκάζι Ride by Wire, τρία riding mode, ABS και traction control ρυθμιζόμενο και με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και το ηλεκτρονικό κιβώτιο quickshift για γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων.

ΝΙΚΟΣ ΣΑΛΤΑΣ